quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:16 schreef Miss-X het volgende:
Bijltjespad
Was al bang dat ie veel te makkelijk wasquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:35 schreef Manono het volgende:
hein hoekssteeg, tussen de OZ VB wal en de warmoesstraat?
dat niet, volgens mij staat ie niet eens op google maps.. heb om hoek gewoondquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:04 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Was al bang dat ie veel te makkelijk was
quote:Op maandag 15 maart 2010 00:02 schreef chufi het volgende:
Niemand? First guess was right .. Makkelijk dus , maar als iemand anders het raad...
Anders
Morgenvroeg een nieuwe dan
Zuid is goedquote:Op maandag 15 maart 2010 13:43 schreef Manono het volgende:
hmmm ik ken dit heel goed, maar dan anders en waar..
zuid i gather?
Da is omquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:35 schreef Melochan het volgende:
Kzie een Louis Vuitton-logo
Honthorststraat
Natuurlijk.. Ik kom er dagelijks ...quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:46 schreef Cudles het volgende:
M.S. Oslofjordweg ( Wie herkent het niet )
ja van de overkant idd wel eens gezien.. ja Akbar, maar dat kan je ook op de link zien .. Woonde er een tijdje om de hoek... maar de Star wars link zegt me ff niks maar ja ben ook geen fan..quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:46 schreef Cudles het volgende:
Het heet de Akbarstraat. Star Wars fans weten hetEn ik neem aan dat iedereen dat gebouw (Osolfjordweg ofzo) wel eens in de verte heeft zien staan?
Helemaal goed gezien mien wichtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:08 schreef Melochan het volgende:
Dit is het gebouw dat je op de foto hebt staan. Aan de Meer en Vaart, tegenover de Shoperade. Of niet?
Dacht dat het een makkie zou zijn ....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:28 schreef Melochan het volgende:
Pfieuw, dacht dat ik kon blijven zoeken
Nieuwe straat komt d'r an!
Waar blijft ie ?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:28 schreef Melochan het volgende:
Pfieuw, dacht dat ik kon blijven zoeken
Nieuwe straat komt d'r an!
Juistquote:
Haha, klopt inderdaadquote:Op maandag 22 maart 2010 17:32 schreef chufi het volgende:
Dan moet het haast wel Watergraafsmeer zijn
Goedquote:
Ik kreeg ze direct te zienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:13 schreef Melochan het volgende:
Kkan geen adressen van distributie-/sorteercentra vinden
Dat bedoel ikquote:
Platage Lepellaan is goedquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:47 schreef Manono het volgende:
plantage lepellaan?
(en sorry de ranonkelkade in oost was goed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |