Op welk moment in de video is dat?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind die man met zijn krop sla aan zijn oor het meest briljant. Fucking geniaal gewoon.
Oh haha! Bedankt voor de plaatjes. Nu ik weet dat het 2 seconden zijn begrijp ik iets beter waarom het me maar niet opvielquote:Op maandag 15 maart 2010 14:11 schreef Maartel het volgende:
[..]
Begin van de keukenscènes..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag dat dus gewoon meteen, ronduit briljant. Ik vind het ook hilarisch hoe die dikke negerin kijkt als ze met haar sigarettenbril het buitenverblijf opgelopen komt.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:15 schreef kanya het volgende:
[..]
Oh haha! Bedankt voor de plaatjes. Nu ik weet dat het 2 seconden zijn begrijp ik iets beter waarom het me maar niet opviel
Van mij had het nummer overigens ook wel zonder Beyoncé gemogen. Vind haar eerste stuk, wat ze in de clip in de auto zingt, maar helemaal niks.
Volgens mij let jij teveel op details en niet op Gagaquote:Op maandag 15 maart 2010 16:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zag dat dus gewoon meteen, ronduit briljant. Ik vind het ook hilarisch hoe die dikke negerin kijkt als ze met haar sigarettenbril het buitenverblijf opgelopen komt.
Oog voor detail, my dear.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:23 schreef kanya het volgende:
[..]
Volgens mij let jij teveel op details en niet op Gaga
HAHAHA dat vond ik ook geweldig, ja.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zag dat dus gewoon meteen, ronduit briljant. Ik vind het ook hilarisch hoe die dikke negerin kijkt als ze met haar sigarettenbril het buitenverblijf opgelopen komt.
Ik snap dat 'principe' niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
HAHAHA dat vond ik ook geweldig, ja.
Ik heb de clip nu zo vaak gezien dat ik bij ieder zuchtje weet wat er is.
Ga jij ook?quote:
Neequote:
ik neem al iemand anders mee, ben geen miljonairquote:Op maandag 15 maart 2010 20:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Neegeen geld, ik moet sparen voor de vakantie
tenzij je me meeneemt?
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:41 schreef Tegan het volgende:
Je mag mijn kennissen wel hebben. Gaan ze mij vertellen dat ze eventim.nl niet vertrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |