Nja volgens mij werken zij de site niet bij... want vorige week vrijdag sprak ik een collega en toen had hij gelezen dat de kaartverkoop komende zaterdag zou beginnen (als in afgelopen zaterdag)...quote:Op maandag 15 maart 2010 22:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
"Maar op de site van het Gelredome staat dat de kaartverkoop pas zaterdag begint."![]()
.
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zie net dat Bad Romance al 149 miljoen keer is bekeken op youtube/vevo, wtf.
Zeg dat nou niet, want ik bestel dan pasquote:Op maandag 15 maart 2010 22:40 schreef Yannick567 het volgende:
Das wel slecht ja
Denk je a.s. zaterdag een kaartje te gaan kopen en staat er in koeienletters 'uitverkocht'.
Tja.. dan baal je
de service van eventim was kort gezegd uitstekend, vriendelijk, snel en effcient. en dat voor iemand die vanuit Frankrijk heeft besteld, mijn kaarten had ik vorige week woensdag al binnenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:41 schreef Tegan het volgende:
Je mag mijn kennissen wel hebben. Gaan ze mij vertellen dat ze eventim.nl niet vertrouwen.
donequote:Op maandag 15 maart 2010 19:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik kan de OP niet meer aanpassen.
Ik heb wel eerder besteld bij eventim.nl zonder problemen. Maar dat mensen die er niets van weten me dan gaan vertellen dat die kaarten misschien wel nep zijn ofzoquote:Op maandag 15 maart 2010 23:00 schreef Prego het volgende:
[..]
de service van eventim was kort gezegd uitstekend, vriendelijk, snel en effcient. en dat voor iemand die vanuit Frankrijk heeft besteld, mijn kaarten had ik vorige week woensdag al binnen
17386207quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:49 schreef Yannick567 het volgende:
T-t-telephone is ondertussen al 16490630 keer bekeken![]()
way to go.
Ze bedankt al haar fans op twitter
ik kan ook nietquote:Op maandag 15 maart 2010 20:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Neegeen geld, ik moet sparen voor de vakantie
tenzij je me meeneemt?
Ik heb net de clip nog een keer bekeken en de double van Lady Gaga zit wel in de clip!quote:Op maandag 15 maart 2010 07:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh, okay.Thanks! Ik dacht namelijk dat ze hen inde clip hadden gebruikt.
Haha, nee. Dat is Natali, GaGa's zusje. ;pquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb net de clip nog een keer bekeken en de double van Lady Gaga zit wel in de clip!
Namelijk op onder andere 2.17; je ziet de blonde Diet Coke Lady Gaga en de bruinharige Lady Gaga gelijktijdig...
Ow ook goedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Haha, nee. Dat is Natali, GaGa's zusje. ;p
Je mag je kots-smilies ook wel voor je houden hoor..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hoe de @#$%^& komt ze daar nou weer bij?![]()
De refreinen zingt ze altijd met band, dat heeft ze nooit ontkend.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:06 schreef kanya het volgende:
[..]
Je mag je kots-smilies ook wel voor je houden hoor..
http://www.rtl.nl/compone(...)e_gaga.avi_plain.xml
Jij bent nog nooit bij een concert geweest zeker?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:06 schreef kanya het volgende:
[..]
Je mag je kots-smilies ook wel voor je houden hoor..
http://www.rtl.nl/compone(...)e_gaga.avi_plain.xml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |