nee, als ik eerst de app start en dan op het scherm richt, is het scherm echt véél te licht, niks helpt dan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Moet je niet gewoon even de focusknop indrukken ofzo?
Oké, raar. Ik vind het niet gek dat het andersom trouwens wel werkt, de applicatie kan kennelijk de belichting niet veranderen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, als ik eerst de app start en dan op het scherm richt, is het scherm echt véél te licht, niks helpt dan.
andersom werkt perfect, gek genoeg.
ja, dat zal het wel zijn iddquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oké, raar. Ik vind het niet gek dat het andersom trouwens wel werkt, de applicatie kan kennelijk de belichting niet veranderen.
Dat doet ie bij mij ook in t begin maar als je even geduldig bent maakt ie het scherper. Vooral als je langzaam van ver naar dichtbij het scherm gaat.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:36 schreef Mirjam het volgende:
hmm, kunnen jullie met jullie telefoons barcodes van jullie laptopscherm scannen?
hij vindt m'ns cherm kennelijk te fel, dus kan niks met deze codeshttp://www.androidplanet.(...)zou-moeten-proberen/
MyAT! Nice!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:19 schreef R-Mon het volgende:
Bezig aan een Fok! app:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je checkt of ze nog gehosseld wordt op d'r fobo?quote:
Nee ik was bij haar thuis dus zat achter haar computer :-Dquote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je checkt of ze nog gehosseld wordt op d'r fobo?
Zoiets?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:01 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik krijg binnenkort ook een Legend als Vodafone die dingen binnen krijgt (eind van de maand dacht ik).
Alleen ik ben opzoek naar 2 apps die nogal belangrijk zijn voor mij maar waar ik niks over kan vinden.
1. Japanse IME. Japanse tekst lezen werkt geloof ik standaard al, maar ik moet dus ook input hebben.
https://slideme.org/application/english-japanese-dictionaryquote:2. Een Woorden boek app voor Japans. Op de iPhone heb je zo'n mooie geloof ik die nog gratis is ook en ook voor mijn Touch Diamond heb ik een gratis woordenboek waarbij ik ook nog kanji zelf kan tekenen om op te zoeken.
9 of 14... geen idee. MOet hem wel ophalenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:20 schreef lekzzz het volgende:
en Renesite dan krijg je de Desire ook op 9 april?
Hij kost los nog 39 euro als bijbetalen. Kon wel in abonnement omhoog gaan en dan was-ie gratis. Dat scheelde 88 euro op 2jarige basis. Nah, stop ik die 48 eurootjes toch mooi in de broek.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:24 schreef VASND het volgende:
Fuck zeg, en ik net mn Vodafone abbo verlengt met 34,95/maand met de legend.
Is heel redelijk voor een smartphone hoor. Ik heb nu een N82 die ik ook elke nacht aan de oplader moet hangen omdat die na een paar uurtjes op msn/internet al 1/2 streepjes aangeeft.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:50 schreef Roolio het volgende:
Ik ben ook zeer tevreden met mijn Milestone. Enige minpuntje vind ik de accuduur, hij gaat denk ik anderhalve dag mee ofzo, dus eigenlijk gewoon elke nacht opladen. Maar ik zit er misschien ook wel erg veel mee te kloten de hele dag..
Oh en What The Doodle?! is leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |