abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79124452

Valt wel mee toch, met slet?

Njah ze is in ieder geval wel rijk geworden met dr aandachtvragerij
pi_79124490
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:40 schreef Zwezerik het volgende:
[ afbeelding ]

Valt wel mee toch, met slet?

Njah ze is in ieder geval wel rijk geworden met dr aandachtvragerij
pi_79124520
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Ah joh, ga je vrienden in de fik zetten
pi_79124546
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:42 schreef Zwezerik het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens.
  zondag 14 maart 2010 @ 13:44:15 #55
236046 NotYou
tigerblood
pi_79124563
quote:

[..]

En post de beelden op fok.
Je suis Charlie Sheen
pi_79124575
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
And this is for everyone who calls her ugly.

[ afbeelding ]
Alles behalve lelijk.
Met een dikke laag plamuur is veel mogelijk
pi_79124576
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:35 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ach, t was dat of een van de talloze getallenteerde zingende pianomeisjes blijven. Nu volgt de hele wereld haar every move. Niet slecht, als je 't mij vraagt.
Ik zou denk ik gelukkiger worden als getalenteerd pianomeisje. Al was het maar omdat je dat de vrijheid geeft om te kunnen doen wat je wilt. Gaga heeft zich nu een imago aangemeten waar ze aan vast moet houden wil ze haar publiek behouden, ze heeft zichzelf in de tang genomen.
HÆLP.
  zondag 14 maart 2010 @ 13:44:48 #58
236046 NotYou
tigerblood
pi_79124583
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:43 schreef dombo123 het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens.
En ik niet!
Je suis Charlie Sheen
pi_79124614
quote:

[..]

Kan je niet met iets beters komen? Tientallen waren je namelijk al voor.
pi_79124671
Ik denk het niet, maar als je me even tijd geeft, dan ga ik nadenken
  zondag 14 maart 2010 @ 13:52:13 #61
236046 NotYou
tigerblood
pi_79124783
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:44 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Ik zou denk ik gelukkiger worden als getalenteerd pianomeisje. Al was het maar omdat je dat de vrijheid geeft om te kunnen doen wat je wilt. Gaga heeft zich nu een imago aangemeten waar ze aan vast moet houden wil ze haar publiek behouden, ze heeft zichzelf in de tang genomen.
Ze is niet dom en heeft zelf haar keuze gemaakt. Prima dat jij 't anders zou doen maar laten we wel zijn, het is niet zo dat jij je ooit in n positie zal begeven waar je ook maar een fractie van haar bekendheid en (commercieel) succes zult kunnen verwerven. Waarschijnlijk mag je met een wat grotere vinex woning en omvangrijke burgerlijke vriendenkring al dik tevreden zijn. Wat spannender/ bevredigender is mag je zelf bedenken. ^^
Je suis Charlie Sheen
pi_79125172
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:52 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ze is niet dom en heeft zelf haar keuze gemaakt. Prima dat jij 't anders zou doen maar laten we wel zijn, het is niet zo dat jij je ooit in n positie zal begeven waar je ook maar een fractie van haar bekendheid en (commercieel) succes zult kunnen verwerven. Waarschijnlijk mag je met een wat grotere vinex woning en omvangrijke burgerlijke vriendenkring al dik tevreden zijn. Wat spannender/ bevredigender is mag je zelf bedenken. ^^
Natuurlijk is dat haar keuze en ik noem haar er niet dom om. Ik leid er alleen uit af dat ze creatieve vrijheid inruilt voor bekendheid, en dus dat ze geld kennelijk belangrijker vindt dan het muzikaal bekoren. Want dansen en hijgen op geile nummertjes heeft natuurlijk niet zo bijster veel met muzikale spitsvondigheid te maken.
HÆLP.
pi_79125298
Het moet denk ook meer als entertainment dan als muziek gezien worden
pi_79125333
Gaga _!!!!!!!!!
pi_79125387
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat haar keuze en ik noem haar er niet dom om. Ik leid er alleen uit af dat ze creatieve vrijheid inruilt voor bekendheid, en dus dat ze geld kennelijk belangrijker vindt dan het muzikaal bekoren. Want dansen en hijgen op geile nummertjes heeft natuurlijk niet zo bijster veel met muzikale spitsvondigheid te maken.
Je weet niet wat je zegt.
Al het geld dat ze verdient gaat naar de tour. Naar haar pakjes, naar alles. Haar concert is ook niet zomaar een concert, het is een hele musical.

De fans die geld uitgeven aan haar, krijgen dus waar voor hun geld. Ze is ook één van de weinigen die echt om haar fans, de Little Monsters, geeft.
pi_79125500
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:52 schreef NotYou het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

En ik vind Lady Gaga helemaal niet lelijk. Ik denk dat de meeste mensen haar lelijk vinden omdat ze nou eenmaal niet zo mooi is als de gemiddelde popster. De gemiddelde popster/filmster is vaak bovengemiddeld mooi. En daardoor hebben wij nou eenmaal de neiging om beroemde mensen anders te beoordelen dan een random persoon. Dus beroemdheden met een normaal gezicht zoals Lady Gaga zullen sneller lelijk gevonden worden tussen al die andere beroemdheden met een bovengemiddeld uiterlijk. En daarbij komt ook nog eens kijken dat Lady Gaga zichzelf er nou niet mooier op maakt door haar wenkbrauwen dik aan te zetten zoals in haar nieuwe video.

Hier vind ik haar erg mooi.
pi_79126183
Lady Gaga
pi_79126641
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Al het geld dat ze verdient gaat naar de tour. Naar haar pakjes, naar alles. Haar concert is ook niet zomaar een concert, het is een hele musical.

De fans die geld uitgeven aan haar, krijgen dus waar voor hun geld. Ze is ook één van de weinigen die echt om haar fans, de Little Monsters, geeft.
Als ik naar een concert ga, waarvan ik weet dat de muziek mij enorm zal bekoren, zit ik helemaal niet te wachten op een parade van heisa eromheen die afleidt van waar de essentie van muziek mijns inziens ligt.

Als je je concerten als popartiest tegenwoordig niet meer groots aanpakt hoor je er niet meer bij, prima hoor. Maar creatieve vrijheid op het gebied van muzikaliteit spreekt daar zeker niet uit. Al die pakjes, decorstukken en dergelijke aspecten hoeft ze alleen maar te dragen, waarschijnlijk keurt een team van spindoctors zelfs welk rokje (als überhaupt) ze wanneer aanmoet.
Overigens ga je mij niet wijsmaken dat ze niet op hoge stand leeft en geen vorstelijk broodje op de plank krijgt.

Ze heeft van zichzelf een product gemaakt. Er is een markt voor en daar maakt ze gebruik van, dat is haar goed recht. Maar ze is veel meer een entertainer dan een muzikant.
HÆLP.
pi_79129768
Ik vind het best zielig dat ze al die outfits moet dragen. Altijd een accessoire of kapsel die haar gezicht voor de helft bedekt, simpelweg om haar gezicht te verbergen. Ze is zonder meer muzikaal en getalenteerd, maar kom niet aan met dat hele "ik ben zo avant-garde en apart"-image terwijl je gewoon een product bent en de meest standaard en toegankelijke muziek maakt.
  zondag 14 maart 2010 @ 16:13:13 #70
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_79130197
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Dat is niet GaGa.
Dat rode gevaarte moet GaGa voorstellen. Jij als fan moet dat weten
  zondag 14 maart 2010 @ 16:16:51 #71
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_79130342
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Net als "Jovink en de Voederbietels"
pi_79130393
Mensen die zeiken op lady gaga, wat een stakkers.
  zondag 14 maart 2010 @ 16:18:38 #73
252219 BanaanTelefoon
Boo-ba-doo-ba-doop!
pi_79130414
quote:
Op zondag 14 maart 2010 12:47 schreef Twizu het volgende:
Lady Gaga
badgers
pi_79130558
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:03 schreef psychedelicate het volgende:
Ik vind het best zielig dat ze al die outfits moet dragen. Altijd een accessoire of kapsel die haar gezicht voor de helft bedekt, simpelweg om haar gezicht te verbergen. Ze is zonder meer muzikaal en getalenteerd, maar kom niet aan met dat hele "ik ben zo avant-garde en apart"-image terwijl je gewoon een product bent en de meest standaard en toegankelijke muziek maakt.
Haar image heeft haar beroemd gemaakt, ze was allang muzikant, maar als doorsnee muzikant breek je niet zomaar door, muzikanten die iets speciaals hebben wel. Dus iedereen kan wel lopen janken, maar ze is er wel miljonair mee geworden. Altijd hetzelfde gejank met muziekanten die commercieel gaan dat mensen dat maar belachelijk vinden, terwijl iedereen zelf ook voor het grote geld zou kiezen, triest volk.
pi_79132264
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:13 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Dat rode gevaarte moet GaGa voorstellen. Jij als fan moet dat weten
Ja, goh. Natuurlijk weet ik dat.
Jij zou beter moeten lezen. Ik zeg alleen dat dat GaGa niet is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')