quote:Op zondag 14 maart 2010 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb Suarez nooit op irritante overtredingen kunnen betrappen.
Suarez geeft niet 2 keer binnen 5 seconde een bewuste elleboog op iemand zn hoofd terwijl de bal heel ergens anders is.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en als Suarez het doet.. dan is het zeker![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
How do you do and how do you do your wife.
Gast ga weg. Hoe vaak zie je suarez een elleboogstoot geven?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en als Suarez het doet.. dan is het zeker![]()
en krijgt hij de titel elleboog van de weekquote:Op zondag 14 maart 2010 20:18 schreef jna het volgende:
[..]
Gelukkig wordt ie toch wel een wedstrijdje of 4 geschorst
Dat boekje heb ik ook.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:
Voor de goede orde, mijn Engelse opmerking komt uit een boekje.
Ik heb het niet eens, maar regelmatig al gniffelend in gebladerd.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat boekje heb ik ook.
Fok horses anyone?
En eigenlijk beetje mijn oude schatjes, ik was hier beetje vaste klant in 2007. Dat was ik vergeten.quote:
Ik 2008 denk ik.. weet het niet meer.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
En eigenlijk beetje mijn oude schatjes, ik was hier beetje vaste klant in 2007. Dat was ik vergeten.
I work myself the blubbers en nog een boel foute Engelse vertalingenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:
Voor de goede orde, mijn Engelse opmerking komt uit een boekje.
Geniaal boekjequote:Op zondag 14 maart 2010 20:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
ja, kon zo gauw niet op de titel komen.
quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Want: jij kende dingetje van de meet in de zomer van die periode en een half jaartje later kwam hij op je verjaardag.
Langer dan dat, ken je hem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |