Derde is de TTquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:55 schreef vencodark het volgende:
Naamtopic!
Maare ik bedoelde uiteraard 2. Ik zou zweren dat het er 3 waren but I was wrong.
Ohja, indd. Scherp!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Derde is de TT
Net binnen en nu al een naamtopic, doe je goed
Ik wacht geduldig.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:58 schreef The_Dean het volgende:
Kan nu wel de voorspelbare vragen stellen, maar dat doet de rest straks zelf wel
Allemaal voor/door Luctorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:59 schreef L.no het volgende:
Er komen steeds meer mensen hier die uit Zeeland komen.
Dat lijkt me een goed teken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:59 schreef L.no het volgende:
Er komen steeds meer mensen hier die uit Zeeland komen.
Succesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig.
Eerst eens mijn bed uitkomen en douchen en zulks.
Ja, hij is blijkbaar aantrekkelijk, want alleen vrouwen komen.quote:
Stiekem baal ik omdat er nauwelijks Limbolanders komen.quote:
Kan niet andersquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, hij is blijkbaar aantrekkelijk, want alleen vrouwen komen.
Ben hier maar alleen volgens mij hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:02 schreef L.no het volgende:
Er zijn zelfs meer Friezen dan Limburgers hier volgens mij. Life's unfair.
Ik dacht dat Kn0x er ook eentje was.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben hier maar alleen volgens mij hoor
In het verleden waren met met anderhalf
Oh, niks over meegekregenquote:
Ik heb een achternaam die je Fries kunt uitspreken? Telt dat?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben hier maar alleen volgens mij hoor
In het verleden waren met met anderhalf
Janquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:05 schreef jna het volgende:
HALLOOOOOO LIEVE MENSENNNN
welkom vencodark
dzjenn zit ook op de HZ en woont in Vlissingen
Ja, dat zag ik! en zo zou ik het waarschijnlijk ook uitspreken. Wel een erg Fries aandoende naam in ieder gevalquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:07 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb een achternaam die je Fries kunt uitspreken? Telt dat?
Een gevoel zegt het.. ik kan het dus flink mis hebben.quote:
Volgens mij ook nooit weer gezienquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:08 schreef jna het volgende:
Er waren nieuwe die in Heerlen en Venlo zaten. Weet alleen niet meer wie het waren
Zou kunnen hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Een gevoel zegt het.. ik kan het dus flink mis hebben.
Dank.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:05 schreef jna het volgende:
welkom vencodark
dzjenn zit ook op de HZ en woont in Vlissingen
Zequote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dank.
Really?It's amazing. Wat doet ie?
Die is gister gaan hakken dus denk het welquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:48 schreef The_Dean het volgende:
Is Dzjenn alweer wat opgeknapt?
Ok danquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:16 schreef jna het volgende:
[..]
Die is gister gaan hakken dus denk het wel
Lucciequote:
Ik krijg flashbacks van het Zeelandtopic wat altijd heel traag gaat.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Luccie
Een chick uit Zeeland man! Niks voor jou?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks van het Zeelandtopic wat altijd heel traag gaat.
Daar zit echt geen vaart in inderdaad.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks van het Zeelandtopic wat altijd heel traag gaat.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Luccie
Een chick uit Zeeland man! Niks voor jou?
Ik zal hm eens opvijzelen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar zit echt geen vaart in inderdaad.
Doe ik mee.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zal hm eens opvijzelen.(als die überhaupt nog loopt).
Link me!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In het Zeelandtopic zijn we pas op pagina vier en we zijn al richting de zes maanden bezig.![]()
In dit topic toch alweer drie.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeeuwen zijn volgens mij redelijk zeldzaam op Fok.
Jeuj!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In dit topic toch alweer drie.Soms zelfs vier.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:08 schreef jna het volgende:
3 mensen uit Zeeland. Dadelijk moet de meet nog in Vlissingen zijn
Hier zijn we al jaren bezig met een meet. Maar die gaat nooit door.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meets zijn anders altijd een takke eind van me vandaan. Dus mag weleens een keer anders.
Why not?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier zijn we al jaren bezig met een meet. Maar die gaat nooit door.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rex
kwlificatie is al bezig hoor.
eerste deel is net afgelopen. Die Chandok heeft zijn eerste rondjes gereden.quote:
Moet jij zeggen. Jij kon dzjenn al 80 keer hebben ontmoet maar steeds ga je niet als ze je uitnodigtquote:
Dan krijgen mensen spontaan last van een Luctortjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier zijn we al jaren bezig met een meet. Maar die gaat nooit door.![]()
![]()
Ik ben echt totaal niet op de hoogte van de teams enzoquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eerste deel is net afgelopen. Die Chandok heeft zijn eerste rondjes gereden.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan krijgen mensen spontaan last van een Luctortje
Het wel bekende "Luctortje"quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:25 schreef jna het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Jij kon dzjenn al 80 keer hebben ontmoet maar steeds ga je niet als ze je uitnodigt
De nieuwe zijn er al uit.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben echt totaal niet op de hoogte van de teams enzoDus ff goed opletten nu
Ik moet mijn naam natuurlijk wel hoog houden.quote:
Wat heb jij trouwens allemaal in je F1 manager? Ik heb Glock, Kovalainen, Force India motor en Virgin chassis.. Was ook maar pure gok.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De nieuwe zijn er al uit.![]()
Geloof ik.![]()
Vettel was lekker snel.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet mijn naam natuurlijk wel hoog houden.
Gaat die door dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:28 schreef L.no het volgende:
Oja volgende week is die meet al eh
Toro Rosso motor en chassis, Algue-dinges. (kut-naam om te schrijvenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wat heb jij trouwens allemaal in je F1 manager? Ik heb Glock, Kovalainen, Force India motor en Virgin chassis.. Was ook maar pure gok.
Dien!quote:
Jaquote:
Reksquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is er iets afgesproken dan?
Ja man, zelfs een heel topicquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is er iets afgesproken dan?
Niet snel genoeg. Ik wil dat het de 20ste wordt.. nu.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De tijd gaat veel te snel voorbij.
Maar "meet" is een verboden woord in Stage SC....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:32 schreef vencodark het volgende:
Zet het in de OP (net als bij Singles).
ff zoeken..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:32 schreef vencodark het volgende:
Zet het in de OP (net als bij Singles).
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar "meet" is een verboden woord in Stage SC....
Why?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar "meet" is een verboden woord in Stage SC....
Omdat het daar niet gezelliger van wordtquote:
Ja dat is toch zoquote:
C'mon, dat was vroeger. Je haalt bejaarde koeien uit de sloot.quote:
Ooh!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Omdat het daar niet gezelliger van wordt
Stage SC Meet: Versie 2; beter en openbaar.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar iets concreets bedoel ik.
Met zo'n instelling kan er nooit een meet komen.quote:
Vroegah!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:36 schreef L.no het volgende:
[..]
C'mon, dat was vroeger. Je haalt bejaarde koeien uit de sloot.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:38 schreef Etcetera het volgende:
Hoe krijg je nou een rel over een meeting
Ja klopt, maar het werd niet afgezegd of iets anders, dus het zou in principe door gaan toch?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:38 schreef jna het volgende:
Er was 20 maart een meet afgesproken maar daarna is er nooit meer over gesproken.
Had je idd niet moeten doen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ssssssssssssssst!
Had ik maar niks gezegd
Dat bedoel ik. Ik ben er toen van uit gegaan dat het niet meer doorging.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:38 schreef jna het volgende:
Er was 20 maart een meet afgesproken maar daarna is er nooit meer over gesproken.
Sorry..quote:
Ik herkende je naam al.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:37 schreef vencodark het volgende:
Ik heb hier trouwens een jaar of 3 geleden ook al gezeten.
Ik kreeg sowieso het gevoel dat je sowieso niet zou komen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik ben er toen van uit gegaan dat het niet meer doorging.![]()
We hebben een Luctortje!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik ben er toen van uit gegaan dat het niet meer doorging.![]()
Postte je toevallig toen ik ook posttequote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:37 schreef vencodark het volgende:
Dat schept bijna een band!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Postte je toevallig toen ik ook postte![]()
Dat zou ook kunnen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat kan ook van het Zeeuws topic zijn.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kreeg sowieso het gevoel dat je sowieso niet zou komen.
Oh, dus mijn TT klopt voor geen kanten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:37 schreef vencodark het volgende:
Singles is ook gezellig.quote:
Jawel, voor jou ben ik nieuw.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, dus mijn TT klopt voor geen kanten.
Ik nietquote:
Maar dat komt omdat ik ook een newbie ben.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Singles is ook gezellig.![]()
[..]
Jawel, voor jou ben ik nieuw.
Ooh dat verklaard wel wat ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat ik ook een newbie ben.
Heb me daar nooit verwelkomd gevoeld.quote:
Tsja... Er zullen wel meer rare dingen gebeurenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Button nog net op tien door.En dat is dan de regerend wereldkampioen.
Sorry, dan zal ik er net niet geweest zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb me daar nooit verwelkomd gevoeld.
Eens ff uitproberenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb me daar nooit verwelkomd gevoeld.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:47 schreef jna het volgende:
We hebben dus een meet gepland maar nu komt er niemand
Er is nog maar 1 die gezegd heeft oftie komt, en dat ben ikquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:47 schreef jna het volgende:
We hebben dus een meet gepland maar nu komt er niemand
Had even gezegd dat we op de volgende pagina zitten, anders heeft F5en ook weinig zinquote:
Iddquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Waar we de meet zouden houden. Die persoon is hier ook nooit meer.
Die persoon?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dat is een 'nee'?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er is nog maar 1 die gezegd heeft oftie komt, en dat ben ik
Ja. Lees eens terug andersquote:
Ik doe niet aan teruglezenquote:
De meet zou gewoon ergens in een café ofzo zijn hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb geen idee. Op facebook volgens mij, want daar zie ik haar nog wel eens voorbijkomen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
IddWaar is die eigenlijk gebleven?
Gezellig hequote:
quote:
Die meet daar ging ik toch al niet heen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:50 schreef jna het volgende:
[..]
De meet zou gewoon ergens in een café ofzo zijn hoor
En dat in het weekendquote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:50 schreef jna het volgende:
[..]
De meet zou gewoon ergens in een café ofzo zijn hoor
Oh.... Ik dan ook niet zekerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu komt het over alsof ik geen leven heb.
En ook al niet aan foto's..quote:
Ik doe ook niet aan foto'squote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En ook al niet aan foto's..
Waarschijnlijk ben je dus een vieze oude man
Dat was dezelfdequote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die meet daar ging ik toch al niet heen.
Nee maar jij hebt Hyvesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan foto's
Ja en daar zul je nooit achterkomen hequote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En ook al niet aan foto's..
Waarschijnlijk ben je dus een vieze oude man
Vooral als ik er zelf niet opstaquote:
Er is wel wat meer voor nodig om mij te beledigenquote:
Het is een schande!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja en daar zul je nooit achterkomen he
Posten!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:53 schreef vencodark het volgende:
Foto's zijn tof!
Dat ligt er maar aanquote:
iddquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:52 schreef jna het volgende:
[..]
Dat was dezelfdealleen zoveel mensen zouden nooit in dr huisje passen.
Maar al was die meet in Vlissingen, jij was toch weer met een luctortje gekomen
Ohh oke, dan is het goed.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vooral als ik er zelf niet opsta
[..]
Er is wel wat meer voor nodig om mij te beledigen
Hoe lang heb je dat dingquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:55 schreef vencodark het volgende:
Oeh ik heb iets aan mijn laptop ontdekt. Er past een XD kaart in.
Ja, vet tochquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
En facebook.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:55 schreef vencodark het volgende:
Oeh ik heb iets aan mijn laptop ontdekt. Er past een XD kaart in.
Ik kan het uitleggen!quote:
Je komt me niet bekend voor.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Fobo!Die ik overigens zo ff moet euh...updaten.
Waar?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:58 schreef The_Dean het volgende:
Nja, ik moet optreden en L.no komt groupie spelen
Tot die regel was ik niet gekomenquote:
Van Zeeland of wat?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je komt me niet bekend voor.
Je uitleg is te lang, volgens mij verzin je een smoesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan het uitleggen!
Ik had wel vaag bekeken dat er een SD kaart in kan. En vorige week pas voor het eerst gebruikt. Het was gewoon nooit tot me doorgedrongen. Pakte gewoon de usbkabel steeds om bijv. foto's te verplaatsen. Maar ik had hier nog een XD kaart liggen van een camera die nu naar de winkel terug is (de usbfunctie was lam), maar nu blijkt dus dat ik de foto's gewoon op laptop kan zetten door kaartje erin te doen.
Ja, alles onveilig maken in Frieslân.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:58 schreef The_Dean het volgende:
Nja, ik moet optreden en L.no komt groupie spelen
Nee, echt niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je uitleg is te lang, volgens mij verzin je een smoes
Ik heb je FoBo gechecked, maar je gezicht komt me niet bekend voor.quote:
Nee, dat kan natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb je FoBo gechecked, maar je gezicht komt me niet bekend voor.
Fryslânquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waar?
Is het de Brabant tour? Of is dit de internationale tour in Friesland?
Dzjenn!quote:
Dat is mij te ver weg..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Fryslân
Daar mogen jullie ook komen meeten
Allemaal tentje mee en bij mij in de tuin kamperen
Uhu, over stage lopen enzo.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dzjenn, help me ff. Hebben wij niet ooit gepmt over de HZ?
Nou vooruitquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, echt niet.![]()
Het was gewoon nooit tot me doorgedrongen dat dát de functie was van dat rare dingetje in mijn laptop.
Kun je niet F1 voor je posts zettenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pole voor Vettel
![]()
Button achtste![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou vooruithet had mij kunnen overkomen trouwens
![]()
[..]
Kun je niet F1 voor je posts zettenik zat eerst steeds te denken 'button? knopje? wth?'
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:03 schreef Etcetera het volgende:
Kun je niet F1 voor je posts zettenik zat eerst steeds te denken 'button? knopje? wth?'
Ohja, en over docenten. Tot je nooit meer terug pmde.quote:
Tja, ik ontdekte paar weken terug dat ik met backspace naar de vorige pagina ga. Heb ik ook nooit geweten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
Bij iedere sport gaarne.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wij blijven wel in je huis.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Fryslân
Daar mogen jullie ook komen meeten
Allemaal tentje mee en bij mij in de tuin kamperen
Heyquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, en over docenten. Tot je nooit meer terug pmde.![]()
[..]
Tja, ik ontdekte paar weken terug dat ik met backspace naar de vorige pagina ga. Heb ik ook nooit geweten.
quote:
quote:
Oh jaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, ik ontdekte paar weken terug dat ik met backspace naar de vorige pagina ga. Heb ik ook nooit geweten.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
quote:
Ja, daar hoeven we de rest niet bijquote:
Ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Al wel ontdekt dat je met F5 kan vernieuwen?
Ja ik weet het mijn halve leven al, vandaar dat het wat raar klinkt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben gewoon niet goed met 'trucjes' op het toetsenbord. Ik ken daar echt heel weinig van.
Ja idd, eigenlijk zou er een auto refresh functie in Fok moeten zittenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja.Maar dat heeft destijds ook wel ff geduurd. Maar om sommige SC bij te kunnen houden, moet je wel F5en.
Sorry.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Doe ik eens lief, is het nog niet goed!quote:
Kan ik me voorstellen. Maar ik doe gewoon veel met de muis, meer dan nodig is waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja ik weet het mijn halve leven al, vandaar dat het wat raar klinkt.
Zou er een addon bestaan voor zoiets?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja idd, eigenlijk zou er een auto refresh functie in Fok moeten zitten
dat wordt een abofunctie zekerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja idd, eigenlijk zou er een auto refresh functie in Fok moeten zitten
Dat gebruik ik dus echt nooitquote:
wel voor Firfefox als ik me niet vergisquote:
Ik was niet negatief dit keer.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Doe ik eens lief, is het nog niet goed!
We mogen blij zijn dat we nog mogen posten zonder aboquote:
ik standaard, want is 3 keys en dat is goed voor m'n whatpulsekeycountquote:
Dit is wel een erg informatief topic voor jequote:
Ik juist teveel met toetsenbord.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar ik doe gewoon veel met de muis, meer dan nodig is waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik standaard, want is 3 keys en dat is goed voor m'n whatpulsekeycount
Danny is wel goed maar niet gek denk ik heurquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
We mogen blij zijn dat we nog mogen posten zonder abo
Dat bedoel ik, van Firefox. Hebbie een link?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wel voor Firfefox als ik me niet vergis
En dat terwijl ik nog geen stage loopt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dit is wel een erg informatief topic voor je
Touchpad van de laptopquote:
Dan moet ik ff zoekenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, van Firefox. Hebbie een link?
Je zou ICT moeten gaan studerenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dat terwijl ik nog geen stage loopt.
Dat ding wat je gebruikt als muis? Nee, die zijn irritant.quote:
Heldin!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:11 schreef Etcetera het volgende:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/115
Of je leert heul veulquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, goed idee.I would completely suck
Niet voor dingen als fok. Gewoon met mn duim snel mn muis bewegenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat ding wat je gebruikt als muis? Nee, die zijn irritant.
Thanksquote:
Je leert snelquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, goed idee.I would completely suck
Het ligt eraan waar ik zit. Beneden op de bank is prima te doen zonder muis. Maar aan de bar, bureau ofzo dan altijd muis. Een roze.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niet voor dingen als fok. Gewoon met mn duim snel mn muis bewegenIs handiger dan de hele tijd een losse muis gebruiken.
I know, maar ik ben nu te lui om te googlen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ThanksGewoon gezocht bij de addons op auto refresh trouwens
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga er vandoor, even wat nuttigs doen![]()
Ja ik heb ook wel een losse muis maar voor dingen als Fok gebruik ik die echt nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het ligt eraan waar ik zit. Beneden op de bank is prima te doen zonder muis. Maar aan de bar, bureau ofzo dan altijd muis. Een roze.
Dat spreekt dan weer voor jequote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het enige roze wat ik leuk vind is mijn computermuis.
Ah, oke.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niet voor dingen als fok. Gewoon met mn duim snel mn muis bewegenIs handiger dan de hele tijd een losse muis gebruiken.
Het zou me niks verbazenquote:
Ik wel, zit aan mijn bureau, so.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wel een losse muis maar voor dingen als Fok gebruik ik die echt niet
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga er vandoor, even wat nuttigs doen![]()
Ja ik heb niet eens een gewone pc, alleen een laptop dus ik ben het wel gewendquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, oke.![]()
Kost me altijd een lange tijd voordat ik er beetje aan gewend ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |