ohnoes!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:36 schreef Diconnected het volgende:
Noesm'n linkerwijsvingernagel (leuk scrabble woord
) is gescheurd
Ik zag 'm wel nog op Ebay net...quote:
Dat zou ik ook wel willen weten vooral Misa is erg goedkoop, weet niet wat hij normaal is maar denk geen 0,99quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
is er iemand die ervaring heeft met de volgende website?
https://www.nailsuperstore.com/
Prijzen liggen erg laag namelijk en ze hebben nog best veel
Die zijn zeker goedkoopquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
Goed gevonden! Alleen zie ik dat ze de site in het Engels en Vietnamees hebben vertaald. Ik denk dan, waarom Vietnamees?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nu een scheve nagel.quote:
ja, maar dan heb je 'm wel als je 'm héél graag wilquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:43 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Jaa maar dan is MAAH gelijk 13 euro toch?
de kans dat je er door de douane uitgepikt wordt, is heel grootquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:43 schreef Kleintje19 het volgende:
ik zoek mensen die bij TD meer lakjes hebben besteld als 9! willen die mij even pmen
Hmm....voor de vietnamees die geen engels spreekt, die wil ook lakjes bestellenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:42 schreef bernies het volgende:
[..]
Goed gevonden! Alleen zie ik dat ze de site in het Engels en Vietnamees hebben vertaald. Ik denk dan, waarom Vietnamees?
ik denk dat het vietnamese eigenaars zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:42 schreef bernies het volgende:
[..]
Goed gevonden! Alleen zie ik dat ze de site in het Engels en Vietnamees hebben vertaald. Ik denk dan, waarom Vietnamees?
Da's geen misa toch?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten vooral Misa is erg goedkoop, weet niet wat hij normaal is maar denk geen 0,99
dat maakt me niet uit, been there done that, maar lijkt me stug dat mensen dan 50 dollar aan verzendkosten kwijt zijn toch?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar dan heb je 'm wel als je 'm héél graag wil
[..]
de kans dat je er door de douane uitgepikt wordt, is heel groot
erg loempiaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat het vietnamese eigenaars zijn.
TD is overigens ook van Vietnamezen denk ik, David en Le Tran klinkt erg loempia
die medium flatrate is idd 57 dollar volgens mijquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:47 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat maakt me niet uit, been there done that, maar lijkt me stug dat mensen dan 50 dollar aan verzendkosten kwijt zijn toch?
dat zijn vastgestelde rates van USPS, dus ja volgens mij wel...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:47 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat maakt me niet uit, been there done that, maar lijkt me stug dat mensen dan 50 dollar aan verzendkosten kwijt zijn toch?
Waar zie jij Misa?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten vooral Misa is erg goedkoop, weet niet wat hij normaal is maar denk geen 0,99
het is de schuld van m'n vaderquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:47 schreef miss--moana het volgende:
[..]
erg loempiaweet je.....ik lig hier soms helemaal dubbel achter me lappie om wat jij er af en toe uitgooit!
En me vriend blijft me maar wazig aankijken...
Ik heb dat dus ook...en loempia is geniaal....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:47 schreef miss--moana het volgende:
[..]
erg loempiaweet je.....ik lig hier soms helemaal dubbel achter me lappie om wat jij er af en toe uitgooit!
En me vriend blijft me maar wazig aankijken...
dan ga ik ijsdraakje even pmenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zijn vastgestelde rates van USPS, dus ja volgens mij wel...
Ijsdraakje had laatst een grote doos besteld, en Bubseltje ook
Die is nergens te vinden heb hem overal al gezochtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:53 schreef miss--moana het volgende:
Weet er iemand een swatch van Sinful colors Skinny dipping te vinden op internet, kan niets vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |