quote:
is hij toevallig een duitser ofzoquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:06 schreef Daeron het volgende:
Ik moet in halo 3 nog save this film halen en dan heb ik mijn eerste game compleet
Had hem van de week bijna, tot een teammate me ineens half dood maakte en tussen de vijand wierp...![]()
Een gamercard aanmaken en hem naar je mygamercardpagina laten verwijzenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:21 schreef badboynova het volgende:
Wat is de beste en snelste manier om hier me Achievements te posten.
Waarom heb ik die nog niet gekregen, want met wolverine heb ik er ook zoveel gekilledquote:
Ik zit nu op 82 procent!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
The city is safe... for now. 50
100% game completion.
[ afbeelding ]
Memorabilia. 35
Collect all Memorabilia.
(beetje gedemotiveerd geraakt omdat ik niet helemaal wist waar alle memorabilia lag, bedacht me laatst echter dat ik de minikit detector brick had)
Achievement hunter heeft een erg goeie guide op alle steden en de vindplekkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:24 schreef MrManiak het volgende:
AC2
[ afbeelding ]
Escape the hideout (100G)
Nu de game zo goed als klaar, heb alleen weinig zin om naar die veren te zoeken
Ik ga dit doen als ik me verveel in een weekendje, heb er nu weinig zin inquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Achievement hunter heeft een erg goeie guide op alle steden en de vindplekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |