ja, al geruime tijdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:48 schreef innepin het volgende:
Weekend <3
Ik had laatst 3 slokken port. Dat was ook zo'n succesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:02 schreef mefke79 het volgende:
Ook hallo!
Mèn 1,5 glas wijn en ik ben teut. Wel lekker goedkoop zo, dat drinken na een zwangerschap. Gaat dat nog over?
En ik pleit voor zon op dit bankje. Lente graag!
Shandy! dat is lang geledenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zit aan de Shandy... ik kan ook niet meer zo goed tegen alcohol. Drink het ook bijna niet meer trouwens.
snap ik. maar fijn van 't eerste!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, we communiceren inmiddels weer aardig normaal. Verder heb ik er weinig over te zeggen...
coebergh-7upquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:00 schreef trui het volgende:
haha da's een mooie positieve labeling. en bessen-jus d'orange dan, nog retro-er.of martini-met-ijs.
Hoe bedoel je dat??quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Voor hele weken ben ik geen moeder geworden, Diaan
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:04 schreef trui het volgende:
haha ja ik ook. stoerrr.
de purerumfase heb ik nooit bereikt.
ik las perineumfasequote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:04 schreef trui het volgende:
haha ja ik ook. stoerrr.
de purerumfase heb ik nooit bereikt.
jeetje, zo vroeg al?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:11 schreef trui het volgende:
mijn ogen beginnen dicht te vallen, ik ga ook maar es bed-waarts.![]()
![]()
Dat is ook prima omdat jullie beiden daarmee tevreden zijn, dat is wat telt toch? Als mn ex had voorgesteld om om het weekend te doen, had ik dat ook goed gevonden... maar juist omdat ik vind dat een kind ook recht heeft op zn vader, had ik minder moeite om het ook week om week af te spreken. Mits het ook in te passen was voor hem en dat was wel mogelijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb geen mening over jullie situatie, hoor maar hier hebben we het zo geregeld (incl. mijn onregelmatige roosters die er nog bij komen) en we zijn daar beiden content mee.
rum in je perineum!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik kan het nu alleen nog maar zo lezen
ok nu krijg ik allemaal MI`s..dat wil je niet wetenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:35 schreef RockabeIIa het volgende:
trustenStelletje perineumrumdrinkers
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:56 schreef Karin het volgende:
Bwc is goedgegaan, ruim 2 kg kwab verwijderd. Doet wel pijn nu maar is goed te doen.
fijn dat het goed is gegaan!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:56 schreef Karin het volgende:
leuk ET nieuwe auto ophalen. Dat jullie er maar veel veilige km mee kunnen rijden.
Bwc is goedgegaan, ruim 2 kg kwab verwijderd. Doet wel pijn nu maar is goed te doen.
quote:
ik ookquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:59 schreef huuphuup het volgende:
oeh hahaha ik raak in de war van mn eigen nieuwe avatar
Ik lach al jaren in stilte om jou! Dat je dit durft, hahah. En dan moet ik ook meteen even zeggen dat die filmpjes die jij en je vriend ooit voor elkaar hebben gemaakt, zo leuk zijn! Ben ik ooit op gestuit, sorry, ben geen enge stalkert heurquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:51 schreef Kleurdoos het volgende:
het is jammer dat ie net wegkeek, hij schrok zich lamik had mn hand steeds voor mn gezicht
Ik dacht ook al, wie is datquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:59 schreef huuphuup het volgende:
oeh hahaha ik raak in de war van mn eigen nieuwe avatar
familie van de droog-mol?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:56 schreef huuphuup het volgende:
En ja die avatar, tis de lol-egeldus ik hou em want lol-egel is zo heerlijk droog
ja daag! dat hebben we een jaar of drie geleden al eens gedaanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:46 schreef mrien het volgende:
Ik heb een goede oplossing gevonden voor het geen zin hebben in schoonmaken![]()
Je huis te koop hebben staan, elke keer als we een bezichtiging hebben MOET het hele huis natuurlijk wel spik en span zijn..kost alleen wel erg veel tijd elke keer, dus of dat dan weer zo slim is
Kartonnen doosje met deksel maar aan 1 kant vasthouden, dat houdt het niet dus. EN dus allemaal plat op de bodem gevallen en pats gebroken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:00 schreef freecell het volgende:
6 flessenBE, hoe?
Hier ligt een voedingskussen naast me op tafel met een klein jongetje er opYay!
Ik ben het ook al zat..mja..we hebben tenminste nog bezichtigingen..daar mogen we dus wel blij mee zijnquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja daag! dat hebben we een jaar of drie geleden al eens gedaan
gelukkig was toen het huis in anderhalve week verkocht. ik was het snel zat, dat bezichtigingsproof opruimen
Tim op de tegels is hier een hit. De gruffalo. Het eerste boek van Dolfje Weerwolfje (kunnen ze in groep 3 ook zelf al lezen!) en mijn jongens maakte je ook héél blij met zo'n onzinnige bal met stekels. Of een Cars buttonknutsel setje. Bij Action hebben ze van die speelmais, ook een grote hit. Cd van Dirk Schele? Annie MG Schmidt liedjes?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand nog een leuk kado voor een 5 jarig jongetje?
Zijn moeder wist niks...
Suggestie voor een leuk boek?
keigoed bezig!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:22 schreef Brighteyes het volgende:
Zoooo badkamer gedweild en zelfs het douchegordijn gewassen!* Brighteyes voelt zich fris en opgeruimd.
En... ik heb honger!Straks lekker eten!
![]()
ja ! ymme!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een pechvogel ben je, Books!
Maar eh, hoge pijngrens heeft er hier maar 1, he! En nee dat is niet ikke!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een pechvogel ben je, Books!
Maar eh, hoge pijngrens heeft er hier maar 1, he! En nee dat is niet ikke!
oeh goed idee! binnenkort ook maar weer es etenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:31 schreef Kleurdoos het volgende:
ik eis capucijners vanavond
ik heb iets met die dingen
juhp! en Worst! und pieperquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeh goed idee! binnenkort ook maar weer es etencapucijners met uitgebakken spekjes en ui
Ik heb net heerlijk gegeten, aardappelen met doperwtjes en een kipkrokantje, mjammie!! zo simpel maar zo lekker en het Ezraatje kan dan ook zo smullen!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:22 schreef Brighteyes het volgende:
Zoooo badkamer gedweild en zelfs het douchegordijn gewassen!* Brighteyes voelt zich fris en opgeruimd.
En... ik heb honger!Straks lekker eten!
![]()
joaaaahquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:57 schreef huuphuup het volgende:
Heeey! Gefeliciteerd TF!![]()
omg ik zie een voorstukje van dat 'so thijs' gebeuren. Echt wtf![]()
wat een fout non-programma zeg.
Mjaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:29 schreef Books het volgende:
Free het gaat tien keer goed en dan even 1 keer mis zullen we maar zeggen.
leuk!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb zulke toffe slippertjes gekocht voor Bep, bij Hema
[ afbeelding ]
Ik heb net de helft van mijn megastroopwafel op en nu bewaar ik de rest voor over een kwartiertje. En ik ga ook nog een appel eten!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:48 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik heb net heerlijk gegeten, aardappelen met doperwtjes en een kipkrokantje, mjammie!! zo simpel maar zo lekker en het Ezraatje kan dan ook zo smullen!
Klinkt als iets waar ik niet speciaal naartoe hoef te zappenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja weet ik dat? een of ander programma met die ueber-homo stylist Thijs Wilkes ofzo? Brrr
oh nee dat zeker niet. Eerder wegzappen als ik op die reclame afgaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar ik niet speciaal naartoe hoef te zappen
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
in de was geweest! hijs een pietsje verkleurd maar och
Waaaaaaaaaaa... ik moet naar de hema!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb zulke toffe slippertjes gekocht voor Bep, bij Hema
[ afbeelding ]
ja de website doet t nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:27 schreef E.T. het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaa... ik moet naar de hema!!
nieuwe kopen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:21 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Foei, toch! Leren wassen jij
En een nieuwe kopen
.
Books en Karin veel beterschap!
En eenvoor alle productieve mama's hiero die de hele boel hebben schoongemaakt vandaag (of een klein deeltje van de hele boel, ook goed)
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nieuwe kopen?maar ik vind deze egel zo leuk
Is het een egel?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nieuwe kopen?maar ik vind deze egel zo leuk
lekker wat eten dan nu!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:49 schreef Saffier het volgende:
We hebben vanmorgen booodschappen gedaan, de was is bijnnnna klaar, naar de Karwei geweest voor kleurlak op de trap, eerste kleurlaag gaat er zo op![]()
, na 3 grondverflagen moet dat goed gaan, halve middag met zijn 3en liggen slapen
, gehaakt
, kreeg net geen hap eten door mijn keel en nu heb ik natuurlijk honger
![]()
/einde lief dagboekverhaal
Huup ik vind je bijna onherkenbaar met je nieuwe plaatje
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
Saffier, kom maar op jij met je dagboeken hoor!Klinkt als een productieve dag!
Haken, goed idee! Ik ga zo ook nog maar een paar rondjes van mijn tas doen.
Robin is jarig van Sjoerd Kuyper, hardop lachen!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand nog een leuk kado voor een 5 jarig jongetje?
Zijn moeder wist niks...
Suggestie voor een leuk boek?
Ja. En je hebt hem al in huis, zie ik!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:25 schreef k_i_m het volgende:
Bohhh, ik heb vanavond toch enorm in mijn vinger gesneden met mijn snoeischerpe gekartelde fruitmes uit mijn keukenset.
Bestaat er eigenlijk een apparaat om de kern uit lofjes te halen?.
Nouja, een appelboor bestaat toch ookquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:32 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja. En je hebt hem al in huis, zie ik!![]()
Gewoon..niet doen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:25 schreef k_i_m het volgende:
Bohhh, ik heb vanavond toch enorm in mijn vinger gesneden met mijn snoeischerpe gekartelde fruitmes uit mijn keukenset.
ik halveer ze en haal het dan eruit. Liever losse blaadjes witlof dan 9 vingers.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:25 schreef k_i_m het volgende:
Misschien werkt zo'n mangosplitter ook bij witlof?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, een appelboor bestaat toch ook.
Oh engerd! Hoe lang is het geleden? hechten moet binnen 6 uur.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb eerst gekeken of ik hem nog kon bewegen en er nog gevoel in zat. En toen de boel maar dichtgedrukt en er heel strak een pleister omheen gedaan. Ik durf nog niet te kijken
.
Mangosplitter? wasda? Ja, iets om een mango mee te splitten, maar hoe dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:40 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Misschien werkt zo'n mangosplitter ook bij witlof?
Een mangosplitter? Bestaat dat?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:40 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Misschien werkt zo'n mangosplitter ook bij witlof?
http://www.amazon.com/Oxo-Good-Grips-Mango-Splitter/dp/B000AREB5Squote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mangosplitter? wasda? Ja, iets om een mango mee te splitten, maar hoe dan?
Er druipt geen bloed door de pleister, dus ik gok dat het meevalt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh engerd! Hoe lang is het geleden? hechten moet binnen 6 uur.
Even onthouden als kadootje voor die mensen die echt alles al hebben!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:44 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Oxo-Good-Grips-Mango-Splitter/dp/B000AREB5S
Ik heb er een, en het werkt echt. Bij een mango in ieder geval.
ha wat geniaal!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:44 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Oxo-Good-Grips-Mango-Splitter/dp/B000AREB5S
Ik heb er een, en het werkt echt. Bij een mango in ieder geval.
Ja, don't blame me als je straks de pleister lostrekt en je ineens 11 vingertjes hebt hè.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Er druipt geen bloed door de pleister, dus ik gok dat het meevalt.
Ik ga gewoon zo'n ijzeren handschoen kopen, nooit meer problemenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, don't blame me als je straks de pleister lostrekt en je ineens 11 vingertjes hebt hè.![]()
oh ik ben echt panisch over in mijn vingers snijden![]()
gatverdamme dat er zo inene een vingerkootje aan je pleister plaktquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, don't blame me als je straks de pleister lostrekt en je ineens 11 vingertjes hebt hè.![]()
oh ik ben echt panisch over in mijn vingers snijden![]()
Als in zo'n ridderding? en die bestaan??quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ga gewoon zo'n ijzeren handschoen kopen, nooit meer problemen.
Ja, slagers werken daarmee onder andere. Waarom ben je zo panisch dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als in zo'n ridderding? en die bestaan??Echt, er gaat een wereld voor me open hier!
![]()
ik ben écht panisch voor in vingers snijden.![]()
ja wist ik het maar.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, slagers werken daarmee onder andere. Waarom ben je zo panisch dan?.
Ik vond het zelf ook al op een vagina lijken hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:54 schreef oeke het volgende:
Tjee, Kim, dat klinkt echt wel een beetje eng.![]()
En die mangosplitter lijkt inderdaad op een vagina, vooral het plaatje waarop hij de mango split. Spuug kan nu nooit meer normaal een mango eten.![]()
Geeft ook een wat ander gevoel bij het woord Cutterquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:54 schreef oeke het volgende:
Tjee, Kim, dat klinkt echt wel een beetje eng.![]()
En die mangosplitter lijkt inderdaad op een vagina, vooral het plaatje waarop hij de mango split. Spuug kan nu nooit meer normaal een mango eten.![]()
Oh ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:57 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook al op een vagina lijken hooren ik lust nog steeds mango.
![]()
Debuurvrouw, dan zou jij net zo gruwelen als ik als je mijn schoonmoeder had. Die heeft werkelijk áltijd wel een pleister om een vinger, door haar flits flats franse slag snijderij. Brrrrrr
Dat is het Design in de designer-vagina.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:
en een klein metalen knijpkutje ertussen.
Nou dát dus. Dat zit me zo dwars. Achterlijk is ze niet, maar toch blijft ze zo snijden. Ik snap het echt niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja.Echt heel. *ril* En je zou denken je leert er van ofzo? maar blijkbaar is het niet zo erg dat ze noodzaak ziet voor verandering van snijstijl
Ach het een sluit het ander niet uit toch?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:05 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nou dát dus. Dat zit me zo dwars. Achterlijk is ze niet, maar toch blijft ze zo snijden. Ik snap het echt niet.Maar wij zijn dan ook enorme tegenpolen. Ik ben idioot precies en perfectionistisch, en zij flanst en doet maar wat.
Maar ze is wel hartstikke lief hoor.
Ja! en dat deden ze toen expres bij Jack-ass? zag ik in een voorstukje. Dan hoeft van mij de hele film niet meer.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:08 schreef oeke het volgende:
Ik haat het als je met papier in je vinger snijdt. Dat doet altijd zo'n pijn naderhand. Echt een rotgevoel.
You`re scaring mehquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja, dat zijn dan van die dingen inderdaad. net als schoonmaakmiddel.
En van die snijplankjes.daar krijg ik dan nu zin in hè, nu mijn huis zo netjes wordt. en de kasten ook enzo.
Ja! wat dacht je van mezelf dan!quote:
Ja! herkenbaar. Dat je vakantie wil van je leven. Echt, soms wil ik dat.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben ook wel weer een beetje toe aan werken geloof ikIk merk dat de rek er een beetje uit begint te raken thuis :-/
En dan bedoel ik voornamelijk mijn geduld enzo
Oh goedzo! yeah voor de man. En vragen opschrijven die je nu hebt, en gewoon je lijstje afstrepen. Zelf sta ik altijd weer buiten met de helft van mijn vragen onbeantwoord. ik hoop dat je echt eens iets wijzer wordt.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja zoiets zal wel moeten ja. En kijken wat mogelijk is met dat brakke lijf van mij. Misschien een beginnen met een officiële diagnose. Woensdag weer naar de internist en de man gaat mee zodat ik me niet weer onder de tafel laat lullen. Misschien is dat een mooi begin
Neuh hoor. Hier is iedereen al een hele tijd wakker.. De halve nacht trouwens..quote:Op zondag 14 maart 2010 06:53 schreef Ticootje het volgende:
Sssst, iedereen slaapt nog.
oeh dat is inderdaad wel supersnel! Hoe lang heb je er gewerkt?quote:Op zondag 14 maart 2010 09:29 schreef moussy het volgende:
Belachelijk gewoon.. 3 weken..
4 jr.quote:Op zondag 14 maart 2010 09:34 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
oeh dat is inderdaad wel supersnel! Hoe lang heb je er gewerkt?
jah, mijn meneer B. was al zindelijk hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik maar zoeken wie Meneer B was.Wat fijn ROcka!
Achteraf is het me inderdaad meegevallen. Hoewel het wel even wennen was want je bent natuurlijk wel een extra paar handen gewend. Dus ik heb wel wat staan hannesen met teveel boodschappen + baby van auto naar huis sjouwen enzoquote:Op zondag 14 maart 2010 10:33 schreef Saffier het volgende:
Juist hier spuien Mous!
Veel plezier met ophalen Huup. Is het je meegevallen achteraf?
Wij gaan 'even' een plafonnetje ingangen op de overloop bovenTobias helpt dapper mee maar is eigenlijk net te enthousiast om goed te kunnen luisteren
![]()
hij is er ook in het witquote:
gaat wel hoorquote:
Frambozenroodquote:Op zondag 14 maart 2010 12:48 schreef moussy het volgende:
Binnenrent!
Kiek us wat ik net besteld heb!
[ afbeelding ]een echte foon, voor wel 2,50
![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:30 schreef Saffier het volgende:
Wel potver }:\
De buurvrouw heeft haar dochtertje van 7 verteld dat ik zwanger ben terwijl we hadden afgesproken dat ze dat niet zou doen (haar eigen voorstel) zolang Tobias het nog niet weet. }:\ Dat kind kan absoluut haar mond niet dichthouden! Ik wil het zelf aan Tobias vertellen en niet dat hij het via via te horen krijgt op een moment dat het Ons uitkomt }:\
Boos is.
Hij weet het nóg niet, maar nu kan ik er op wachten natuurlijk.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat een stomme buurvrouw..... wanneer hadden jullie het Tobias willen vertellen? Natuurlijk wil je dat zelf en niet viavia.
bij gebrek aan.. de kruipruimte, het is maar tot augustus, kan best!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:31 schreef Kleurdoos het volgende:
dan zou ik r gewoon opsluiten in je kelder
Google maps en dan je adres invoeren en dan als je op het druppeltje klikt staat er 'streetview', maar da's dus alleen als ze jouw stad al gedaan hebben.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:11 schreef Brighteyes het volgende:
Eng zeg, van die blinde darm.
Kijk eens hoe leuk, google street view is hier door de straat geweest net nadat Oscar geboren was:![]()
Free! je staat te bellen achter het raam!!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:17 schreef freecell het volgende:
Hey BE, das toevallig
Hier na Leander:
[ afbeelding ]
Nou.... iémand inderdaad. We weten nog niet helemaal wiequote:Op zondag 14 maart 2010 18:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Free! je staat te bellen achter het raam!!
Oh,. ik had je gratis-en-voor-niks aangewezen.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou.... iémand inderdaad. We weten nog niet helemaal wie
Hip!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:58 schreef Muks het volgende:
verrot ik sta ook in streetviewOp de fiets nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |