Wij wachten op Erwin, en Bart is zijn tanden aan ;t schrobben.quote:
Bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Breezerboys bedoel jeVoor breezerchicks ga je naar Mameloe
Bedankt, nu verveel ik me niet meer.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij wachten op Erwin, en Bart is zijn tanden aan ;t schrobben.
Ik heb een corset aan.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:35 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Bedankt, nu verveel ik me niet meer.
Al gefapt?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:35 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Bedankt, nu verveel ik me niet meer.
Oh, geil.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb een corset aan.
En ik ga niet naar Noa jewaids.quote:
Ik zat er vorig jaar een paar x tussen toetsen door, op ;t terras. We hebben dikke lol gehad daar met die grote spiegel in de gang naar de wc;s, met een stel dansende mannen erop.quote:
Doe maar nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:37 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en post ander tubgirl op m'n forum
Ik kan het je ook laten zien.quote:
Bans uitdelenquote:
Waar kom je dan wel zoal? Nog tips?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:37 schreef DevilsWhore het volgende:
En ik ga niet naar Noa jewaids.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:40 schreef Stoeprand het volgende:
Wát een kutopdracht voor Nederlands.
Moet ik allemaal vragen beantwoorden over de dingen die ik leuk vond toen ik klein was.
Ik heb m'n hele jeugd verdrongen, dus dat werkt niet.
Dat houdt wel op met Romein, Mukkes en Gloppequote:
Nee, Erwin is hier, dus ik doe jullie ook verlatenquote:
Je zit middenin je jeugd, lulloquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:40 schreef Stoeprand het volgende:
Wát een kutopdracht voor Nederlands.
Moet ik allemaal vragen beantwoorden over de dingen die ik leuk vond toen ik klein was.
Ik heb m'n hele jeugd verdrongen, dus dat werkt niet.
Dooie mus. Echt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, Erwin is hier, dus ik doe jullie ook verlaten![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
een SEX SC in ELF die gedomineerd wordt door PUBers
doe je goed liefquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
damn ik ben vanavond wel heel erg druk met het goede voorbeeld geven aan mn zoon![]()
Samen downloaden, samen smack my bitch up kijken
Waarom ben jij niet in een telefoonhokjequote:
ey kan iktoch niks aan doen dat ze bezet zijnquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet in een telefoonhokje
Dan trek je zo'n roughneck er maar uit want jij moet bellenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:12 schreef Psalms het volgende:
[..]
ey kan iktoch niks aan doen dat ze bezet zijn
Dimplequote:
I not sharez wit joequote:
Schatjequote:
Nee.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
stoep weet jij waarom de lolcats het zo vaak over een cheesburger hebben?
Nee mn vent zit op een eilandquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:57 schreef Socios het volgende:
Iemand nog uitzicht op seks deze zaterdagavond ft. komende nacht?
Dan ga ik straks wel ff googlen eerst ff wc, roken en nieuw bier pakkenquote:
Nog nooit geweestquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:08 schreef Socios het volgende:
Ow, hehe.![]()
De Waddeneilanden zijn de parels van Nederland!
Jaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:57 schreef Socios het volgende:
Iemand nog uitzicht op seks deze zaterdagavond ft. komende nacht?
Vond ik ook wel hoor stoep !!quote:
Jawel. Maar ik verstond je niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vond ik ook wel hoor stoep !!
En wist jij niet dat mijn echte naam chantal is ofzo
Nergens, vriendin jeweetsquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:31 schreef Socios het volgende:
[..]
In welke club ft. kroeg ga je op zoek?
Daarom nooit gedoe met een chick scoren, eenzaam fappen en zoquote:
Ik heb ook een chick en toch regelmatig eenzaam soppen enzquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daarom nooit gedoe met een chick scoren, eenzaam fappen en zo
Jouw chick is vaak van huisquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook een chick en toch regelmatig eenzaam soppen enz
Mjah wel lekker rustig hoor zo zonder mijn chickquote:
Het is maar goed dat hij zo vaak weg is want ik zou gek worden als iemand constant om me heen hangtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:49 schreef justmattie het volgende:
soms ben ik wel blij dat we nog niet samenwonen, ee avondje voor jezelf is wel lekkermaar samenwonen is ook
WRIJF HET ER FF IN!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:57 schreef justmattie het volgende:
Dat lijkt me niks, als ik mn zusje en haar vriend zie die zijn 24/7 samen, slapen dagelijks bij elkaar en zitten niet samen op de bank, maar hangen als apen op elkaar. Dat gaat mij te ver. En nu gaan we op bedezulks tot morgen
en trusten Chantal
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:02 schreef Stoeprand het volgende:
Ik heb me de hele dag verveeld, terwijl ik eigenlijk huiswerk had moeten maken.
Ik haat mezelf.
Je kan het en anders help ik je welquote:
Ik vind jou leukquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |