ja, al geruime tijdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:48 schreef innepin het volgende:
Weekend <3
Ik had laatst 3 slokken port. Dat was ook zo'n succesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:02 schreef mefke79 het volgende:
Ook hallo!
Mèn 1,5 glas wijn en ik ben teut. Wel lekker goedkoop zo, dat drinken na een zwangerschap. Gaat dat nog over?
En ik pleit voor zon op dit bankje. Lente graag!
Shandy! dat is lang geledenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zit aan de Shandy... ik kan ook niet meer zo goed tegen alcohol. Drink het ook bijna niet meer trouwens.
snap ik. maar fijn van 't eerste!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, we communiceren inmiddels weer aardig normaal. Verder heb ik er weinig over te zeggen...
coebergh-7upquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:00 schreef trui het volgende:
haha da's een mooie positieve labeling. en bessen-jus d'orange dan, nog retro-er.of martini-met-ijs.
Hoe bedoel je dat??quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Voor hele weken ben ik geen moeder geworden, Diaan
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:04 schreef trui het volgende:
haha ja ik ook. stoerrr.
de purerumfase heb ik nooit bereikt.
ik las perineumfasequote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:04 schreef trui het volgende:
haha ja ik ook. stoerrr.
de purerumfase heb ik nooit bereikt.
jeetje, zo vroeg al?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:11 schreef trui het volgende:
mijn ogen beginnen dicht te vallen, ik ga ook maar es bed-waarts.![]()
![]()
Dat is ook prima omdat jullie beiden daarmee tevreden zijn, dat is wat telt toch? Als mn ex had voorgesteld om om het weekend te doen, had ik dat ook goed gevonden... maar juist omdat ik vind dat een kind ook recht heeft op zn vader, had ik minder moeite om het ook week om week af te spreken. Mits het ook in te passen was voor hem en dat was wel mogelijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb geen mening over jullie situatie, hoor maar hier hebben we het zo geregeld (incl. mijn onregelmatige roosters die er nog bij komen) en we zijn daar beiden content mee.
rum in je perineum!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik kan het nu alleen nog maar zo lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |