Ik weet zeker van niet. Lena gaat niet heel erg scoren met wat ze vanaf nu uitbrengt omdat het niet zo'n goede zangeres is.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vraag me af of ze de hype lang genoeg kan volhouden om volgend jaar weer goed te scoren. Eigenlijk betwijfel ik het.
Hannover dan graag, da's dichterbijquote:Op zondag 30 mei 2010 23:02 schreef ouderejongere het volgende:
Lena
In Dld maken Hamburg en Hannover ruzie over wie het ESF 2011 mag organiseren. Deelnemer van volgend jaar is nog niet bekend gemaakt, maar het zou geweldig zijn als Lena nog een keer meedoet.
Minder toch? Je kan volgas auf die autobahn jah!quote:Op zondag 30 mei 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hannover dan graag, da's dichterbij
Leuk voor Nederlandse fans, ongeveer 3,5-4 uur rijden.
Ja ja, maar laten we het gemiddelde nemen danquote:Op zondag 30 mei 2010 23:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Minder toch? Je kan volgas auf die autobahn jah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ze heeft al lang een compleet CD album uitgebracht, dus dat zal nu ook wel voor de Europese promotie gebruikt worden. Ik zie haar op korte termijn geen compleet nieuw album opnemen. Fragmenten zijn te beluisteren op amazon.de.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik weet zeker van niet. Lena gaat niet heel erg scoren met wat ze vanaf nu uitbrengt omdat het niet zo'n goede zangeres is.
Toegegeven dat ik vanaf dag 1 al overtuigd was dat ze zou winnen, tenzij ze in de Playboy komt te staan uiteraard.
misschien is juist dat ook wel de grond .... eerlijk gezegd denk ik dat het vor haar verschrikkelijk zou zijn om altijd achtervolgd te worden door dit 'ene' succes (dat ook wel een eenmalig succesje zal blijven imho, hoe 'leuk' ik haar ook vind) én dat voor haar zelf misschien wel heel erg vervelend kan worden als ze ook altijd weer hetzelfde 'cliche-gedrag' van het 'leuke sponta e en gezellige buurmeisje' moet blijven ophouden.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:41 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Leuk voor het Songfestival, niet zo slim van/voor Lena zelf. Volgend jaar krijgt ze niet meer zo'n hype voor elkaar en eindigt het waarschijnlijk in een grote anti-climaxMaar ik ben benieuwd.
How wrong was Iquote:Op zondag 23 mei 2010 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Precies wat ik al dacht... dit wordt een plek bij de laatste 5... Europa gaat dit niet pruimen
Nou laat ik zeggen dat ik nu wel snap waarom ze gewonnen heeftquote:
écht hé , dat dacht ik toen ook : hoe kasbezopen/gedrogeerd is die zeg ! En het was na afloop er niet beter op ...quote:Op zondag 30 mei 2010 13:14 schreef Greys het volgende:
Maar gister, toen ze haar halverwege de puntentelling kort gingen interviewen... het leek wel of ze alles gedronken en gesnoven had wat ze had kunnen vinden
Dat meen je nietquote:Op maandag 31 mei 2010 17:23 schreef alors het volgende:
Nu ook naakt, ik wist dat ze er dom genoeg voor was, toppie!
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef TheVulture het volgende:
Die puntentelling, wat een geschift kind
Ze doet momenteel ook eindexamen Gymnasium, tegelijk met alle hectiek en voorbereidingen rond het Songfestival, dus we mogen veilig aannemen dat ze een stuk minder dom is dan de meeste fokkers en al helemaal in vergelijk met mensen die opmerkingen als de bovenstaande plaatsen.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:23 schreef alors het volgende:
Nu ook naakt, ik wist dat ze er dom genoeg voor was, toppie!
Zekerquote:Op maandag 31 mei 2010 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Het songfestival boert ook goed door het downloaden... hierdoor kunnen liedjes makkelijker een hit worden...
Zelf in Australie en Nieuw Zeeland doet zij het erg goed.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:59 schreef ItaloDancer het volgende:
Satellite staat zo'n beetje in alle Europese landen op #1 in iTunes.
Ook Tom Dice en Jessy Matador doen het goed, en Madcon - Glow, de intervalact.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:41 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Zelf in Australie en Nieuw Zeeland doet zij het erg goed.
Eens. Jammer dat ze vaak niet zolang een slungelig tienermeisje blijven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Giechelig liedje, slungelig tienermeisje, scoort altijd goed.![]()
Alle Britney's en Christina's zijn ook zo begonnen toch.
Nou gelukkig waren Britney en Christina niet zo spastisch en onnozel als Lenaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eens. Jammer dat ze vaak niet zolang een slungelig tienermeisje blijven.
Dat moge duidelijk zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou gelukkig waren Britney en Christina niet zo spastisch en onnozel als Lena, maar goed, ik ben geen fan
ja duhquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het wel grappig, en volgens mij is het meer een beetje prettig gestoord en onnozelheid dan dat ze aan de drank/drugs zou zitten
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het wel grappig, en volgens mij is het meer een beetje prettig gestoord en onnozelheid dan dat ze aan de drank/drugs zou zitten
Joh, echt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Najah in de live topics en nog in wat topics later waren er wel wat mensen die dachten dat ze alles wat ze in Oslo kon vinden had gezopen en gebruiktquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah in de live topics en nog in wat topics later waren er wel wat mensen die dachten dat ze alles wat ze in Oslo kon vinden had gezopen en gebruikt
quote:
Nogal jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
Pisces valt wel mee heur. Maar in die LIVE topics zat er toen wat afgunst zeg
Mijn vriendin vond haar juist wel leukquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Oh je hoeft het ook niet leuk te vinden. Maar het is wel grappig om te zien hoeveel vrouwen dan haar af gaan kraken om haar looks of gedrag, pure afgunst. Geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |