oh nee... hij wilde wel maar vond het kei-eng (teruggezocht)quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, Erik heeft het ook ooit geroepen
Met die wildvreemde kerels weet hij in elk geval dat het ergens toe KAN leiden...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
Ja, het zou ff mooi zijn als Erik wel met wildvreemde kerels gaat meeten en niet met ons
Ja wij ookquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Nu wil ik ook naar de Mac![]()
Em El![]()
Ik snap je verhaal niet helemaal; deed de buuv de deur voor je neus dicht zonder iets te zeggen?
Neh, eerst ff eten, daarna de plooi uit mijn smoel trekken, koppie koffie en dan gaan we weer door.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb allemaal blikjes met wodka/orange, kokos/orange en kokos/cola
Enne, voor de non-alcoholisten?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Erik!
Nathalie van Idols vanavond in de Matthäus Masterclass
Ben ik best wel benieuwd naar, hoe zij een stuk uit de Matthäus-Passion zingt!
perfect als je teveel bier hebt gehad en dat niet meer smaakt...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zometeen om 19.00 uur op Ned 2 (bij de EOquote:
Twee leugens in één zinquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:35 schreef cptmarco het volgende:
[..]
perfect als je teveel bier hebt gehad en dat niet meer smaakt...
Ik vind bier echt zó viesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Twee leugens in één zin
Je kan nooit teveel bier op hebben
En bier smaakt altijd
er komt af en toe en punt bij mij dat bier niet meer smaakt op een avond (vaak is dat eigenlijk ook het moment dat je dan ook moet stoppen met drinken..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Twee leugens in één zin
Je kan nooit teveel bier op hebben
En bier smaakt altijd
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zometeen om 19.00 uur op Ned 2 (bij de EO).
Vanavond Nathalie en Antonie Kamerling. Is best interessant om te zien hoe mensen die normaal heel andere dingen zingen met de Matthäus Passion omgaan!
http://www.eo.nl/programma/demasterklas/page/-/home.esp
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb ik een mangosapje, cola light en fanta pomelo zero
En bier
Ik ben ook echt super benieuwd!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh daar ben ik benieuwd naar, keek even snel in de gids en kon het niet vinden, dus dacht dat het misschien radio was
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook echt super benieuwd!
Stukje van Hind van vorig jaar (ze had mijn jurk geleend, lijkt wel)
[..]
Doe je de film daarnaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ruk, de viool begint en ik besef me dat ik (net als de film) iets luchtigs wilde vanavond
Natalie wil ik zeker horenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe je de film daarnaDit is vroeg, om zeven uur zometeen al.
Maar het hoeft niet hoor. De muziek is mij ook veel te zwaar, maar ik wil persé Nathalie dit horen doen
En Hind hoor ik liever zo
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind bier echt zó vies
Niet als iemand anders het drinkt hoor, ben niet anti bier ofzo.
Heb altijd gewild dat ik het zou lusten omdat het 'makkelijk' is om het te lusten.
Maar het lukt me niet om het te lusten
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
Wel even meedoen he jongens, lijkt me een mooi boek en best een grote winkans!
Om de dag worden er twee boeken weggegeven.
Die schrijfwedstrijd is vrij moeilijk, maar die twee vragen waar onderstaande link naar linkt moet kunnen, en je hoeft niet perse aan de schrijfwedstrijd mee te doen. Alleen de twee vragen is al genoeg om te winnen.
[Actietopic] FOK! Boekenweek 2010
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:00 schreef tombolafan het volgende:
Iedereen, ik ga off!!!!
Douchen en naar een feestje, tot laat of morgen allemaal!
Ik kan je met de hand op het hart zeggen dat er geen seconde wordt gekeken of gezocht naar vorige prijsvraagwinnaars, dus je hebt elke keer evenveel kans als iedereenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys ik heb in Januari dat jaarboek van 2009 gewonnen, ik heb steeds bij prijsvragen het idee dat het dan geen nut heeft om mee te doen, omdat ik logischerwijs al wat heb gewonnen, zo recent.
(Niet dat ik een schrijfwedstrijd inzending heb hoor, maar toevallig nu denk ik er aan).
Ned. 2, EO, Matthäus Masterclass met Nathalie (Idols) en Antonie Kamerlingquote:
quote:
Have fun! Ook op het feestjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:00 schreef tombolafan het volgende:
Iedereen, ik ga off!!!!
Douchen en naar een feestje, tot laat of morgen allemaal!
De heren zijn in de keuken dus zapquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ned. 2, EO, Matthäus Masterclass met Nathalie (Idols) en Antonie Kamerling
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan je met de hand op het hart zeggen dat er geen seconde wordt gekeken of gezocht naar vorige prijsvraagwinnaars, dus je hebt elke keer evenveel kans als iedereen
En bij deze hoef je alleen maar twee vragen te beantwoorden om kans te maken op het boek, je hoeft helemaal niet aan de schrijfwedstrijd mee te doen als je niet wilt of kunt.
Op het moment dat ik denk te moeten stoppen met drinken, dan ga ik ook nergens anders meer op over. Vieux krijg ik weer dorst van en dan zit je in een vicieuze cirkel.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:39 schreef cptmarco het volgende:
[..]
er komt af en toe en punt bij mij dat bier niet meer smaakt op een avond (vaak is dat eigenlijk ook het moment dat je dan ook moet stoppen met drinken..)... ga dan meestal over op de cola vieux (dat drinkt zo makkelijk weg...)...
![]()
Klinkt super inderdaad en vind dat haar niet eens zo gek zeker niet met die speld erin.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
Het is ook gewoon een enorm talent, die meid.
Krijg echt kippenvel als ze zingt.
Dit zijn 'maar' de Masterclasses.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
Wel potverdorie, er staat hier op de gidsoptie bij Digitenne dat het tot 19:35 duurt, pluk ik net aan m'n eten, kom ik terug; is het afgelopen![]()
Voelde me best lullig ja, maarja heb m'n doel bereikt zeg maarquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit zijn 'maar' de Masterclasses.
Straks in het Paasweekend wordt het geheel, de uitvoering, uitgezonden
Kijk!
http://www.bndestem.nl/al(...)or-popmuzikanten.ece
Daar gaat het uiteindelijk omquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voelde me best lullig ja, maarja heb m'n doel bereikt zeg maar
Kan ik ergens lezen wat je hebt gedaan, of moet ik daarvoor naar FF?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voelde me best lullig ja, maarja heb m'n doel bereikt zeg maar
[zoekmodus]quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kan ik ergens lezen wat je hebt gedaan, of moet ik daarvoor naar FF?
Wat een teut zegquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:17 schreef Ml-etje het volgende:
Nee ze bleef zelf binnen staan en liet mij in de regen staan
Wat een horkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[zoekmodus]
[SC] #45 - Waar we verder spelen
[/zoekmodus]
nu echt weg
Denk dat ik het wel snapquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar gaat het uiteindelijk om![]()
Maar ik vind het echt onbeschoft.
Greysie, ik doe ook appelmoes bij de frikandel bedenk ik me net![]()
* hap neemt
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat ik het wel snapMaar inderdaad ik laat niemand op de stoep staan mv de postbode
Ing compenseert het prakgedrag van haar manquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:41 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje Ing heb een vriendin die overal appelmoes bij mikt anders lust ze het niet.. doe jij dat ook?
quote:
Nee hoor, maar wel bij patat en soms frikandel en bij de rode koolquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:41 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje Ing heb een vriendin die overal appelmoes bij mikt anders lust ze het niet.. doe jij dat ook?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Move like MJ begint zo.
Ik krijg dan altijd last van plaatsvervangende schaamte
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
Roekoe
quote:
Die vond ik stukken minder.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij Anthonie Kamerling ook gezien?
Greys wat vond jij van hem?
Ik schrokquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Jennifer Aniston Mr. 300 te pakken?
[ afbeelding ]
Oh ze spelen samen in een film, never mind
Oh, even gekeken maar die wil ik ook wel zien ja!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:02 schreef Dirkh het volgende:
Intussen Into the wild aan het kijken.
Volgens mij een vrouwenfilm.
Moet je je daar zo op voorbereiden dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op flurry's eten met Grijs
Ja, geweldig. Ik had hem dus al gezien. Mijn film-gezien-lijstje is dus niet compleet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, even gekeken maar die wil ik ook wel zien ja!
Volgens mij is bij alle macs een free WiFiquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
Hebben ze bij de Mac internet eigenlijk? Ja toch?
Of moet je daar een code voor hebben ofzo?
Nou, dan kunnen we even zwaaien naar de thuisblijversquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
Is niet gratis volgens mij, hoezo? Ga je gezellig zitten internetten?
Yep, en jij ookquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
Is niet gratis volgens mij, hoezo? Ga je gezellig zitten internetten?
Ja volgens mij dus ook. Zie boven.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij is bij alle macs een free WiFi
Dat staat er tochquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen we even zwaaien naar de thuisblijvers
Hoe werkt dit: Dat hotspot gedoe?
http://www.mcdonalds.nl/w(...)Restaurants/Internet
Welkom in 2010quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen we even zwaaien naar de thuisblijvers
Hoe werkt dit: Dat hotspot gedoe?
http://www.mcdonalds.nl/w(...)Restaurants/Internet
Nee dat staat er nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat staat er toch![]()
Je maakt gewoon verbinding met die hotspot. Word je automatisch naar een pagina van KPN gestuurd, daar moet je even per uur,dag, week, maand, whatever toegang kopen, en dan kan je interneppen
Je weet toch wel hoe je verbinding maakt met een wifi netwerk? Zeg me dat je dat weet...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat staat er niet
Er staat 'maak verbinding met hotspot'.
Ja, HOE dan? Ik weet toch niet hoe dat werkt joh
Maar goed, ik moet mijn laptop thuislaten dus?
`quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat staat er toch![]()
Je maakt gewoon verbinding met die hotspot. Word je automatisch naar een pagina van KPN gestuurd, daar moet je even per uur,dag, week, maand, whatever toegang kopen, en dan kan je interneppen
Ik weet niet eens hoe ik WiFi moet aanzetten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welkom in 2010![]()
WiFi aanzetten, netwerk selecteren en voila.
Hoe moet ik nou weten dat dat hetzelfde is als een hotspotquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe je verbinding maakt met een wifi netwerk? Zeg me dat je dat weet...
Als ie het thuis doet, dan doet ie het daar ook. Hoef je dus alleen maar het netwerk aan te klikken. En ik gig er van uit dat je het over je telefoon had. Maar he, gezellig de laptop op schoot terwijl je met een jongen aan het stappen bent, dat doet toch iedereen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik WiFi moet aanzetten.
Sorry hoor![]()
Bij mij hier werkt het gewoon zodra ik de computer aanzet.
Hoewel... ooit heb ik ook eens zoiets gedaan in Frankrijk. Dat was iets met onderin beschikbare netwerken zoeken en dan aanklikken. Dus dat is hetzelfde?
Gelukkig heb ik dan weer heel andere talenten.
Komen ze per paar? [/Dirk]quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:12 schreef Greys het volgende:
Gelukkig heb ik dan weer heel andere talenten.
Ik dacht dat het wellicht iets van jullie generatie was, maar het ligt dus niet aan mijquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ie het thuis doet, dan doet ie het daar ook. Hoef je dus alleen maar het netwerk aan te klikken. En ik gig er van uit dat je het over je telefoon had. Maar he, gezellig de laptop op schoot terwijl je met een jongen aan het stappen bent, dat doet toch iedereen.
Ja ik heb nooit zoveel met Anthonie en vaak denk ik dat ik hem überhaupt geen goeie zanger vind, maar ik durf het dan niet te zeggen want behalve dat ik hoor of ik iets mooi vind of vals kan ik het niet beargumenterenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vond ik stukken minder.
Maar wel knap dat hij het aandurft.
[..]
Ik schrok
Ja joh, gezellig de laptop mee als je met je vriendin in een hotel zit. Toch?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ie het thuis doet, dan doet ie het daar ook. Hoef je dus alleen maar het netwerk aan te klikken. En ik gig er van uit dat je het over je telefoon had. Maar he, gezellig de laptop op schoot terwijl je met een jongen aan het stappen bent, dat doet toch iedereen.
Say what?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:14 schreef Dirkh het volgende:
terwijl je met een jongen aan het stappen bent
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
Nou, vergeet het maar dus gewoon, ondankbare nesten
Ik snap nu ook in eens waarom ze zo keek toen ik vertelde dat in de studio tijdens ESF er WiFi was. Kreeg echt zo'n blik van, oh echt? Wat is dat?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wellicht iets van jullie generatie was, maar het ligt dus niet aan mij
FLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRY.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Say what?
Ze gaan niet de hele nacht de hort op hoor, gewoon een drankje flufje doen bij de Mac.
Datquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik snap nu ook in eens waarom ze zo keek toen ik vertelde dat in de studio tijdens ESF er WiFi was. Kreeg echt zo'n blik van, oh echt? Wat is dat?
Lampje hoor.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
FLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRY.
Geen flufje
Nou een beetje dan.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
We gingen toch op z'n minst wel een beetje bekken? Anders blijf ik thuis hoor
Nou ja zeg, we helpen je en dan krijg je dit. Hup, doe eens vrolijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja joh, gezellig de laptop mee als je met je vriendin in een hotel zit. Toch?
Maar srsly, we gaan niet daten, we gaan niet stappen, we gaan een freakin' flurry halen.
Op een parkeerplaats. En dan wilde ik naar jullie zwaaien.
Nou, vergeet het maar dus gewoon, ondankbare nesten
quote:
De haan kan hier gewoon meelezen, dus geen zorgen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als de haan en kip van huis zijn...
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
Ik zal vragen of ze de tekst willen aanpassen op de site.
Dus niet 'maak verbinding met hotspot' maar gewoon 'Miran, doe ff dat ene wat je in Frankrijk ook deed onderin die balk een beetje pielen en dan komt er uiteindelijk als je mazzel hebt een venstertje met beschikbare netwerken en dan kies je er eentje en duimen maar dat het werkt'.
Dan snappen techneuten als ik het ook.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als de haan en kip van huis zijn...
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
De haan kan hier gewoon meelezen, dus geen zorgen.
Hoewel, dat zegt weinig natuurlijk
Dan is het goedquote:
Ja precies, gewoon brengen als een grapje, kom je overal mee weg, zo blijkt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja "we hebben echt zo'n lol altijd in ESF, heb je die grapjes gelezen voor die cover, wat een lol hebben we, iedereen trapt er ook altijd in, hihihihi *fluf fluf* *wapper wapper*".
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook niet als de thuisblijvende kip 12 jaar ouder is?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
En moet je dr straks eens zien in die Mac, dan is ze de hele tijd zo stil
Even rekenen of ik het acceptabel zou vinden, ik bekken met iemand van 22. Ik zeg prima deal.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook niet als de thuisblijvende kip 12 jaar ouder is?
Ik ben gewoon een heel stillig en verlegen type, kan ik er iets aan doenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja dat bedoel ik, dat laatste.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Even rekenen of ik het acceptabel zou vinden, ik bekken met iemand van 22. Ik zeg prima deal.
Dus niks mis mee. Wat doet leeftijd er trouwens toe, zolang het legaal is moet het kunnen.
Alleen ga ik niet bekken met iemand van 53, gatver
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
Tuulk je praat amperquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een heel stillig en verlegen type, kan ik er iets aan doen
Ja hallo, jij bent geen 54. Jij bent nog redelijk strak.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja dat bedoel ik, dat laatste.
Da's een beetje hetzelfde voor Ll dus als ie met mij zou bekken
Ach kom, je hebt mij toch ook in het echt ontmoet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]En jij als een adhd-er je klep geen seconde dicht houden zeker.
Het is inderdaad eigenlijk een verrot slechte deal voor mij ja. Eentje van 23 inruilen voor eentje van 36quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Even rekenen of ik het acceptabel zou vinden, ik bekken met iemand van 22. Ik zeg prima deal.
Dus niks mis mee. Wat doet leeftijd er trouwens toe, zolang het legaal is moet het kunnen.
