is goed.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:26 schreef Melochan het volgende:
Teniersstraat?
59 chufiquote:
Je bent heel close maar het is niet goedquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:06 schreef Thorical het volgende:
2e vd Helststraat met de Rustenburgerstraat als 1e kruizing
Ik had eerder Wim-Lex en Max verwacht in de Oranje kerk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:23 schreef chufi het volgende:
Overmorgen gaan we liefdadig wat kasten afleveren in de kerk op de achtergrond, misschien is Marco er ook wel
Ja dat dus en je neemt de leiding over .. We gingen altijd tot 60, maar nu begin ik gewoon alleen weer op 0quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:45 schreef Melochan het volgende:
Is het niet gewoon de Van Ostadestraat?
Nja je hebt me toch zo ingehaaldquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat dus en je neemt de leiding over .. We gingen altijd tot 60, maar nu begin ik gewoon alleen weer op 0
25 Melochan
15 Manono
12 Cudles
9 Miss-X
7 Thorical
6 saaw
5 Babbelvis
5 thettes
4 Hyperdude
4 Jerroentje
3 bbfakir
3 Maizena
2 Agapimou
1 RQPS
1 nostra
1 leipeshitouwess
1 Anonymousz
1 Lotjeb
1 BorTheWolf
juistquote:
Ja is goed. Doe je zelf de punten evenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:43 schreef Cudles het volgende:
Carolina MacGillavrylaan
Luiwammesquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja is goed. Doe je zelf de punten even
Tussenstand:quote:
beidequote:Op donderdag 1 april 2010 19:27 schreef Manono het volgende:
[..]
ja ja
of jij werkt als postbode, of je hebt echt geen leven
Zoek maar weer een andere, kijken we overmorgen wel eens of er al eentje staatquote:
Als je zo ongeduldig bent, plaats je er zelf maar een. Besides, je hebt toch de hele nachtquote:Op donderdag 1 april 2010 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoek maar weer een andere, kijken we overmorgen wel eens of er al eentje staat
Tussenstand:
[knip]
Nee ik ga zo slapen .... Moet je eens vanachter die Mac vandaan komen waar je niet mee kunt cappenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:41 schreef Melochan het volgende:
[..]
Als je zo ongeduldig bent, plaats je er zelf maar een. Besides, je hebt toch de hele nacht
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ga zo slapen .... Moet je eens vanachter die Mac vandaan komen waar je niet mee kunt cappen
Hij is nooit niet-vrij geweest hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:14 schreef Manono het volgende:
ok, is de kust weer vrij?
Ik las 'oh my god' Bijlmerbajesquote:geen idee.. ergens omg bijlmerbajes?
Nope.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:57 schreef Cudles het volgende:
Is het bij laagtekadijk/entrepodok in de buurt
Nope.quote:
Juistquote:
Doe danquote:Op donderdag 8 april 2010 20:48 schreef Cudles het volgende:
Plaats gewoon een nieuwe. Diegene weet niet dat verwacht wordt dat je een nieuwe straat plaatst denk ik.
Oh pardonquote:Op donderdag 8 april 2010 22:46 schreef chufi het volgende:
Tis wel een meisje hoor... Ergens in osdorp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |