abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79664004
Hmm, volgens deze calculator 137 punten dit weekend. Nog even afwachten wat de uitvalreden was voor Sutil.
pi_79664220
quote:
Op zondag 28 maart 2010 10:20 schreef D. het volgende:
Is er al zicht op wanneer de punten van de users achter hun naam zichtbaar zijn?
(bij subleague wel zo overzichtelijk )
Ik zal de devver nog een keer schoppen.

Moet nog iets anders dringends gemaakt worden.


Aangezien Formula1.com nog geen uitvalredenen heeft genoemd, kan het nog niet allemaal verwerkt zijn.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79666067
bagger.. Maar 70 punten..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_79667066
Waarschijnlijk 203 punten
pi_79668013
77 punten voor dit weekend.
Jammer van Sutil (motor) en Petrov.
Zo kan ik nooit m'n team wijzigen. Wordt alleen maar minder waard en niet genoeg geld om betere onderdelen te kopen.
pi_79668293
Liuzzi en Alguersuari Met name Liuzzi is echt koning afgelopen twee races.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_79668509
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:37 schreef jeroenbl het volgende:
77 punten voor dit weekend.
Jammer van Sutil (motor) en Petrov.
Zo kan ik nooit m'n team wijzigen. Wordt alleen maar minder waard en niet genoeg geld om betere onderdelen te kopen.
Dat ben ik met je eens.

Mensen die voor de allereerste race al een slechte gok hadden gemaakt zijn nu al volstrekt kansloos omdat hun hele team met miljoenen omlaag gaat en alles wat het beter doet weer omhoog gaat.

Leuk bedacht zo'n systeem, maar het is toch niet echt handig...
pi_79669081
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:55 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens.

Mensen die voor de allereerste race al een slechte gok hadden gemaakt zijn nu al volstrekt kansloos omdat hun hele team met miljoenen omlaag gaat en alles wat het beter doet weer omhoog gaat.

Leuk bedacht zo'n systeem, maar het is toch niet echt handig...
We hebben daarvoor gecompenseerd met a) een hoger startbudget en b) meer geld per gehaald punt.

En we gaan het zeker nauwlettend in de gaten houden.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79669141
Na de eerste race ging ik voor de grap eens kijken wat alles waard zou zijn als ik het allemaal verkocht... kwam op 5 miljoen minder uit. En dat is inclusief het geld dat ik kreeg van de punten.
pi_79669213
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:16 schreef Desunoto het volgende:
Na de eerste race ging ik voor de grap eens kijken wat alles waard zou zijn als ik het allemaal verkocht... kwam op 5 miljoen minder uit. En dat is inclusief het geld dat ik kreeg van de punten.
Kijk, met zo'n vergelijking kunnen we iets.

Dan is de waardestijging/daling wellicht toch nog te hard.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 28 maart 2010 @ 14:19:36 #236
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_79669234
yup, je moet de eerste gok (race) goed hebben wil je meteen mee kunnen. Anders kun je nu alleen nog maar een beetje meekabbelen.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 maart 2010 @ 14:20:54 #237
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79669275
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:18 schreef Sally het volgende:

[..]

Kijk, met zo'n vergelijking kunnen we iets.

Dan is de waardestijging/daling wellicht toch nog te hard.
Ik ben al aan het kijken naar verbeteringen voor volgend jaar.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79669435
Oh wacht, sorry dat was nog exclusief het geld van de punten. Dus ik leed uiteindelijk zo'n 3,2 miljoen verlies. Toch nog best veel. En er zullen ongetwijfeld anderen zijn die meer verlies leden.

Stijgingen en dalingen van een miljoen of meer per motor/chassis/coureur zijn echt wat te hoog IMO.
  zondag 28 maart 2010 @ 14:30:02 #239
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_79669564
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:20 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik ben al aan het kijken naar verbeteringen voor volgend jaar.
dat vind ik leuk te horen, dat men de opmerkingen afweegt en serieus neemt

Lijkt me een hoop werk inzitten voor de betrokkenen en kritiek is dan niet altijd even leuk te horen, maar de reactie er op is top.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_79669783
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:30 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

dat vind ik leuk te horen, dat men de opmerkingen afweegt en serieus neemt
Uiteraard, en wat dit punt betreft werd dit al voor de eerste race opgeworpen en hebben we - toen we noodgedwongen opnieuw de F1-manager moesten opstarten - er echt serieus over nagedacht, vandaar het hogere startbudget en meer geld per gescoord punt.
quote:
Lijkt me een hoop werk inzitten voor de betrokkenen en kritiek is dan niet altijd even leuk te horen, maar de reactie er op is top.
Het is zeker niet altijd leuk, en het werk wat erin gaat zitten om het aan te passen als de crew het niet 'even zelf' kan aanpassen, is niet misselijk.

Maar een gedegen reactie retour voor meedenkende (en daarmee meehelpende) users, is altijd vanzelfsprekend wat mij betreft.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79669843
Overigens is het nu de manager wel aan de gang is, niet te doen om de percentages van stijging/daling aan te passen. Daarmee ga je - aangezien er een herstelscript is dat alle ronden die geweest zijn weer doorloopt - alles op z'n kop gooien.

Veel users zouden budget erbij krijgen vanwege de mindere daling, maar de kans is er ook dat wissels niet te betalen waren, waardoor het herstelscript de budgetten ook negatief kan bijstellen.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator zondag 28 maart 2010 @ 14:47:26 #242
18653 crew  D.
pi_79670012
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:18 schreef Sally het volgende:



Dan is de waardestijging/daling wellicht toch nog te hard.

Vaste prijzen geven veel meer duidelijkheid


Daarbij: de hoogstscorende mensen hadden 192 punten wat goed is voor zo'n 3,6 miljoen.
Alonso is met 4 miljoen gestegen
pi_79670127
Ik heb dus ook een verkeerde keus gemaakt. Maar ik denk dat ik mijn team even zo laat en even de uitslagen afwacht van de komende 2 races en mijn team ga aanpassen voor de GP van Barcelona.

Of is dat een verkeerde strategie ?

Mijn team:
Pedro de la Rosa
Adrian Sutil
HRT Cosworth Motor
Lotus-chassis

Eigenlijk stom dus, dat ik voor coureurs uit de middenmoot heb gekozen, ipv een goede motor/chassis uit de middenmoot...
pi_79670245
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:47 schreef D. het volgende:

[..]

Vaste prijzen geven veel meer duidelijkheid


Daarbij: de hoogstscorende mensen hadden 192 punten wat goed is voor zo'n 3,6 miljoen.
Alonso is met 4 miljoen gestegen
Klopt, maar vergeet niet dat er een maximum stijging en daling is van 20%. Alonso is begonnen op 73 mln en na 2 races al 80,1 mln waard. 120% van 73 is 87,6 mln, dus als ie zo door gaat is hij over nog 2 races al aan zijn maximum. En zal hij af en toe wellicht tijdelijk nog weer iets goedkoper zijn. Je niet zo goed presterende onderdelen zullen tegelijkertijd aan hun minimumprijs van 80% komen en dan niet meer verder dalen. Ook over 2 of 3 races waarschijnlijk.

Vanaf dan kun je dus gaan sparen zonder nog meer te verliezen En dan op het juiste moment profiteren
pi_79670257
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:40 schreef Sally het volgende:
Overigens is het nu de manager wel aan de gang is, niet te doen om de percentages van stijging/daling aan te passen. Daarmee ga je - aangezien er een herstelscript is dat alle ronden die geweest zijn weer doorloopt - alles op z'n kop gooien.

Veel users zouden budget erbij krijgen vanwege de mindere daling, maar de kans is er ook dat wissels niet te betalen waren, waardoor het herstelscript de budgetten ook negatief kan bijstellen.
Volgens mij gaat je hele budget gewoon altijd omlaag of niet? Mijn waarde index gaat bijna net zoveel omlaag als wat ik aan prijzengeld krijg. Zo is het natuurlijk heel moeilijk om je team daadwerkelijk te verbeteren.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  Moderator zondag 28 maart 2010 @ 15:21:09 #246
18653 crew  D.
pi_79671021
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:55 schreef wout147 het volgende:

[..]

Klopt, maar vergeet niet dat er een maximum stijging en daling is van 20%.
Dat vergat ik wel. Nouja, vergeten, ik wist het niet
pi_79672373
125
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zondag 28 maart 2010 @ 16:47:16 #248
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_79673720
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:18 schreef Sally het volgende:

[..]

Kijk, met zo'n vergelijking kunnen we iets.

Dan is de waardestijging/daling wellicht toch nog te hard.
Of het startbudget te laag, waardoor je alleen of iig voornameljk achterhoede spul moet kopen wat sowieso in waarde daalt.

Sally, jij had toch Rosberg in je team? Is die wel in waarde gestegen, of is zelfs die gedaald?
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_79674117
Telt Trulli als uitgevallen eigenlijk, want hij is gewoon niet van start gegaan toch? Waarom moet die vent altijd zo moeilijk doen voor onze manager Dan heb ik weer lekker gegokt met motor en chassis.. De Force India Mercedes kapot en chassis van Lotus kapot. Daar gaat mijn mooie score
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_79674181
quote:
Op zondag 28 maart 2010 16:47 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Of het startbudget te laag, waardoor je alleen of iig voornameljk achterhoede spul moet kopen wat sowieso in waarde daalt.
Dat is het denk ik ja. Ik heb nu een waardeloos chassis en motor die elke keer minder waard worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')