Alleen ga ik niet bekken met iemand van 53, gatver
Is 28 tegenwoordig al jong?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is mode, Paay vangt ook haantjes van 28
quote:
Het is maar goed dat je je sig hebt gewijzigd, pipo!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja hallo, jij bent geen 54. Jij bent nog redelijk strak.
Ehmm ja dan moet ik eerst mijn telefoon uit de keuken gaan halenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Post jij hier dan de stand van zaken door
Sorry, ik was daar iets drukker met de achtergrondmeisjes van Marlous dan met dat verlegen meisje naast me.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach kom, je hebt mij toch ook in het echt ontmoet.
Was ik zo'n stil type? Nou?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sorry, ik was daar iets drukker met de achtergrondmeisjes van Marlous dan met dat verlegen meisje naast me.
Die twee minuten dat we elkaar hebben gesproken geeft niet een echt duidelijk beeld, op de parkeerplaats echter (waar geen licht was) daar was je niet zo verlegen. Da's waar.
Zou dát de reden zijn dat Paddest.....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sorry, ik was daar iets drukker met de achtergrondmeisjes van Marlous dan met dat verlegen meisje naast me.
Die twee minuten dat we elkaar hebben gesproken geeft niet een echt duidelijk beeld, op de parkeerplaats echter (waar geen licht was) daar was je niet zo verlegen. Da's waar.
Nou, zo ver ging het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Maes en de paddestoel waren even een een blokje om?
quote:
Gewoon dwars door mijn hart die staak hè.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor jou wel, dat weet je ook heel erg goed.
Ach, ze was wel aardig. Dus geen kwaad woord over Greys uit mijn mond.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
Had ze op de parkeerplaats d'r mondje wel bij zich Dirkh?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
Hoe ging dat stukje uit die Sex and The City film ook alweer?
Men:
The good onces screw ya.
The bad onces screw ya.
The others don't know how to screw ya.
So true
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
niet te vroeg op de avond komen hé dan staat de muziek nog zacht
Wat een verhaalquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ach, ze was wel aardig. Dus geen kwaad woord over Greys uit mijn mond.
Ik PM je wel ff.
Ja, want het is zoals weer blijkt een waarheid als eenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij gaat nu 2 maal daags poetisch doen?
Vreemd ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
Ik zie dit nu pas trouwens:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ey_Haim__.html?p=3,2
Had die gozer zelf geen geld dan?
Heeft toch in genoeg films gespeeld?
Het was in ieder geval goed bedoeld denk ik.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een verhaal![]()
![]()
Je zou toch verwachten dat iemand van 36 wel wat meer uhhmmm 'ervaren' is
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, want het is zoals weer blijkt een waarheid als een
Das de verkeerde denk ikquote:
Poging tweequote:
Die begint met de volgende zin:quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uiteraard
Komt dat nog terug in die film van LL waar ik zo aan ga beginnen?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit of ik het daar nou mee eens ben, na het zien van de film
In het begin dacht ik 'Nee idd, dit is geen love story'.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook als ik de recensies lees en de cover bekijk
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
In het begin dacht ik 'Nee idd, dit is geen love story'.
Maar eigenlijk is het dat gewoon wél!
Oh ik was ff de keuken dweilen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
Ll, Bracha op Ned. 2!
En nee, ik ga niet happen op die PM-grap van jullie. Sorry.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:01 schreef Dirkh het volgende:
Dweilen?
Deze wel eens gezien? Krijgt geen beste cijfers zie ik, maar ik vond hem echt mooi.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:00 schreef Dirkh het volgende:
Into the wild is toch een film die voor de tweede keer kijken toch nog de moeite waard is.
Contradictie.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja Dirk, mannen die schoonmaken bestaan
Nee niet gezien volgens mij.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze wel eens gezien? Krijgt geen beste cijfers zie ik, maar ik vond hem echt mooi.
http://www.imdb.com/title/tt0294357/
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze wel eens gezien? Krijgt geen beste cijfers zie ik, maar ik vond hem echt mooi.
http://www.imdb.com/title/tt0294357/
Neuh net de woonkamer, nu keuken.quote:
Of vind je de trailer er te wijverig uitzien?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee niet gezien volgens mij.
Op lijstje plaatst
quote:
We gaan niet op de vloer flurries eten toch?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh net de woonkamer, nu keuken.
Alles in 1 keer is onmogelijk met die beesten, vooral Mips gaat dan als een debiel meteen overal doorheen rennen.
Dus het is katten in keuken -> woonkamer dweilen. katten in woonkamer -> rest van het huis dweilen
Ga ik straks ff kijken, twee films tegelijk kijken gaat lastig en levert vast protesten op van paddoquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Of vind je de trailer er te wijverig uitzien?
Eerlijk zeggenWel helemaal even af kijken.
Sorry, dacht dat de andere al klaar was.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga ik straks ff kijken, twee films tegelijk kijken gaat lastig en levert vast protesten op van paddo
* op het schapenvelletje voor de open haard samen een flurry delenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan niet op de vloer flurries eten toch?
Hebben ze tegenwoordig een open haard bij de Mac!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
* op het schapenvelletje voor de open haard samen een flurry delen
Sorry? Waarvoor?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat de andere al klaar was.
* bloed, zweet en tranen heeft het Len gekost om de vloer met een schapevelletje te bedekken en de openhaard de behaaglijke warmte voor het samen nuttigen van een flurry te laten uitstralen..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig een open haard bij de Mac!
Oh joy!
Wattisur?quote:
Wij waarderen het wel hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
Poets ik het hier helemaal op, word het niet eens gewaardeerd
Wie waardeert het niet?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
Poets ik het hier helemaal op, word het niet eens gewaardeerd
Die dweil is nog aan het dweilenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Zijn jullie nu nog niet aan de flurry
Het is maar goed dat ik inmiddels maar aan de chips ben begonnenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik gaat nog ff leren, en wellicht dat we daarna nog een Flurry pakken, toch Greys?
Had ik kunnen weten gezien haar eerdere 'parkeerplaats ervaringen' met jou op het NSF natuurlijkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die gaat niet voor het kleedje en de open haard, die gaat gelijk voor jouw eh... dinges
I couldn't care less about the floor.quote:
Vol er op he, vol er op zeg ik je.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Had ik kunnen weten gezien haar eerdere 'parkeerplaats ervaringen' met jou op het NSF natuurlijk
Uhmm ja zeg het maar. Ik MOET wel echt ff nog wat leren, morgen zitten mn ouders hier 's middags en maandagochtend examen, dus het word wel laat waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik inmiddels maar aan de chips ben begonnen
Maar kan ik al in de pyama of zit de kans er nog steeds in dat we nog een Mac gaan zien vanavond?
Ah, geweldig. Mevrouw besluit eerlijk te doen over een onderwerp, pikt ze de vloer als onderwerp.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
I couldn't care less about the floor.
Kan ik maar beter gewoon eerlijk over zijn, toch?
Zeg Kweej en MM, mss is ff bellen handiger dan communiceren via Fokquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhmm ja zeg het maar. Ik MOET wel echt ff nog wat leren, morgen zitten mn ouders hier 's middags en maandagochtend examen, dus het word wel laat waarschijnlijk.
Of pakken volgende week doordeweeks Macje, wat jij wil
okay, het is definitief, je bent een wijf.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhmm ja zeg het maar. Ik MOET wel echt ff nog wat leren, morgen zitten mn ouders hier 's middags en maandagochtend examen, dus het word wel laat waarschijnlijk.
Zolang je verder met je fikken van me afblijft mag jij me een wijf noemen heurquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
okay, het is definitief, je bent een wijf.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zeg Kweej en MM, mss is ff bellen handiger dan communiceren via Fok
Hé, graag of niet he?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Arm Greysiequote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé, graag of niet he?
In de tijd dat je hier weer zit te kwekken had je ook alweer kunnen leren
Nou, ik hoor het later wel.
Ik ga maar aan een drankje
Hihihi moest lachen tis geen Len tis 22-somethingquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
Ik word gewoon gedisssst door een twenty-something.
Nou gelukkig, toevallig hang ik net op van de telefoon met Maes.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Arm Greysie![]()
Morgen wel
[ afbeelding ]
Qwea en d'r vriendje MM communiceren vaak via FOK! terwijl ze bij elkaar in 1 huis zittenquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh fuck, wat heeft die met Ll te maken? Familie, vrienden?
't Is ook niet voor het eerst he, dat ie me dist.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihi moest lachen tis geen Len tis 22-something
Oh op die manier, that's all?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Qwea en d'r vriendje MM communiceren vaak via FOK! terwijl ze bij elkaar in 1 huis zitten
Veel plezierquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou gelukkig, toevallig hang ik net op van de telefoon met Maes.
Die afspraak gaat tenminste wél gewoon doorTwaalf uur bij Dudok
Je hebt een auto, rijdt langs de mc en gaat op het kleedje bij Ll zitten. Hoezo gedist? Eigen initiatief dame.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
't Is ook niet voor het eerst he, dat ie me dist.
Het IS dat het om flurries gaat, anders was ik echt al lang afgehaakt
Dat jonge bammetje durft nogal zegquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
't Is ook niet voor het eerst he, dat ie me dist.
Het IS dat het om flurries gaat, anders was ik echt al lang afgehaakt
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je hebt een auto, rijdt langs de mc en gaat op het kleedje bij Ll zitten. Hoezo gedist? Eigen initiatief dame.
Die venters mogen best wat moeite doen.quote:
En dan mij de schuld geven als ie straks zakt zekerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je hebt een auto, rijdt langs de mc en gaat op het kleedje bij Ll zitten. Hoezo gedist? Eigen initiatief dame.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
En hihi weet er nog iemand goeie condooms hihi want MM z'n lul is te dik voor die gewones hihi
oh en ik heb net flink zitten schijten, foto komt eraan hihi
Handen in de lucht gooit, teleurgesteld met hoofd schud.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die venters mogen best wat moeite doen.
Is je film al af?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Handen in de lucht gooit, teleurgesteld met hoofd schud.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou gelukkig, toevallig hang ik net op van de telefoon met Maes.
Die afspraak gaat tenminste wél gewoon doorTwaalf uur bij Dudok
Nou precies.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
Ow Greys we gaan zonder Ll naar de macer zijn zeker weten wel een paar enthouaiste 20 somethings die mee gaan.
Dudok staat bekend om de appeltaart maar je kunt er ook prima eten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan je daar altijd wat gaan eten? Wat voor plek is dat?Ik hoor de naam hier ook wel eens, of dat ze Dudok gebak verkopen, maar ken het verder niet...
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou precies.
We zijn verdorie lekkere wijven, ze zouden in de rij moeten staan
Nee, die loopt nog ff door. Zit nu in de fase dat ie wat ouder wordt en honger heeft. Hij vervloekt de dieren, want hij heeft honger. Goede scenequote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan je daar altijd wat gaan eten? Wat voor plek is dat?Ik hoor de naam hier ook wel eens, of dat ze Dudok gebak verkopen, maar ken het verder niet...
quote:Dudok is gevestigd in het hart van wereldstad Rotterdam. De imposante ruimte is de gehele dag een levendige ontmoetingsplaats. Betaalbaar lekker eten en drinken met een ongedwongen service gaan hier samen met architectuur, kunst en cultuur.
Het café overdag voor ontbijt, lunch, afternoon tea en de beroemde koffie met Dudok Original appeltaart. In de avond afspreken met vrienden voor een borrel of een maaltijd!
De brasserie na vijven voor uitgebreider diner met een ruime keuze uit Mediterrane gerechten voor alleen, samen of een groep.
De patisserie biedt een uitgebreid assortiment aan verse taarten, muffins cookies en quiche. De Dudok Original taarten zijn ’take-away’ verkrijgbaar in een kleine en grote versie voor thuis of op kantoor!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dudok staat bekend om de appeltaart maar je kunt er ook prima eten.
Volgens mij is het op de maandagmorgen na altijd wel open.
Kan zijn dat in de winter soms geen koopzondag is..
Beetje cafe/restaurant idee.
Ja ik zat al een beetje te googlen, maar is makkelijker een beeld te scheppen van verhalen zeg maarquote:
Die vrijdagavond tijdens The City Drink bedoel je?quote:
Tjing Tjingquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou precies.
We zijn verdorie lekkere wijven, ze zouden in de rij moeten staan
Zondags pakkie hoeft niet hoor. Het heeft wel een wat hippige sfeer door het pand/de ruimte zelf.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En is dat dan een "gewone" brasserie of moet ik een Zondags pakje aan?![]()
Tegen de tijd dat jij kwam had ik ze al doorgeschoven naar mijn collega, te klien of te ballerig en bovendien nothing beats tha Mrquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vrijdagavond tijdens The City Drink bedoel je?
Ik heb er weinig van gemerkt hoor!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Zondags pakkie hoeft niet hoor. Het heeft wel een wat hippige sfeer door het pand/de ruimte zelf.
Maar je kunt er gewoon in je spijkerbroek lekker gaan lunchen als je wilt.
Die heb ik in het klein jaquote:
retweetquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Die tjing tjing is toch geen kassa geluid hoop ik he?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In je handtasje?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die heb ik in het klein ja(het moet wel subtiel zijn
)
Toch niet je eigen collega's die bij je liepen te rommelen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij kwam had ik ze al doorgeschoven naar mijn collega, te klien of te ballerig en bovendien nothing beats tha Mr
Pisces wij gingen regelmatig na college en ik droeg vandaag een spijkerboek met vestjedus maakt niet veel
Handtasjequote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch niet je eigen collega's die bij je liepen te rommelen?
Of gasten die er ook waren? En vonden je collega's ze wel leuk?
quote:Orgastische appeltaart, maar de rest valt tegen. Wel serveren ze heerlijke koffie.
quote:
En dat.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat gaan jullie ook altijd snel. Ik niet eens even omdraaien of er is weer een topic vol.
We hebben ook zóveel interessante intelligente dingen te melden!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat gaan jullie ook altijd snel. Ik niet eens even omdraaien of er is weer een topic vol.
ff kijken, volgende week trouwens in Herman's restaurant eten..ben benieuwd.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
Dudok krijgt op iens.nl niet al te beste kritieken trouwens zeg
Eentje is wel grappig:
[..]
quote:
De Engel of Las Palmas?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ff kijken, volgende week trouwens in Herman's restaurant eten..ben benieuwd.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah welnee, het schiet allemaal weer eens niet op met die jongen.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
en d. de film stel ik wel uit tot Maandag
Ow papierwerk moet je morgen doen als je uitgeslapen ben en slapen kun je pas als je je buurjongen hebt vermaand of gewacht hebt tot het stil isquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit op m'n stoel te bedenken of ik a. ga slapen (koortshoofd) b. belangrijk papierwerk ga doen, wat ik uiterlijk morgenmiddag af moet hebben c. bij m'n buurjongen aan ga bellen of hij nou echt gek is geworden om na 22:00 zoveel herrie te maken![]()
[/dagboek]
*schudt afkeurend het hoofd*quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah welnee, het schiet allemaal weer eens niet op met die jongen.
De Engel, Las Palmas zijn we eind vorig jaar geweest.quote:
JA! Wacht maar tot ik 20 ben!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn altijd die twintigers met die grote praatjes
Oh ja dat heb je wel eens gezegd jaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De Engel, Las Palmas zijn we eind vorig jaar geweest.
Wat is dat? Een film?quote:
Het is wel zakelijk maar het lijkt me op de een of andere manier meer knus dan Las Palmas.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja dat heb je wel eens gezegd ja
Ben benieuwd hoe je De Engel vindt! Ben er zelf nog nooit geweest.
De achterste.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is dat? Een film?
En wie is de leukste, de voorste of de middelste?
De middelstequote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is dat? Een film?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:27 schreef Dirkh het volgende:
WTF! Het bestaat.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is dat? Een film?
Ja, toen ik dat zag dacht ik he, dat heb ik wel eens gezien. Nooit een link gelegd met deo.quote:
Stop maar Dirkhquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Axe chocola. Ik ga nu Googlen, als dat bestaat dan hou ik er mee op.
Oeh dat wil ik liever dan de mac heurquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
http://www.iens.nl/restaurant/25863/zoetermeer-shabu-shabu
Shabu Zoetermeer krijgt (terecht!!) goede kritieken zeg.
Zou er elke dag wel willen eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |