quote:Op zondag 14 maart 2010 13:40 schreef Zwezerik het volgende:
[ afbeelding ]
Valt wel mee toch, met slet?
Njah ze is in ieder geval wel rijk geworden met dr aandachtvragerij
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:42 schreef Zwezerik het volgende:
[..]
Ah joh, ga je vrienden in de fik zetten
En post de beelden op fok.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:42 schreef Zwezerik het volgende:
[..]
Met een dikke laag plamuur is veel mogelijkquote:Op zondag 14 maart 2010 13:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
And this is for everyone who calls her ugly.
[ afbeelding ]
Alles behalve lelijk.
Ik zou denk ik gelukkiger worden als getalenteerd pianomeisje. Al was het maar omdat je dat de vrijheid geeft om te kunnen doen wat je wilt. Gaga heeft zich nu een imago aangemeten waar ze aan vast moet houden wil ze haar publiek behouden, ze heeft zichzelf in de tang genomen.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ach, t was dat of een van de talloze getallenteerde zingende pianomeisjes blijven. Nu volgt de hele wereld haar every move. Niet slecht, als je 't mij vraagt.
Kan je niet met iets beters komen? Tientallen waren je namelijk al voor.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:42 schreef Zwezerik het volgende:
[..]
Ze is niet dom en heeft zelf haar keuze gemaakt. Prima dat jij 't anders zou doen maar laten we wel zijn, het is niet zo dat jij je ooit in n positie zal begeven waar je ook maar een fractie van haar bekendheid en (commercieel) succes zult kunnen verwerven. Waarschijnlijk mag je met een wat grotere vinex woning en omvangrijke burgerlijke vriendenkring al dik tevreden zijn. Wat spannender/ bevredigender is mag je zelf bedenken. ^^quote:Op zondag 14 maart 2010 13:44 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik zou denk ik gelukkiger worden als getalenteerd pianomeisje. Al was het maar omdat je dat de vrijheid geeft om te kunnen doen wat je wilt. Gaga heeft zich nu een imago aangemeten waar ze aan vast moet houden wil ze haar publiek behouden, ze heeft zichzelf in de tang genomen.
Natuurlijk is dat haar keuze en ik noem haar er niet dom om. Ik leid er alleen uit af dat ze creatieve vrijheid inruilt voor bekendheid, en dus dat ze geld kennelijk belangrijker vindt dan het muzikaal bekoren. Want dansen en hijgen op geile nummertjes heeft natuurlijk niet zo bijster veel met muzikale spitsvondigheid te maken.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ze is niet dom en heeft zelf haar keuze gemaakt. Prima dat jij 't anders zou doen maar laten we wel zijn, het is niet zo dat jij je ooit in n positie zal begeven waar je ook maar een fractie van haar bekendheid en (commercieel) succes zult kunnen verwerven. Waarschijnlijk mag je met een wat grotere vinex woning en omvangrijke burgerlijke vriendenkring al dik tevreden zijn. Wat spannender/ bevredigender is mag je zelf bedenken. ^^
Je weet niet wat je zegt.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat haar keuze en ik noem haar er niet dom om. Ik leid er alleen uit af dat ze creatieve vrijheid inruilt voor bekendheid, en dus dat ze geld kennelijk belangrijker vindt dan het muzikaal bekoren. Want dansen en hijgen op geile nummertjes heeft natuurlijk niet zo bijster veel met muzikale spitsvondigheid te maken.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ze is niet dom en heeft zelf haar keuze gemaakt. Prima dat jij 't anders zou doen maar laten we wel zijn, het is niet zo dat jij je ooit in n positie zal begeven waar je ook maar een fractie van haar bekendheid en (commercieel) succes zult kunnen verwerven. Waarschijnlijk mag je met een wat grotere vinex woning en omvangrijke burgerlijke vriendenkring al dik tevreden zijn. Wat spannender/ bevredigender is mag je zelf bedenken. ^^
Als ik naar een concert ga, waarvan ik weet dat de muziek mij enorm zal bekoren, zit ik helemaal niet te wachten op een parade van heisa eromheen die afleidt van waar de essentie van muziek mijns inziens ligt.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt.
Al het geld dat ze verdient gaat naar de tour. Naar haar pakjes, naar alles. Haar concert is ook niet zomaar een concert, het is een hele musical.
De fans die geld uitgeven aan haar, krijgen dus waar voor hun geld. Ze is ook één van de weinigen die echt om haar fans, de Little Monsters, geeft.
Net als "Jovink en de Voederbietels"quote:Op zondag 14 maart 2010 14:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt.
Al het geld dat ze verdient gaat naar de tour. Naar haar pakjes, naar alles. Haar concert is ook niet zomaar een concert, het is een hele musical.
De fans die geld uitgeven aan haar, krijgen dus waar voor hun geld. Ze is ook één van de weinigen die echt om haar fans, de Little Monsters, geeft.
Haar image heeft haar beroemd gemaakt, ze was allang muzikant, maar als doorsnee muzikant breek je niet zomaar door, muzikanten die iets speciaals hebben wel. Dus iedereen kan wel lopen janken, maar ze is er wel miljonair mee geworden. Altijd hetzelfde gejank met muziekanten die commercieel gaan dat mensen dat maar belachelijk vinden, terwijl iedereen zelf ook voor het grote geld zou kiezen, triest volk.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:03 schreef psychedelicate het volgende:
Ik vind het best zielig dat ze al die outfits moet dragen. Altijd een accessoire of kapsel die haar gezicht voor de helft bedekt, simpelweg om haar gezicht te verbergen. Ze is zonder meer muzikaal en getalenteerd, maar kom niet aan met dat hele "ik ben zo avant-garde en apart"-image terwijl je gewoon een product bent en de meest standaard en toegankelijke muziek maakt.
Ja, goh. Natuurlijk weet ik dat.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat rode gevaarte moet GaGa voorstellen. Jij als fan moet dat weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |