Jaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:57 schreef Socios het volgende:
Iemand nog uitzicht op seks deze zaterdagavond ft. komende nacht?
Vond ik ook wel hoor stoep !!quote:
Jawel. Maar ik verstond je niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vond ik ook wel hoor stoep !!
En wist jij niet dat mijn echte naam chantal is ofzo
Nergens, vriendin jeweetsquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:31 schreef Socios het volgende:
[..]
In welke club ft. kroeg ga je op zoek?
Daarom nooit gedoe met een chick scoren, eenzaam fappen en zoquote:
Ik heb ook een chick en toch regelmatig eenzaam soppen enzquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daarom nooit gedoe met een chick scoren, eenzaam fappen en zo
Jouw chick is vaak van huisquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook een chick en toch regelmatig eenzaam soppen enz
Mjah wel lekker rustig hoor zo zonder mijn chickquote:
Het is maar goed dat hij zo vaak weg is want ik zou gek worden als iemand constant om me heen hangtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:49 schreef justmattie het volgende:
soms ben ik wel blij dat we nog niet samenwonen, ee avondje voor jezelf is wel lekkermaar samenwonen is ook
WRIJF HET ER FF IN!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:57 schreef justmattie het volgende:
Dat lijkt me niks, als ik mn zusje en haar vriend zie die zijn 24/7 samen, slapen dagelijks bij elkaar en zitten niet samen op de bank, maar hangen als apen op elkaar. Dat gaat mij te ver. En nu gaan we op bedezulks tot morgen
en trusten Chantal
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:02 schreef Stoeprand het volgende:
Ik heb me de hele dag verveeld, terwijl ik eigenlijk huiswerk had moeten maken.
Ik haat mezelf.
Je kan het en anders help ik je welquote:
Ik vind jou leukquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |