Je kunt veel over ze zeggen, maar echt zijn ze toch welquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:56 schreef fredjanssen het volgende:
Ach heel die familie is nep, blijft toch allemaal show.
Ach wat is echt, misschien worden sommige shots wel tig keer over gedaan. Of gewoon van tevoren gewoon doorgesproken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:05 schreef Moja het volgende:
[..]
Je kunt veel over ze zeggen, maar echt zijn ze toch wel
Tja, misschien ook niet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:08 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Ach wat is echt, misschien worden sommige shots wel tig keer over gedaan. Of gewoon van tevoren gewoon doorgesproken.
Nee helaasquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Vanavond geef Pfaffs?
Nou...dan zou ik wel iets missen...quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:56 schreef Estelle_ het volgende:
Ben je ook huisman misschien Grunsfan? Chill![]()
Debby heeft ondertussen haar zonnestudio stopgezet en nu doet ze enkel nog nageltjes. Ze heeft nu dus ook veel meer tijd voor de kinderen en het huishouden waardoor Nicolas inderdaad weer op zoek zal gaan naar een 'echte' baan.
En door enkele scenes uit hun leven (want zo toevallig wordt dat allemaal niet opgenomen) weet je trouwens niet of hij zoveel voor zijn kinderen zorgt, net zoals je dat niet weet over Sam.
Omdat men geen Pfaffs kan kijken zonder hard naar iets te zoeken waar ze over kunnen zeuren?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:49 schreef Grunsfan het volgende:
Waarom 'zeurt' iedereen toch zo over Nicolas' gebrek aan een 'echte' baan?
Kerel, daar hebben we het al 15 topics lang over, kom eens met wat nieuws.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:14 schreef TimeJumper het volgende:
Dan heb ik ook nog wel iets te zeuren.
Waarom lopen al die kinderen van heel de familie met zo'n "teut" in hun mond
Jawel, je ziet en hoort duidelijk wanneer ze echt lol om iets heeft en wanneer ze voor de vorm in de slappe lach schiet. Jammer is dat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:01 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Hoe zo nep lachen, kan ik er echt niet aan zien...
Ik zie dat dus helemaal niet. De enige die dat echt kan weten is Kelly zelf.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:15 schreef Taiga het volgende:
[..]
Jawel, je ziet en hoort duidelijk wanneer ze echt lol om iets heeft en wanneer ze voor de vorm in de slappe lach schiet. Jammer is dat.
Dat zie jij misschien zo, ik totaal niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:15 schreef Taiga het volgende:
[..]
Jawel, je ziet en hoort duidelijk wanneer ze echt lol om iets heeft en wanneer ze voor de vorm in de slappe lach schiet. Jammer is dat.
Dat zie jij misschien zo, ik totaal niet hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:15 schreef Taiga het volgende:
[..]
Vooral haar eigen kinderen zijn áltijd grappigquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:56 schreef Rauzer het volgende:
Kelly lacht inderdaad wel heel vaak overdreven om niks inderdaad.
Tja, die schoonheidssalon was blijkbaar van hen samen, maar in de serie heb ik Nicolas er 1 keer de vloer zien dweilen en verder niet. Ik denk dat Debby er (veel) vaker was.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wat dacht je van die schoonheidssalon die hij met zijn vrouw runt?
Ik vind Debby vooral vervelend omdat ze ontzettend zuur kan doen tegen Nicolas, vaak zonder reden. Hoewel ik moet zeggen dat ze de laatste tijd wel wat leuker overkomtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:33 schreef Bamba het volgende:
Ik vind Debby eigenlijk één van de sympathiekste van heel het stelOke, ze kan erg gemeen en chaggo uit de hoek komen, maar ik geloof ook dat zij het meest op haar privacy is gesteld en wie weet had zij wel helemaal geen zin in heel die realityserie, maar trok ze gewoon aan het kortste einde? Ik denk dat zij wel één van de hardstwerkende zus is en ze komt op mij niet gemaakt over. Lyndsey vond ik ook altijd erg leuk, maar die vind ik een beetje een huismus geworden sinds ze kinderen heeft.
Als zij helemaal geen zin had in een RLS dan had ze er natuurlijk niet akkoord mee hoeven gaan dat ze ook in haar bedrijf en haar huis opnames maken, en dat doen ze wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:33 schreef Bamba het volgende:
Ik vind Debby eigenlijk één van de sympathiekste van heel het stelOke, ze kan erg gemeen en chaggo uit de hoek komen, maar ik geloof ook dat zij het meest op haar privacy is gesteld en wie weet had zij wel helemaal geen zin in heel die realityserie, maar trok ze gewoon aan het kortste einde? Ik denk dat zij wel één van de hardstwerkende zus is en ze komt op mij niet gemaakt over. Lyndsey vond ik ook altijd erg leuk, maar die vind ik een beetje een huismus geworden sinds ze kinderen heeft.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:09 schreef Moja het volgende:
Ik vind Debby vooral vervelend omdat ze ontzettend zuur kan doen tegen Nicolas, vaak zonder reden. Hoewel ik moet zeggen dat ze de laatste tijd wel wat leuker overkomt![]()
Of dat zonder reden is weet je natuurlijk nooit. Ze kunnen het zo knippen dat Debby als een zeur overkomt. En wie weet is ze dat ook wel gewoon hoor, maar ze zullen toch wel gelukkig zijn samen denk ik dan maarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:09 schreef Moja het volgende:
[..]
Ik vind Debby vooral vervelend omdat ze ontzettend zuur kan doen tegen Nicolas, vaak zonder reden. Hoewel ik moet zeggen dat ze de laatste tijd wel wat leuker overkomt
Tuurlijk had ze kunnen weigeren, idd Aimee van the Osbournes heeft ook geweigerd. Maar misschien wilde Debby niet onderdoen voor haar zussen? Ach ze zal er toch een groot deel van haar bruiloft mee kunnen betalen lijkt me, dus heel veel te zeuren heeft ze nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als zij helemaal geen zin had in een RLS dan had ze er natuurlijk niet akkoord mee hoeven gaan dat ze ook in haar bedrijf en haar huis opnames maken, en dat doen ze wel.
De keren dat het gezin Debby bij andere familieleden langskwam zou dan voldoende zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |