erg loempiaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat het vietnamese eigenaars zijn.
TD is overigens ook van Vietnamezen denk ik, David en Le Tran klinkt erg loempia
die medium flatrate is idd 57 dollar volgens mijquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:47 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat maakt me niet uit, been there done that, maar lijkt me stug dat mensen dan 50 dollar aan verzendkosten kwijt zijn toch?
dat zijn vastgestelde rates van USPS, dus ja volgens mij wel...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:47 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat maakt me niet uit, been there done that, maar lijkt me stug dat mensen dan 50 dollar aan verzendkosten kwijt zijn toch?
Waar zie jij Misa?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten vooral Misa is erg goedkoop, weet niet wat hij normaal is maar denk geen 0,99
het is de schuld van m'n vaderquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:47 schreef miss--moana het volgende:
[..]
erg loempiaweet je.....ik lig hier soms helemaal dubbel achter me lappie om wat jij er af en toe uitgooit!
En me vriend blijft me maar wazig aankijken...
Ik heb dat dus ook...en loempia is geniaal....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:47 schreef miss--moana het volgende:
[..]
erg loempiaweet je.....ik lig hier soms helemaal dubbel achter me lappie om wat jij er af en toe uitgooit!
En me vriend blijft me maar wazig aankijken...
dan ga ik ijsdraakje even pmenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zijn vastgestelde rates van USPS, dus ja volgens mij wel...
Ijsdraakje had laatst een grote doos besteld, en Bubseltje ook
Die is nergens te vinden heb hem overal al gezochtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:53 schreef miss--moana het volgende:
Weet er iemand een swatch van Sinful colors Skinny dipping te vinden op internet, kan niets vinden
flesjes lijken er idd wel wat opquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet? Dacht ik sorryIk val bijna om van de slaap vandaar.
Ja ik keek even snel en toen dacht ik heui dat is misa! Laat ik de dames van fok even blij maken met een dode musquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
flesjes lijken er idd wel wat op
ook hier is het gelukkig al 23:00 en de scherpte wat minder en de wijn in de vrouw etcquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik keek even snel en toen dacht ik heui dat is misa! Laat ik de dames van fok even blij maken met een dode mus![]()
ja, da's wel jouw stukje taart, of niet?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:56 schreef Kleintje19 het volgende:
![]()
![]()
![]()
poolside collectie van CHG 1 april online, ik weet wat ik ga doen
Jaa das liefquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die is nergens te vinden heb hem overal al gezochtWil hem morgen wel swatchen voor je?
sorryquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:58 schreef snkr-xxx het volgende:
Mhmm heb net op die site van SQ geklikt,
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, da's wel jouw stukje taart, of niet?
Dat word weer geld uitgevenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:58 schreef snkr-xxx het volgende:
Mhmm heb net op die site van SQ geklikt,
mwoh, ik kan mezelf altijd aardig inhoudenquote:
Wanneer kunnen wij foto's van jou stash bewonderen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:04 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
mwoh, ik kan mezelf altijd aardig inhouden![]()
daarbij is er net vanalles binnengekomen, heb voorlopig nog genoeg uit te proberen
herkenbaarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:05 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Oh geen sorry! Ik smul d'r van, soort windowshopping
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |