er is ook een deel 2..quote:Op zondag 14 maart 2010 20:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb het nooit gekocht, maar wil ik ooooit nog weleens doen.
Dan had ik het wel gewetenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:28 schreef vencodark het volgende:
Zeg Cue, het had wel maf geweest als wij rond dezelfde periode hier gepost zouden hebben...zonder elkaar te kennen.
Daar heb ik het nooit gekocht.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:29 schreef Etcetera het volgende:
Dat zijn van die boekjes die ik tof vind om te heben maar waar ik geen geld aan wil uitgeven
Ja maar dat we toen niet zo druk waren. Of net langs elkaar heen postten ofzo.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ken toch wel de namen waar ik toen ik mee gepost heb
Cuequote:Op zondag 14 maart 2010 20:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jna-tje
Neem je na 2 jaar wel eens de telefoon op![]()
Is maar 10 euro oidquote:Op zondag 14 maart 2010 20:29 schreef Etcetera het volgende:
Dat zijn van die boekjes die ik tof vind om te heben maar waar ik geen geld aan wil uitgeven
Jij was gewoon weg toen ik kwamquote:Op zondag 14 maart 2010 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar dat we toen niet zo druk waren. Of net langs elkaar heen postten ofzo.
Of Y.quote:
Ik zat toen nog in mijn luierquote:
Dat hield dat jaar echt wel op hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 20:33 schreef jna het volgende:
[..]
Toen dacht ik dat het hier nog echt alleen over stages ging
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 14 maart 2010 20:33 schreef vencodark het volgende:
Ok, hoe komt het dat iedereen hier binnen no time weet over wie het gaat.
Oh tyf toch op johquote:
Toen was ik al afgestudeerd.quote:
pagina?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:34 schreef DjRex89 het volgende:
wtf, ik zit te F5'en zitten jullie al op de volgende pagina
quote:
Grapje Cuequote:
Goed, met jou ook? nog blij met je appartementje?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En hoe is t verder dan met je?![]()
Aan t vriendinnetje? of dat niet?
Nog altijd blij met mijn eigen stekjequote:Op zondag 14 maart 2010 20:35 schreef jna het volgende:
[..]
Goed, met jou ook? nog blij met je appartementje?
Nope, geen vriendinnetje. Jij al iemand?
Ik mocht toen niet van mama met vreemde mensen praten.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar goed dat je toen niet bij de meet was dan
Destijds waren we ook wel vet engquote:Op zondag 14 maart 2010 20:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik mocht toen niet van mama met vreemde mensen praten.
maar het was wel leukquote:Op zondag 14 maart 2010 20:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toen ik er net was ging het er wel veel over, maar daarna al snel niet meer
Dat komt gewoon doordat je je jas altijd achterstevoren en binnenstebuiten aan hebtquote:Op zondag 14 maart 2010 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik laat mensen verbaast achter als ik langsloop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |