dan kunnen ze gewoon niet rijden. ik zeg dat jochie van 14 erin zetten.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:00 schreef Atreidez het volgende:
Al 8 laps geen snelste ronde gehadNog steeds allemaal boven de 2m
Ik zie in de Live Timing wel wat groene rondetijden, het gaat dus steeds weer wat sneller.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:00 schreef Atreidez het volgende:
Al 8 laps geen snelste ronde gehadNog steeds allemaal boven de 2m
Da's wel het idee. Als Button idd maar één stop doet, en degenen voor hem twee, dan een aantal daarvan hem op het einde weer voorbij, op versere banden.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt wel of ze de F1 zo onaantrekkelijk mogen willen maken. De tankstrategieën bepaalden in belangrijke mate het verloop van de race. Tot aan de eerste pitstopts gebeurde er niks en daarna gebeurde er wat. Nu lijkt er gewoon de hele race niks te gebeuren.
Maar misschien zit het venijn in de staart.
Maar dat is wel een gekunstelde manier om wat spanning te krijgen, toch? Die harde/zachte banden komen erg kunstmatig over. Dat was vorig jaar ook al, maar nu is het nog het enige.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:01 schreef Wombcat het volgende:
Da's wel het idee. Als Button idd maar één stop doet, en degenen voor hem twee, dan een aantal daarvan hem op het einde weer voorbij, op versere banden.
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef Mister_T het volgende:
haha kom op torro rosso, ff alles inhalen! Is goed voor mijn manager!
bij mij ook nietquote:Op zondag 14 maart 2010 14:03 schreef ChatGirl het volgende:
De la Rosa![]()
Niet goed voor mijn manager dit.
Van mijn manager is meer dan de helft al out.:')quote:Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef Mister_T het volgende:
Het is niet meer gekunsteld dan met tankstops. Het is gewoon de strategie die je hebt. Als je met twee paar banden de race uit kunt rijden, omdat je zuinig bent met je banden, ben je nu in het voordeel. Met de tankstops was je dat niet, want daarmee leverde het extra gewicht zoveel nadeel op, dat er bijna niet tegenop te rijden was.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar dat is wel een gekunstelde manier om wat spanning te krijgen, toch? Die harde/zachte banden komen erg kunstmatig over. Dat was vorig jaar ook al, maar nu is het nog het enige.
Ik heb ook Algje...quote:Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef Mister_T het volgende:
En ik heb ze in mijn managerquote:Op zondag 14 maart 2010 14:05 schreef Libris het volgende:
[..]Knap voor een nieuw team
Boleh Malaysia
Chandok volgens mij wel, echter geen replay gezien. Hij had wel schade aan de voorzijde!quote:
+1. Het enige van mn manager wat nog wel rijdt.quote:
Ik heb hem als coureur geselecteerd en daarnaast 'rijd' ik met Cosworth motoren.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
+1. Het enige van mn manager wat nog wel rijdt.
Dat heb ik met Lucas diGrassiquote:Op zondag 14 maart 2010 14:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik had pas na het begin van het weekend door dat je in de Manager strafpunten krijgt voor uitvallen. Nu zit ik met mijn HRT
Ik heb een Virgin chassisquote:Op zondag 14 maart 2010 14:08 schreef StephanL het volgende:
beide rijders en auto's + motor van mijn manager rijden nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |