Had mijn TyTN II ookquote:Op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:53 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Is heel redelijk voor een smartphone hoor. Ik heb nu een N82 die ik ook elke nacht aan de oplader moet hangen omdat die na een paar uurtjes op msn/internet al 1/2 streepjes aangeeft.
Mijn N82 kan 3 dagen mee met internetten en smsen en zoquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:53 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Is heel redelijk voor een smartphone hoor. Ik heb nu een N82 die ik ook elke nacht aan de oplader moet hangen omdat die na een paar uurtjes op msn/internet al 1/2 streepjes aangeeft.
Nee. Toen ik mijn TouchDiamond kocht probeerde belcompany mij ook een verzekering aan te smeren en nou weet ik niet meer precies hoeveel dat was maar het was iig zo duur dat je beter gewoon iets beter op je spullen kan passen vond ik. Het liep echt in een paar honderd euro over 2 jaar geloof ik.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:29 schreef Renesite het volgende:
Verzekeren jullie trouwens jullie telefoontjes?
Gewoon je GPS wat eerder aanzetten zodat hij een fix kan krijgen, vooral met bewolkt weer wil hij er nog eens moeite mee hebben.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:55 schreef Mirjam het volgende:
Hey, hoe werkt layar by jullie? Hier doet hy eeuwig over het ophalen van een locatie, het isnog geen enkele keer gelukt. Nuet in het centrum van den haag, niet gewoon thuis...
Ik ga 'm maandag in de winkel bestellen. Zal wel iets duurder (eenmalig) uit zijn, want ik ga verlengen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:18 schreef Renesite het volgende:
Okeee...
* Renesite is net bij Hi en Vodafone geweest
Vodafone is én in de maand goedkoper, én kost minder in eenmalige aanschaf én is goedkoper in het buitenland én het internet is theoretisch sneller.
* Renesite is gezwicht
Vodafone 200min/400sms/internet
HTC Desire
30,19 per maand over de 2jaren heen verspreid
Is toch gewoon een RF signaal?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:24 schreef Kill_em_all het volgende:
Uhh wolken ed hebben geen invloed op het GPS signaal
Da's hetzelfde als je bankstel plastificeren, de stickertjes op je hifi-set laten zitten, je sneakers weer wit poetsen, of je oldtimer binnen laten staan omdat ie anders vies wordtquote:
Gaat zo'n ding niet sneller stuk dan een gewoon scherm? Ik kan mijn N82 rustig laten vallen, en in mijn broekzak laten bivakkeren, overal tegenop lopen met mijn telefoon in mijn zak, vallen/uitglijden met de fiets of sleutels per ongeluk in dezelfde broekzak stoppen. How about that?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als je bankstel plastificeren, de stickertjes op je hifi-set laten zitten, je sneakers weer wit poetsen, of je oldtimer binnen laten staan omdat ie anders vies wordt.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:19 schreef R-Mon het volgende:
Bezig aan een Fok! app:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 maart 2010 13:03 schreef Renesite het volgende:
Gaat zo'n ding niet sneller stuk dan een gewoon scherm? Ik kan mijn N82 rustig laten vallen, en in mijn broekzak laten bivakkeren, overal tegenop lopen met mijn telefoon in mijn zak, vallen/uitglijden met de fiets of sleutels per ongeluk in dezelfde broekzak stoppen. How about that?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |