Bakken met geld verdienenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
Mooi voorbeeld vind ik dat Lindsey mekkert en jammert over de kritiek. Meid je verdient bakken met geld en zoekt met je héle familie jarenlang de aandacht op, en dan klagen, dan krijg je toch kritiek
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Enige wat misschien extra binnenkomt zijn tv rechten van de seriegedeeld door 4
Geef eens een schatting danquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Mwah dat zal nog steeds geen peuleschil zijn hoor
Ze is toch de secretaresse/ personal assistent van JMquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Bakken met geld verdienenDave is autoverkoper
en zij is huismoeder
![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:47 schreef Rianne84 het volgende:
Ze is toch de secretaresse/ personal assistent van JM![]()
Weet niet of dat een vetpot is, maar toch...![]()
omdat t een uit t buitenland aangekochte serie isquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En waarom moeten wij dan 1,30 per aflevering betalen op uitzending gemist
Vooral het laatste , alleen is Joling wel uit de kastquote:Wat zag Nicolas er oud uit. Volgens mij is hij kalend. Weet niet, vond zn kapsel maar raar.
Beetje Gerard Joling achtig.
quote:Op zondag 14 maart 2010 07:39 schreef Pugg het volgende:
[..]
Vooral het laatste , alleen is Joling wel uit de kast
Is goed, pas jij ondertussen dan op den Broes?quote:Op zondag 14 maart 2010 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Pisces, ik wil best ook aan je deur komen staan als je gaat baren , zodat je je wat meer kan inleven![]()
Whaha, alleen als ik mag slaanquote:Op zondag 14 maart 2010 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is goed, pas jij ondertussen dan op den Broes?
Eh, ligt waarschijnlijk aan mij, hoor, maar ik begrijp eigenlijk nog steeds niet wat jullie met tvp (terugvind pfaff) bedoelen...........quote:
TVP geldt hier op fok als 'terugvindpost'; oftewel: dan staat het in je active topics. Creatieve vrijdenkers maken er dan terugvindpfaff vanquote:Op zondag 14 maart 2010 21:03 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Eh, ligt waarschijnlijk aan mij, hoor, maar ik begrijp eigenlijk nog steeds niet wat jullie met tvp (terugvind pfaff) bedoelen...........
Aha..... ik begrijp het, bedankt voor de toelichting!quote:Op zondag 14 maart 2010 21:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
TVP geldt hier op fok als 'terugvindpost'; oftewel: dan staat het in je active topics. Creatieve vrijdenkers maken er dan terugvindpfaff van
Hij weet zeker nog niet dat er ook een homo huwelijk bestaatquote:Op zondag 14 maart 2010 20:33 schreef ChatGirl het volgende:
..........
Nicholas op z'n knieën voor Debby, die er enthousiast bij zit![]()
Bakken met geld verdienen doen ze geen van allen. Zelfs JM. Het is allemaal gerommel in de marge.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Bakken met geld verdienenDave is autoverkoper
en zij is huismoeder
![]()
Leuke foto!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:56 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto zien Debby en Lyndey er stukken leuker / knapper uit dan Kelly! (vind ik dan...).
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hij weet zeker nog niet dat er ook een homo huwelijk bestaat![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |