Degenen die 10x smsjes sturen kijken daar naar en die bepalen het uiteindelijk ook al is het een minderheid onder de kijkers. Ik heb nog nooit gestemd en zal dat ook nooit gaan doen en ik ken niemand die het ooit gedaan heeft. Degenen die stemmen zijn meestal meer betrokken dan de gemiddelde kijker. Degenen die al bekend waren met veel nummers konden vanaf minuut 1 al stemmen en als ze een ander liedje ook leuk blijken te vinden dan stemt men vervolgens alsnog voor dat nummer. Het liedje met de meeste exposure krijgt in zo'n situatie als eerste een stem.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar hoeveel van die mensen kijken nou daadwerkelijk naar die persco's en repetities vooraf? Ik denk zeer weinig. 99% kijkt alleen de show en zien de artiesten en de liedjes voor het eerst.
Ik denk veel meer dan je denkt. Alleen in dit forum al verschijnen die filmpjes, en "echte" songfestivalfannaten volgen het op de voet allemaal.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar hoeveel van die mensen kijken nou daadwerkelijk naar die persco's en repetities vooraf? Ik denk zeer weinig. 99% kijkt alleen de show en zien de artiesten en de liedjes voor het eerst.
Typisch, meneer ziet tietjes en is meteen verkocht!quote:
Paar keer horen, wordt het al beter. Maar vond het zelf ook niet het beste neequote:Op zondag 30 mei 2010 11:05 schreef UltraR het volgende:
Ik heb zo'n 90% van de nummers gezien gisteren maar deze toevallig niet.
Dus zie hem net voor het eerst.
... dit heeft dus gewonnen....? Echt serieus? Zonder dollen?
Hoe kan dit nou weer winnen? Ik vond er echt heel veel leuke en goede nummers tussen zitten dit jaar. En dan wint dit? ...Hoe kan dat?
Ik snap echt helemaal niets van die televoters (en jury).
quote:Op zondag 30 mei 2010 11:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Typisch, meneer ziet tietjes en is meteen verkocht!
En volgens mij geldt hetzelfde voor de zangeres en haar maniertjes.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is geen middenweg volgens mij met dit nummer. Je houdt er van of niet.
Jup dat merkte ik gister ook al in dat LIVE topic, het was echt om en om;quote:Op zondag 30 mei 2010 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is geen middenweg volgens mij met dit nummer. Je houdt er van of niet.
Leuk, die samenzang van het refrein op 5:55.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:51 schreef Fokski het volgende:
Volgens mij had ze boven die rokende vulkaan die op het tafeltje van IJsland stond gehangen ofzo.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:14 schreef Greys het volgende:
Ja dat No Matter What was al eerder gepost in dit topic idd, dat was wel grappig!
Maar gister, toen ze haar halverwege de puntentelling kort gingen interviewen... het leek wel of ze alles gedronken en gesnoven had wat ze had kunnen vinden
Wat een flauwheid, nee niet aan mij besteed.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij had ze boven die rokende vulkaan die op het tafeltje van IJsland stond gehangen ofzo.
Het is jong en hip, en vaak staat dat toch boven kwaliteit.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:05 schreef UltraR het volgende:
Ik heb zo'n 90% van de nummers gezien gisteren maar deze toevallig niet.
Dus zie hem net voor het eerst.
... dit heeft dus gewonnen....? Echt serieus? Zonder dollen?
Hoe kan dit nou weer winnen? Ik vond er echt heel veel leuke en goede nummers tussen zitten dit jaar. En dan wint dit? ...Hoe kan dat?
Ik snap echt helemaal niets van die televoters (en jury).
Weer een user die we niet moeten volgen/geloven volgend jaarquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat mag... maar ik zie Europa gewoon niet vallen voor haar achterlijke accent...
Crutch daarentegen:quote:Op zondag 30 mei 2010 15:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Weer een user die we niet moeten volgen/geloven volgend jaar
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Okay, dan zeg ik nog eens 300x Duitsland!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:50 schreef Crutch het volgende:
Duitsland denkt dat wij gaan winnen.
Ik wil dat Duitsland wint.
bronquote:Sowohl ProSieben als auch die ARD schrauben nach Lena Meyer-Landruts grandiosem Sieg in Oslo an ihrem Programm und nehmen noch am Sonntag verschiedene Sondersendungen ins Programm. Wie bereits während der Live-Übertragung in der frühen Nacht angekündigt, wird es auf ProSieben und im Ersten um 17:03 Uhr eine Live-Sondersendung mit Matthias Opdenhövel und Sabine Heinrich geben, die Lenas Rückkehr nach Deutschland und ihren Empfang im Hannoveranischen Rathaus begleiten. Was im Ersten "Unser Star für Oslo – spezial" heißt, geht bei ProSieben als "taff Spezial - Deutschland feiert Lena" auf Sendung. Geht es nach der bereits konkreten ARD-Programmplanung, dauert die Sendung eine halbe Stunde.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Niet alle eer kapen he
Wie wint volgens jou het Songfestival 2010?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:51 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Wat een kleuterstem heeft zij.Het past wel bij haar kinderlijke gedrag achter de schermen en bij haar winst. Slechte winnaar. What's new?
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:51 schreef Fokski het volgende:
Ze is vergeten om dat blauwe ondergoed dat ze gekocht had aan te trekken zo te zien.
Leuk voor het Songfestival, niet zo slim van/voor Lena zelf. Volgend jaar krijgt ze niet meer zo'n hype voor elkaar en eindigt het waarschijnlijk in een grote anti-climaxquote:Op zondag 30 mei 2010 17:33 schreef ouderejongere het volgende:Lena doet volgend jaar weer mee voor Duitsland, zojuist gemeld op ARD door Lena en Stefan, zodra dit bevestigd wordt zal ik het hier plaatsen.
Het altijd betrouwbare Bild meldt dat Lena volgend jaar weer wil meedoen, maar ik weet niet wie daar in Duitsland uiteindelijk over beslist. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Als je nou eens luistert naar de tekst dan hoor je dat ze het al een keer heeft aangehad.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:51 schreef Fokski het volgende:
Ze is vergeten om dat blauwe ondergoed dat ze gekocht had aan te trekken zo te zien.
Ik vind het wel lef eigenlijk. Tot nu toe is het alleen Johnny Logan 2 (3) keer gelukt om mee te doen én te winnen, maar twee keer achter elkaar heeft nog nooit iemand gedaan.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:41 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Leuk voor het Songfestival, niet zo slim van/voor Lena zelf. Volgend jaar krijgt ze niet meer zo'n hype voor elkaar en eindigt het waarschijnlijk in een grote anti-climaxMaar ik ben benieuwd.
Daar merk je niks van als ze van genot haar hoofd in het kussen klemt wanneer je keihard van achteren te grazen neemt.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:59 schreef Fredo55 het volgende:
Leuk nummer, alleen mag ik Lena totaal niet.
Ze komt bij mij arrogant/irritant over en de manier van praten.
Wegwerpondergoed noemen we luiers, muts. Voor de rest:quote:Op zondag 30 mei 2010 18:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als je nou eens luistert naar de tekst dan hoor je dat ze het al een keer heeft aangehad.
Het zou just onfris zijn als ze het nu nog zou dragen.
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:11 schreef Fokski het volgende:
[..]
Wegwerpondergoed noemen we luiers, muts. Voor de rest:
[ afbeelding ]
Buiten dat draagt ze al maanden hetzelfde tenue dus zo vreemd zou het niet eens zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |