Hou nou eens op.quote:
bijnaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:18 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[Iimg]http://i299.photobucket.com/albums/mm317/1001krabbels/pics1/264.gif[/IMG]
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:12 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[ afbeelding ]
gelukt![]()
![]()
ik ben keigoed
ik kreeg deze
en jullie?
maar waar slaat dat op met mr cooper en 3keernix?![]()
quote:
Het is inderdaad echt moeilijkquote:
Staat toch in de OP?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:51 schreef WhiteTiger1 het volgende:
maar waar kan je die krant vinden dan?
maar waarom sta ik op uitgelichtquote:
quote:
Je moet ff bijlezen van gisteren en vandaag.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:50 schreef Penisbaard het volgende:
hallon wat is deze
Linkje?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je moet ff bijlezen van gisteren en vandaag.DAT DIT KAN IN NL.
Even een foto van je tieten PM'n naar mij en alles komt goed.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:56 schreef Maitje het volgende:
[..]
Heeej.. mijn avater gebruiken zonder te vragen..
Kan ik claims indienen?
Gelukkig dacht ik slim en deed dat niet..quote:Op zondag 14 maart 2010 19:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Even een foto van je tieten PM'n naar mij en alles komt goed.
Omdat vrouwen eerder naakt gaan voor een camquote:Op zondag 14 maart 2010 20:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gelukkig dacht ik slim en deed dat niet..![]()
Maarum, waarom worden de mannen wel getrakteerd met mooie foto's en de dames met enkel 1 klein plaatje van een 6-pack?
Heb je ook een ongecensureerde versie?quote:
Het zou andersom moeten wezenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Omdat vrouwen eerder naakt gaan voor een cam
Beetje plaatjes posten van gecensuureerde schaamstreekjes maakt niet grappig.quote:
Liever niet, je weet maar nooit wat er in komt te staan, goatse bijv.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik hoop dat de Maandag editie een beetje vroeg komt want ik zou het graag tijdens mijn ontbijt willen lezen.
Zit je aan je eerste biertje van de werkweek, moet je meteen kotsen.quote:Op maandag 15 maart 2010 01:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Liever niet, je weet maar nooit wat er in komt te staan, goatse bijv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |