quote:Op zondag 14 maart 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
sta ik zo naar buiten te kijken, naar mijn vriend die met de zaagtafel bezig is, zie ik ineens het houw wegvliegen, m'n vriend dubbelklappen en brullen
Gelukkig valt de schade mee, hap uit de duim, heb het nu afgebonden en wachten op m'n pa die ons even naar de eerste hulp gaat brengen![]()
Tring tring ja hallo, ik ga over een uurtje mijn duim er afzagen, schikt het over 5 kwartier? Mooi dan ben ik er om hem er weer aan te zetten....quote:Op zondag 14 maart 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
nou, de duim zit er nog aan en het kon dicht met een hechtpleister. Wel bleek dat je tegenwoordig een afspraak moet maken voor de spoedeisende hulp![]()
Tnx voor het medeleven![]()
Ha, das lekker handig ja..quote:Op zondag 14 maart 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
nou, de duim zit er nog aan en het kon dicht met een hechtpleister. Wel bleek dat je tegenwoordig een afspraak moet maken voor de spoedeisende hulp![]()
gelukkig is het meegevallen, maar een AFSPRAAK voor SPOEDEISENDE HULPquote:Op zondag 14 maart 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ben echt jaloers op hoe je dat zo mooi strak erop krijgt, echt heel erg mooi!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
Paars van de Action met daaroverheen Koh Glamorous Purple en Konad met Show Your Feet
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
serieus? dat is wel heel idioot, ik zie mensen al binnenrennen met een half been eraf oid "nee sorry mevrouw even terug naar buiten en ons bellen svp"quote:Op zondag 14 maart 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi!!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
Paars van de Action met daaroverheen Koh Glamorous Purple en Konad met Show Your Feet
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
Ugh ja, je moet inderdaad een afspraak maken.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
lovelyquote:Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
Gelukkig is het goed afgelopenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:38 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi!!![]()
[..]
Ugh ja, je moet inderdaad een afspraak maken.! Fijn dat het meeviel.
![]()
[ afbeelding ]
mieren!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:38 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi!!![]()
[..]
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What if the hokey-pokey is really what it's all about?
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:14 schreef Juud- het volgende:
SQ: beterschap voor vriend, klinkt nogal pijnlijk..een hap uit je duim
kleintje: gave kleur!! lekker hysterisch
puckz:moooiiii
Ik heb hier mn nagels een keer of 20 opnieuw gedaan, werd helemaal gek! Het lukte maar niet, steeds harkte ik weer met mn nog natte nagels ergens overheen, kleur toch niet helemaal waar ik zin in had, weeeeer beschadigd, etc. Uiteindelijk zijn vriend en 2 katten naar boven gevlucht vanwege de nagellaklucht en zit ik hier nog steeds met naakte nagels zwaar geirriteerd te zijn.
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
Krijg er kriebeljeuk van iiieiehehehquote:Op zondag 14 maart 2010 14:38 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi!!![]()
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Zo die is felquote:Op zondag 14 maart 2010 14:37 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
serieus? dat is wel heel idioot, ik zie mensen al binnenrennen met een half been eraf oid "nee sorry mevrouw even terug naar buiten en ons bellen svp"gelukkig valt het wel mee, en nu moet je hem maar extra verwennen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
mijn camera raakt overstuur van neon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |