oh nee... hij wilde wel maar vond het kei-eng (teruggezocht)quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, Erik heeft het ook ooit geroepen
Met die wildvreemde kerels weet hij in elk geval dat het ergens toe KAN leiden...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
Ja, het zou ff mooi zijn als Erik wel met wildvreemde kerels gaat meeten en niet met ons
Ja wij ookquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Nu wil ik ook naar de Mac![]()
Em El![]()
Ik snap je verhaal niet helemaal; deed de buuv de deur voor je neus dicht zonder iets te zeggen?
Neh, eerst ff eten, daarna de plooi uit mijn smoel trekken, koppie koffie en dan gaan we weer door.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb allemaal blikjes met wodka/orange, kokos/orange en kokos/cola
Enne, voor de non-alcoholisten?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Erik!
Nathalie van Idols vanavond in de Matthäus Masterclass
Ben ik best wel benieuwd naar, hoe zij een stuk uit de Matthäus-Passion zingt!
perfect als je teveel bier hebt gehad en dat niet meer smaakt...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zometeen om 19.00 uur op Ned 2 (bij de EOquote:
Twee leugens in één zinquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:35 schreef cptmarco het volgende:
[..]
perfect als je teveel bier hebt gehad en dat niet meer smaakt...
Ik vind bier echt zó viesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Twee leugens in één zin
Je kan nooit teveel bier op hebben
En bier smaakt altijd
er komt af en toe en punt bij mij dat bier niet meer smaakt op een avond (vaak is dat eigenlijk ook het moment dat je dan ook moet stoppen met drinken..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Twee leugens in één zin
Je kan nooit teveel bier op hebben
En bier smaakt altijd
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zometeen om 19.00 uur op Ned 2 (bij de EO).
Vanavond Nathalie en Antonie Kamerling. Is best interessant om te zien hoe mensen die normaal heel andere dingen zingen met de Matthäus Passion omgaan!
http://www.eo.nl/programma/demasterklas/page/-/home.esp
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb ik een mangosapje, cola light en fanta pomelo zero
En bier
Ik ben ook echt super benieuwd!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh daar ben ik benieuwd naar, keek even snel in de gids en kon het niet vinden, dus dacht dat het misschien radio was
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook echt super benieuwd!
Stukje van Hind van vorig jaar (ze had mijn jurk geleend, lijkt wel)
[..]
Doe je de film daarnaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ruk, de viool begint en ik besef me dat ik (net als de film) iets luchtigs wilde vanavond
Natalie wil ik zeker horenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe je de film daarnaDit is vroeg, om zeven uur zometeen al.
Maar het hoeft niet hoor. De muziek is mij ook veel te zwaar, maar ik wil persé Nathalie dit horen doen
En Hind hoor ik liever zo
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind bier echt zó vies
Niet als iemand anders het drinkt hoor, ben niet anti bier ofzo.
Heb altijd gewild dat ik het zou lusten omdat het 'makkelijk' is om het te lusten.
Maar het lukt me niet om het te lusten
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
Wel even meedoen he jongens, lijkt me een mooi boek en best een grote winkans!
Om de dag worden er twee boeken weggegeven.
Die schrijfwedstrijd is vrij moeilijk, maar die twee vragen waar onderstaande link naar linkt moet kunnen, en je hoeft niet perse aan de schrijfwedstrijd mee te doen. Alleen de twee vragen is al genoeg om te winnen.
[Actietopic] FOK! Boekenweek 2010
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:00 schreef tombolafan het volgende:
Iedereen, ik ga off!!!!
Douchen en naar een feestje, tot laat of morgen allemaal!
Ik kan je met de hand op het hart zeggen dat er geen seconde wordt gekeken of gezocht naar vorige prijsvraagwinnaars, dus je hebt elke keer evenveel kans als iedereenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys ik heb in Januari dat jaarboek van 2009 gewonnen, ik heb steeds bij prijsvragen het idee dat het dan geen nut heeft om mee te doen, omdat ik logischerwijs al wat heb gewonnen, zo recent.
(Niet dat ik een schrijfwedstrijd inzending heb hoor, maar toevallig nu denk ik er aan).
Ned. 2, EO, Matthäus Masterclass met Nathalie (Idols) en Antonie Kamerlingquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |