abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 april 2010 @ 20:22:47 #276
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80057333
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:16 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Waarom vraag je dat? Ik drink melk ja. Niet dagelijks, maar het schijnt gezond te zijn, al zijn er mensen die vinden dat het niet gezond is voor de mens. Tsja, die meningen allemaal he, we moeten er maar mee leren leven.

Hij bedoeld dat het erg tegennatuurlijk is om als volwassene melk te drinken en nog eens van een ander dier ook.
De mens is het enige zoogdier wat na de zoogperiode nog melk drinkt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 7 april 2010 @ 20:34:44 #277
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80057855
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Is dat nou heel het geeuvel, dat het niet beschreven staat als sexorgaan? Tja, mond ook niet en die wordt toch voor hetzelfde doeleinde gebruikt door de meeste.

Wat betreft dieren weet ik wel weer dankzij mijn opleiding, ook dieren hebben gewoon sex voor de lol.
Hoe het met de mond zit wat mij betreft heb ik al eerder besproken, de mond is is in ieder geval niet iets waar je iets niet in stopt. Een kind ervaart als primitief wezen de wereld via de mond, maar dat is niet de reden waarom ik het niet zo raar vindt. Als je iemand pijpt krijg je alleen kotsnijgingen wanneer je te ver gaat. Ik weet ook dat er mensen zijn die door training een penis voorbij dat punt van kotsen kunnen brengen. Niet mijn ding hoor, maar dat gebeurt nou eenmaal als dingen soms doorschieten. En mannen vinden het lekker, de mond, de lipppen zijn lekker zacht, de zuigende beweging enzo. Daarom is het te begrijpen dat men in sommige landen en op het platteland zich laten afzuigen door lammetjes.

Ik weet niet welke opleiding je gehad hebt om te kunnen weten wat dieren denken en voelen.
Daar waag ik me niet aan. Dieren eten ook elkaars stront op, en daar zal wel een reden voor zijn, maar dat vind ik ook geen aanbeveling voor de mens. Het is ook niet goed voor de gezondheid.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 7 april 2010 @ 20:40:00 #278
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80058129
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:22 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nou ja, omdat je precies dezelfde argumenten tegen melk kan aandragen als tegen anale seks... Melk is niet gemaakt om door mensen te worden gedronken, het is tegennatuurlijk (de mens is het enige wezen dat na de zoogperiode nog melk drinkt) en veel mensen levert het behoorlijk wat ongemak op, dus blijkbaar is het menselijk lichaam ook niet gemaakt om melk te ontvangen...

Ik voelde hem al aankomen.
Ik zie alleen het verband in deze context niet. Ik weet er anders nog een paar. Maar ik kan je eerlijk zeggen, als er geen melk meer voorhanden is, zal ik niet verhongeren en ik zal in staat blijven om te genieten van het leven en van sex, for that matter.
  woensdag 7 april 2010 @ 20:40:55 #279
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80058175
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:22 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hij bedoeld dat het erg tegennatuurlijk is om als volwassene melk te drinken en nog eens van een ander dier ook.
De mens is het enige zoogdier wat na de zoogperiode nog melk drinkt.
Je hoort mij niet zeggen dat mensen geen vage dingen doen. Zie ook mijn reactie aan hem.
pi_80058197
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:40 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik zie alleen het verband in deze context niet. Ik weet er anders nog een paar. Maar ik kan je eerlijk zeggen, als er geen melk meer voorhanden is, zal ik niet verhongeren en ik zal in staat blijven om te genieten van het leven en van sex, for that matter.
Sja zo ook zonder anale sex, maar dat heeft níéts te maken met het feit dat je het als het *wel* voor handen is, niet gewoon zou doen omdat het lekker is.
  woensdag 7 april 2010 @ 20:44:08 #281
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_80058316
@ Thunderbitch, als je een vriendje hebt heb ik medelijden met hem. Volgens mij lig je alleen maar plat op je rug te ontvangen.
Wat jij aLlemaal onnatuurlijk vind en niet wilt doen.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_80058366
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:41 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Sja zo ook zonder anale sex, maar dat heeft níéts te maken met het feit dat je het als het *wel* voor handen is, niet gewoon zou doen omdat het lekker is.
niet iedereen vindt het lekker. Klaar.
  woensdag 7 april 2010 @ 20:45:31 #283
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80058385
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:41 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Nogmaals, je moet doen wat je lekker vindt, ik ben geen sexpolitie. Maar waar het om gaat, is wat ik al meerdere malen heb gezegd, het is niet natuurlijk, het is oorspronkelijk bedoeld als uitgang voor afvalstoffen.
Er zijn mensen die om de voor hun bekende redenen dat een prettige bezigheid vinden.
Er zijn ook mensen die hem graag in een dier stoppen. Ook zij mogen dat wat mij betreft doen, als ik het maar niet zie, want dan trap ik die persoon er zelf af en natuurlijk als het mijn huisdier niet is (mocht ik die ooit hebben).
  woensdag 7 april 2010 @ 20:48:02 #284
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_80058533
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:40 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Mijn punt is, waarom wijs je anale seks af en melk drinken niet, aangezien ze met dezelfde argumenten "neer te sabelen" zijn. Dat maakt je "afkeer" voor anale seks nogal arbitrair namelijk.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_80058534
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:45 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

niet iedereen vindt het lekker. Klaar.
Nee ik vind melk ook niet lekker, maar toch is het volstrekt normaal als andere mensen het drinken.
pi_80058539
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:45 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nogmaals, je moet doen wat je lekker vindt, ik ben geen sexpolitie. Maar waar het om gaat, is wat ik al meerdere malen heb gezegd, het is niet natuurlijk, het is oorspronkelijk bedoeld als uitgang voor afvalstoffen.
Er zijn mensen die om de voor hun bekende redenen dat een prettige bezigheid vinden.
Er zijn ook mensen die hem graag in een dier stoppen. Ook zij mogen dat wat mij betreft doen, als ik het maar niet zie, want dan trap ik die persoon er zelf af en natuurlijk als het mijn huisdier niet is (mocht ik die ooit hebben).
dat weten we nou wel
  woensdag 7 april 2010 @ 20:48:48 #287
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80058585
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:34 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hoe het met de mond zit wat mij betreft heb ik al eerder besproken, de mond is is in ieder geval niet iets waar je iets niet in stopt. Een kind ervaart als primitief wezen de wereld via de mond, maar dat is niet de reden waarom ik het niet zo raar vindt. Als je iemand pijpt krijg je alleen kotsnijgingen wanneer je te ver gaat. Ik weet ook dat er mensen zijn die door training een penis voorbij dat punt van kotsen kunnen brengen. Niet mijn ding hoor, maar dat gebeurt nou eenmaal als dingen soms doorschieten. En mannen vinden het lekker, de mond, de lipppen zijn lekker zacht, de zuigende beweging enzo. Daarom is het te begrijpen dat men in sommige landen en op het platteland zich laten afzuigen door lammetjes.
Niet alleen mannen vinden pijpen lekker hoor.
Maar hoe dan ook, sex is er om van te genieten, niet om te overanalyseren.

quote:
Ik weet niet welke opleiding je gehad hebt om te kunnen weten wat dieren denken en voelen.
Daar waag ik me niet aan. Dieren eten ook elkaars stront op, en daar zal wel een reden voor zijn, maar dat vind ik ook geen aanbeveling voor de mens. Het is ook niet goed voor de gezondheid.
kleindierenverzorging.
Je had het eerder over op een volwassen wijze een discussie voeren, waarom moeten anderen dat als je het zelf ook niet kan?

Ik kwam overigens alleen met het dieren voorbeeld aangezien je het zelf continu hebt over wat natuurlijk is en wat niet.
We weten niet eens of anale sex wel of niet natuurlijk is, maar zolang mensen het lekker vinden lijkt me dat ook totaal niet van belang.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_80058653
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:48 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Nee ik vind melk ook niet lekker, maar toch is het volstrekt normaal als andere mensen het drinken.
dat komt omdat we het al zo lang doen dat niemand er nog naar omkijkt.
  woensdag 7 april 2010 @ 20:52:11 #289
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80058817
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:44 schreef tha_rizzo het volgende:
@ Thunderbitch, als je een vriendje hebt heb ik medelijden met hem. Volgens mij lig je alleen maar plat op je rug te ontvangen.
Wat jij aLlemaal onnatuurlijk vind en niet wilt doen.
Dat gaat je niets aan. Maar maak je daar niet druk om. Sex is zoveel meer dat jezelf aanranden om meer genot proberen te halen uit je lijf. Hij is ook niet van het poepstampen, dus hij mist er niets aan.
We hebben het er wel over gehad gisteren, n.a.v. de gemoederen die zo oplopen omdat men zich in de wiek geschoten voelt dat ik zeg dat het onnatuurlijk is.
Zijn conclussie: Ik ben blij dat ik bij jou dat niet nodig heb. We praten regelmatig over dingen die de mensen bezighoudt, dus het is al eerder voorbij gekomen, en op mijn vraag of hij dat een gemis vindt zei hij, "nee, ik kan van een poes geen genoeg krijgen, zodra dat niet meer zo is, ben jij de eerste die het hoort, maar nu genoeg gepraat, wat dacht je ervan om te vieren dat je daarom ook mijn meisje bent.................................... Can't help but love the guy.
pi_80058835
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:48 schreef snakelady het volgende:

[..]
We weten niet eens of anale sex wel of niet natuurlijk is, maar zolang mensen het lekker vinden lijkt me dat ook totaal niet van belang.
inderdaad, wat boeit het. Als je het leuk vindt hou ik je vooral niet tegen. Doe je het liever niet, dan doe je het gewoon lekker niet.
  woensdag 7 april 2010 @ 20:53:24 #291
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80058911
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:48 schreef wonderer het volgende:

[..]

Mijn punt is, waarom wijs je anale seks af en melk drinken niet, aangezien ze met dezelfde argumenten "neer te sabelen" zijn. Dat maakt je "afkeer" voor anale seks nogal arbitrair namelijk.
Melk is om te drinken en niet om in je kont te stoppen. Klaar, neergesabeld!
  woensdag 7 april 2010 @ 20:53:26 #292
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80058915
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:45 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk dierenseks gewoon iets zieks en of het nou mijn dier of een ander dier is maakt me niks.
  woensdag 7 april 2010 @ 20:54:58 #293
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_80058995
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:53 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Melk is om te drinken en niet om in je kont te stoppen. Klaar, neergesabeld!
Melk is voor de kalfjes om te drinken, niet voor de mensen. Maar blijkbaar heb je geen echt antwoord en is deze discussie verder zinloos.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_80059027
konijnen doen het anders ook met alles wat los en vast zit. Dus ook met andere dieren. Je zou kunnen zeggen dat dat hetzelfde is.

Niet dat ik het goedkeur, maar dieren doen het ook.
  woensdag 7 april 2010 @ 20:58:14 #295
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80059190
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:52 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat gaat je niets aan. Maar maak je daar niet druk om. Sex is zoveel meer dat jezelf aanranden om meer genot proberen te halen uit je lijf. Hij is ook niet van het poepstampen, dus hij mist er niets aan.
We hebben het er wel over gehad gisteren, n.a.v. de gemoederen die zo oplopen omdat men zich in de wiek geschoten voelt dat ik zeg dat het onnatuurlijk is.
Zijn conclussie: Ik ben blij dat ik bij jou dat niet nodig heb. We praten regelmatig over dingen die de mensen bezighoudt, dus het is al eerder voorbij gekomen, en op mijn vraag of hij dat een gemis vindt zei hij, "nee, ik kan van een poes geen genoeg krijgen, zodra dat niet meer zo is, ben jij de eerste die het hoort, maar nu genoeg gepraat, wat dacht je ervan om te vieren dat je daarom ook mijn meisje bent.................................... Can't help but love the guy.
Jouw tekst zit zo bomvol vooroordelen, zelfs ik die niet van anale seks houdt ziet het.

Het gaat er niet om of dat ze niet genoeg hebben aan alleen de vagina, het is gewoon weer iets anders.
Maar hieruit kan ik halen dat je je vriend nooit pijpt en jij nooit oraal bevredigd wordt, waarom zou je dat doen? jullie hebben toch genoeg aan vaginale seks?

Ik zie anaal meer net als verschillende standjes, soms wil je achterlangs, dan weer vrouw bovenop enz. enz.

Het heeft niks te maken met niet genoeg hebben aan iets, het heeft te maken met optimaal genieten van elkaars lichaam.
  woensdag 7 april 2010 @ 20:58:27 #296
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_80059201
quote:

[..]

Jij zit echt alleen te trollen
Want als je echt zo denkt is het gewoon triest.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  woensdag 7 april 2010 @ 20:58:59 #297
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80059233
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:52 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

inderdaad, wat boeit het. Als je het leuk vindt hou ik je vooral niet tegen. Doe je het liever niet, dan doe je het gewoon lekker niet.
juist, zo denk ik er ook over!
pi_80059382
quote:

[..]

Je noemt het 'aanranden' en vindt nog dat je normaal je mening geeft en iedereen is vrij om te doen en te laten?
  woensdag 7 april 2010 @ 21:04:26 #299
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80059531
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:01 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Je noemt het 'aanranden' en vindt nog dat je normaal je mening geeft en iedereen is vrij om te doen en te laten?
Ze vergelijkt anale seks met pedosexaliteit en bestialiteit, vind het niks vreemds dat ze dat dan aanranden noemt.

Maar in haar beleving is orale seks dan ook heel fout, daar is immers ook niks "natuurlijks" aan.
sterker nog,seks buiten de vruchtbare periode of seks met anticonseptie is al tegennatuurlijk.
  woensdag 7 april 2010 @ 21:06:01 #300
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80059633
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:48 schreef snakelady het volgende:

[quote][..]

Niet alleen mannen vinden pijpen lekker hoor.
Maar hoe dan ook, sex is er om van te genieten, niet om te overanalyseren.
Kan me dat wel voorstellen dat niet elke man dat lekker vindt. Pas nog iets over gelezen hier. Echter, de meeste mannen schijnen het wel te waarderen, en in het kader van wat afwisseling kun je van hete kusjes op het lid, in vervoering, de hele penis in je mond stoppen, een soort binnenkus zeg maar. Hey, nieuw sexwoord.

quote:
[..]

kleindierenverzorging.
Je had het eerder over op een volwassen wijze een discussie voeren, waarom moeten anderen dat als je het zelf ook niet kan?
Ik doe mijn best om een volwassen discussie te voeren, maar ik doe mijn best. Waar ik dat niet gedaan heb, bied ik mijn verontschuldigen voor aan. Als ik weet waar, kan ik er wat mee doen.

Ik kwam overigens alleen met het dieren voorbeeld aangezien je het zelf continu hebt over wat natuurlijk is en wat niet.

Geeft niet, ik vind het niet erg dat je met het voorbeeld kwam. No problemo.
De reden waarom ik dat vind, heb ik al meerdere malen aangegeven, hetgeen niet wil zeggen dat ik vind dat anderen het niet moeten doen, so what is the problem here!
Hoezo weten we het niet of anale sex normaal is. Sommigen mensen vinden dat het normaal is, en dat is wat anders.

[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')