ja, al geruime tijdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:48 schreef innepin het volgende:
Weekend <3
Ik had laatst 3 slokken port. Dat was ook zo'n succesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:02 schreef mefke79 het volgende:
Ook hallo!
Mèn 1,5 glas wijn en ik ben teut. Wel lekker goedkoop zo, dat drinken na een zwangerschap. Gaat dat nog over?
En ik pleit voor zon op dit bankje. Lente graag!
Shandy! dat is lang geledenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zit aan de Shandy... ik kan ook niet meer zo goed tegen alcohol. Drink het ook bijna niet meer trouwens.
snap ik. maar fijn van 't eerste!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, we communiceren inmiddels weer aardig normaal. Verder heb ik er weinig over te zeggen...
coebergh-7upquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:00 schreef trui het volgende:
haha da's een mooie positieve labeling. en bessen-jus d'orange dan, nog retro-er.of martini-met-ijs.
Hoe bedoel je dat??quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Voor hele weken ben ik geen moeder geworden, Diaan
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:04 schreef trui het volgende:
haha ja ik ook. stoerrr.
de purerumfase heb ik nooit bereikt.
ik las perineumfasequote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:04 schreef trui het volgende:
haha ja ik ook. stoerrr.
de purerumfase heb ik nooit bereikt.
jeetje, zo vroeg al?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:11 schreef trui het volgende:
mijn ogen beginnen dicht te vallen, ik ga ook maar es bed-waarts.![]()
![]()
Dat is ook prima omdat jullie beiden daarmee tevreden zijn, dat is wat telt toch? Als mn ex had voorgesteld om om het weekend te doen, had ik dat ook goed gevonden... maar juist omdat ik vind dat een kind ook recht heeft op zn vader, had ik minder moeite om het ook week om week af te spreken. Mits het ook in te passen was voor hem en dat was wel mogelijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb geen mening over jullie situatie, hoor maar hier hebben we het zo geregeld (incl. mijn onregelmatige roosters die er nog bij komen) en we zijn daar beiden content mee.
rum in je perineum!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik kan het nu alleen nog maar zo lezen
ok nu krijg ik allemaal MI`s..dat wil je niet wetenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:35 schreef RockabeIIa het volgende:
trustenStelletje perineumrumdrinkers
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:56 schreef Karin het volgende:
Bwc is goedgegaan, ruim 2 kg kwab verwijderd. Doet wel pijn nu maar is goed te doen.
fijn dat het goed is gegaan!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:56 schreef Karin het volgende:
leuk ET nieuwe auto ophalen. Dat jullie er maar veel veilige km mee kunnen rijden.
Bwc is goedgegaan, ruim 2 kg kwab verwijderd. Doet wel pijn nu maar is goed te doen.
quote:
ik ookquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:59 schreef huuphuup het volgende:
oeh hahaha ik raak in de war van mn eigen nieuwe avatar
Ik lach al jaren in stilte om jou! Dat je dit durft, hahah. En dan moet ik ook meteen even zeggen dat die filmpjes die jij en je vriend ooit voor elkaar hebben gemaakt, zo leuk zijn! Ben ik ooit op gestuit, sorry, ben geen enge stalkert heurquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:51 schreef Kleurdoos het volgende:
het is jammer dat ie net wegkeek, hij schrok zich lamik had mn hand steeds voor mn gezicht
Ik dacht ook al, wie is datquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:59 schreef huuphuup het volgende:
oeh hahaha ik raak in de war van mn eigen nieuwe avatar
familie van de droog-mol?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:56 schreef huuphuup het volgende:
En ja die avatar, tis de lol-egeldus ik hou em want lol-egel is zo heerlijk droog
ja daag! dat hebben we een jaar of drie geleden al eens gedaanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:46 schreef mrien het volgende:
Ik heb een goede oplossing gevonden voor het geen zin hebben in schoonmaken![]()
Je huis te koop hebben staan, elke keer als we een bezichtiging hebben MOET het hele huis natuurlijk wel spik en span zijn..kost alleen wel erg veel tijd elke keer, dus of dat dan weer zo slim is
Kartonnen doosje met deksel maar aan 1 kant vasthouden, dat houdt het niet dus. EN dus allemaal plat op de bodem gevallen en pats gebroken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:00 schreef freecell het volgende:
6 flessenBE, hoe?
Hier ligt een voedingskussen naast me op tafel met een klein jongetje er opYay!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |