Ik zal de devver nog een keer schoppen.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:20 schreef D. het volgende:
Is er al zicht op wanneer de punten van de users achter hun naam zichtbaar zijn?
(bij subleague wel zo overzichtelijk)
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:37 schreef jeroenbl het volgende:
77 punten voor dit weekend.
Jammer van Sutil (motor) en Petrov.
Zo kan ik nooit m'n team wijzigen. Wordt alleen maar minder waard en niet genoeg geld om betere onderdelen te kopen.
We hebben daarvoor gecompenseerd met a) een hoger startbudget en b) meer geld per gehaald punt.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Mensen die voor de allereerste race al een slechte gok hadden gemaakt zijn nu al volstrekt kansloos omdat hun hele team met miljoenen omlaag gaat en alles wat het beter doet weer omhoog gaat.
Leuk bedacht zo'n systeem, maar het is toch niet echt handig...
Kijk, met zo'n vergelijking kunnen we iets.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:16 schreef Desunoto het volgende:
Na de eerste race ging ik voor de grap eens kijken wat alles waard zou zijn als ik het allemaal verkocht... kwam op 5 miljoen minder uit.En dat is inclusief het geld dat ik kreeg van de punten.
Ik ben al aan het kijken naar verbeteringen voor volgend jaar.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Kijk, met zo'n vergelijking kunnen we iets.
Dan is de waardestijging/daling wellicht toch nog te hard.
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ben al aan het kijken naar verbeteringen voor volgend jaar.
Uiteraard, en wat dit punt betreft werd dit al voor de eerste race opgeworpen en hebben we - toen we noodgedwongen opnieuw de F1-manager moesten opstarten - er echt serieus over nagedacht, vandaar het hogere startbudget en meer geld per gescoord punt.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:30 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dat vind ik leuk te horen, dat men de opmerkingen afweegt en serieus neemt
Het is zeker niet altijd leuk, en het werk wat erin gaat zitten om het aan te passen als de crew het niet 'even zelf' kan aanpassen, is niet misselijk.quote:Lijkt me een hoop werk inzitten voor de betrokkenen en kritiek is dan niet altijd even leuk te horen, maar de reactie er op is top.
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:18 schreef Sally het volgende:
Dan is de waardestijging/daling wellicht toch nog te hard.
Klopt, maar vergeet niet dat er een maximum stijging en daling is van 20%. Alonso is begonnen op 73 mln en na 2 races al 80,1 mln waard. 120% van 73 is 87,6 mln, dus als ie zo door gaat is hij over nog 2 races al aan zijn maximum. En zal hij af en toe wellicht tijdelijk nog weer iets goedkoper zijn. Je niet zo goed presterende onderdelen zullen tegelijkertijd aan hun minimumprijs van 80% komen en dan niet meer verder dalen. Ook over 2 of 3 races waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:47 schreef D. het volgende:
[..]
Vaste prijzen geven veel meer duidelijkheid
Daarbij: de hoogstscorende mensen hadden 192 punten wat goed is voor zo'n 3,6 miljoen.
Alonso is met 4 miljoen gestegen
Volgens mij gaat je hele budget gewoon altijd omlaag of niet? Mijn waarde index gaat bijna net zoveel omlaag als wat ik aan prijzengeld krijg. Zo is het natuurlijk heel moeilijk om je team daadwerkelijk te verbeteren.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:40 schreef Sally het volgende:
Overigens is het nu de manager wel aan de gang is, niet te doen om de percentages van stijging/daling aan te passen. Daarmee ga je - aangezien er een herstelscript is dat alle ronden die geweest zijn weer doorloopt - alles op z'n kop gooien.
Veel users zouden budget erbij krijgen vanwege de mindere daling, maar de kans is er ook dat wissels niet te betalen waren, waardoor het herstelscript de budgetten ook negatief kan bijstellen.
Dat vergat ik wel. Nouja, vergeten, ik wist het nietquote:Op zondag 28 maart 2010 14:55 schreef wout147 het volgende:
[..]
Klopt, maar vergeet niet dat er een maximum stijging en daling is van 20%.
Of het startbudget te laag, waardoor je alleen of iig voornameljk achterhoede spul moet kopen wat sowieso in waarde daalt.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Kijk, met zo'n vergelijking kunnen we iets.
Dan is de waardestijging/daling wellicht toch nog te hard.
Dat is het denk ik ja. Ik heb nu een waardeloos chassis en motor die elke keer minder waard worden.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Of het startbudget te laag, waardoor je alleen of iig voornameljk achterhoede spul moet kopen wat sowieso in waarde daalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |