Heb 'em nooit gemogen. Maar hij wordt wel steeds irritanter.quote:
Milouquote:Op zondag 14 maart 2010 19:06 schreef Milou__ het volgende:
Goedemiddag.
Zijn hier nog mensen goed in Engels die mij willen helpen
Luc. 'sup.quote:
Wil je een makkelijk of een eerlijk antwoord?quote:
eeerlijkquote:Op zondag 14 maart 2010 19:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wil je een makkelijk of een eerlijk antwoord?
Ben erachter gekomen dat je geen 80 jarige neger hoeft te zijn om de blues te hebben.quote:
en als Suarez het doet.. dan is het zekerquote:Op zondag 14 maart 2010 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb 'em nooit gemogen. Maar hij wordt wel steeds irritanter.![]()
Helloquote:Op zondag 14 maart 2010 19:06 schreef Milou__ het volgende:
Goedemiddag.
Ik heb Suarez nooit op irritante overtredingen kunnen betrappen.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en als Suarez het doet.. dan is het zeker![]()
Zit op de trap naar een tweedeklas coupé van een overvolle trein die me met 140 km/h elke minuut verder verwijderd van de liefde van mijn leven, de eenzame donkere avond in. Overal zeurende oldtimers, schreeuwende ouders en jankende kinderen en het enige eten wat ik nog bij me heb en kan betalen is een verlept broodje kaas.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:07 schreef Etcetera het volgende:
We wachten tot je vertelt wat er wel gebeurd is
How do you do and how do you do your wife.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:06 schreef Milou__ het volgende:
Goedemiddag.
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:00 schreef The_Dean het volgende:
Maar niks gebeurd met L.no hoor, tussen ons is het nog nooit zo goed geweest
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
How do you do and how do you do your wife.
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb Suarez nooit op irritante overtredingen kunnen betrappen.
Suarez geeft niet 2 keer binnen 5 seconde een bewuste elleboog op iemand zn hoofd terwijl de bal heel ergens anders is.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
How do you do and how do you do your wife.
Gast ga weg. Hoe vaak zie je suarez een elleboogstoot geven?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en krijgt hij de titel elleboog van de weekquote:Op zondag 14 maart 2010 20:18 schreef jna het volgende:
[..]
Gelukkig wordt ie toch wel een wedstrijdje of 4 geschorst
Dat boekje heb ik ook.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:
Voor de goede orde, mijn Engelse opmerking komt uit een boekje.
Ik heb het niet eens, maar regelmatig al gniffelend in gebladerd.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat boekje heb ik ook.
Fok horses anyone?
En eigenlijk beetje mijn oude schatjes, ik was hier beetje vaste klant in 2007. Dat was ik vergeten.quote:
Ik 2008 denk ik.. weet het niet meer.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
En eigenlijk beetje mijn oude schatjes, ik was hier beetje vaste klant in 2007. Dat was ik vergeten.
I work myself the blubbers en nog een boel foute Engelse vertalingenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:
Voor de goede orde, mijn Engelse opmerking komt uit een boekje.
Geniaal boekjequote:Op zondag 14 maart 2010 20:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
ja, kon zo gauw niet op de titel komen.
quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Want: jij kende dingetje van de meet in de zomer van die periode en een half jaartje later kwam hij op je verjaardag.
Langer dan dat, ken je hem niet.
er is ook een deel 2..quote:Op zondag 14 maart 2010 20:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb het nooit gekocht, maar wil ik ooooit nog weleens doen.
Dan had ik het wel gewetenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:28 schreef vencodark het volgende:
Zeg Cue, het had wel maf geweest als wij rond dezelfde periode hier gepost zouden hebben...zonder elkaar te kennen.
Daar heb ik het nooit gekocht.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:29 schreef Etcetera het volgende:
Dat zijn van die boekjes die ik tof vind om te heben maar waar ik geen geld aan wil uitgeven
Ja maar dat we toen niet zo druk waren. Of net langs elkaar heen postten ofzo.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ken toch wel de namen waar ik toen ik mee gepost heb
Cuequote:Op zondag 14 maart 2010 20:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jna-tje
Neem je na 2 jaar wel eens de telefoon op![]()
Is maar 10 euro oidquote:Op zondag 14 maart 2010 20:29 schreef Etcetera het volgende:
Dat zijn van die boekjes die ik tof vind om te heben maar waar ik geen geld aan wil uitgeven
Jij was gewoon weg toen ik kwamquote:Op zondag 14 maart 2010 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar dat we toen niet zo druk waren. Of net langs elkaar heen postten ofzo.
Of Y.quote:
Ik zat toen nog in mijn luierquote:
Dat hield dat jaar echt wel op hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 20:33 schreef jna het volgende:
[..]
Toen dacht ik dat het hier nog echt alleen over stages ging
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 14 maart 2010 20:33 schreef vencodark het volgende:
Ok, hoe komt het dat iedereen hier binnen no time weet over wie het gaat.
Oh tyf toch op johquote:
Toen was ik al afgestudeerd.quote:
pagina?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:34 schreef DjRex89 het volgende:
wtf, ik zit te F5'en zitten jullie al op de volgende pagina
quote:
Grapje Cuequote:
Goed, met jou ook? nog blij met je appartementje?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En hoe is t verder dan met je?![]()
Aan t vriendinnetje? of dat niet?
Nog altijd blij met mijn eigen stekjequote:Op zondag 14 maart 2010 20:35 schreef jna het volgende:
[..]
Goed, met jou ook? nog blij met je appartementje?
Nope, geen vriendinnetje. Jij al iemand?
Ik mocht toen niet van mama met vreemde mensen praten.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar goed dat je toen niet bij de meet was dan
Destijds waren we ook wel vet engquote:Op zondag 14 maart 2010 20:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik mocht toen niet van mama met vreemde mensen praten.
maar het was wel leukquote:Op zondag 14 maart 2010 20:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toen ik er net was ging het er wel veel over, maar daarna al snel niet meer
Dat komt gewoon doordat je je jas altijd achterstevoren en binnenstebuiten aan hebtquote:Op zondag 14 maart 2010 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik laat mensen verbaast achter als ik langsloop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |