SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ik zeg toch sub-forum, ga nou niet de eddy murpy uithangen hieroquote:
mag ik jou er dan een geven op je billenquote:
neequote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:29 schreef gniffie het volgende:
[..]
mag ik jou er dan een geven op je billen
Ik mag inderdaad zeggen wat ik wil!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:34 schreef kutkabouter het volgende:
je kunt zeggen wat je wil, maar deze moet wel een modseal of ontopic worthyness krijgen
blond?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
Laura, en ze is 20 en heeft blond haar en dikke tieten.
Zorg ervoor dat ze een fok account aan maakt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
Laura, en ze is 20 en heeft blond haar en dikke tieten.
Ze zit niet op fokquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
blond?zeker geverfd en eigenlijk is ze een brunette
![]()
een chatdate doen via fok lijkt haar wat?
oh, maar dat kunnen we wel regelen. Lekker samen intiem bij haar op de kamer een fok accountje makenquote:
nu heb ik vannacht al iets om over te dromenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik ga even naakt douchen tot zo schatjes
of The Bold and the Beautifulquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:44 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
as the world turns?![]()
Echte bazen kijken naar Elk Pondje Verlaat Via Het Kontje
Ik kijk het niet hoor, ik weet alleen dat het bestaat.quote:
Is hij er ook?quote:
gihihihihihiquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben overal te vinden waar slowchat is want ik doe alleen aan slowchat
met fok is het net als met roken, eerst vind je het niks, maar daarna kan je niet meer zonderquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vroeger vond ik Fok! maar niks, maar die nachtslowchat is gewoon zo gezellig
FOK! is bijna mijn hobbyquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vroeger vond ik Fok! maar niks, maar die nachtslowchat is gewoon zo gezellig
Ik moet eigenlijk andere dingen doen, maar de drang voor te slowchatten is te groot.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
met fok is het net als met roken, eerst vind je het niks, maar daarna kan je niet meer zonderuiteindelijk eindig je als een fokker zonder leven
en lekker geslapenquote:
Fok! neemt je leven over.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
FOK! is bijna mijn hobbyIk ben momenteel op al mijn andere hobby's uitgekeken
merendeel van de Fokkers is dan ook singlequote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fok! neemt je leven over.
Jij hebt een vriend he ?
Dan zet je hem binnenkort aan de kant voor meer Fok! tijd
Bijna verslapen zelfs !quote:
Eigenlijk wou ik op stap gaan maar ik ben veel liever bij julliequote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:08 schreef 3keernix het volgende:
[..]
merendeel van de Fokkers is dan ook single
hahahah, dat krijg je van dat nachtbagger hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bijna verslapen zelfs !
Ik moest om 1 uur bij de autogarage zijn voor een kleine reparatie ( nieuw motersteunblok ) en ik schrok me wakker om 12:38
ik krijg ook altijd afkickverschijnselen als het internet eruit knaltquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eigenlijk wou ik op stap gaan maar ik ben veel liever bij jullie
Ik FOK! ook wel bij hem thuisquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fok! neemt je leven over.
Jij hebt een vriend he ?
Dan zet je hem binnenkort aan de kant voor meer Fok! tijd
Morgenvroeg om 11 eruit.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:09 schreef 3keernix het volgende:
[..]
hahahah, dat krijg je van dat nachtbagger he
ZO ben ik niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik krijg ook altijd afkickverschijnselen als het internet eruit knaltdan stop ik afstandsbedieningen in mijn kont enzo
Zie het als een vorm van vreemdgaan waar hij bij isquote:
Oh, dan hebben we een redelijk open relatie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ZO ben ik niet.
[..]
Zie het als een vorm van vreemdgaan waar hij bij is
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh, dan hebben we een redelijk open relatie.
Ja, straks is hij Paul of tong80. Je weet het niet he.quote:
Dat zou wel erg zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, straks is hij Paul of tong80. Je weet het niet he.
De vraag is nu voor hoelang!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik ben weer schoon
kusjes voor iedereen
Ach een extra slowchat user kan geen kwaadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja. Daarom, misschien wil ik het wel niet weten
Hij wil nieeeequote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ach een extra slowchat user kan geen kwaad
Dit is de voorganger van de komende nacht slowchat !quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
dit word echt een bazentopic, ik zeg het jullie
Dat is het al.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
dit word echt een bazentopic, ik zeg het jullie
Maak een account aan voor hem, en laat dan Fok op dat account openstaan op z'n pc, dat als hij achter z'n pc gaat zitten, stiekem wel gewoon gaat rondkijken op Fok en dan komt die uit bij onzin /bagger, en dan kunnen we gezellig met z'n allen baggeren.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Maak een account aan voor hem, en laat dan Fok op dat account openstaan op z'n pc, dat als hij achter z'n pc gaat zitten, stiekem wel gewoon gaat rondkijken op Fok en dan komt die uit bij onzin /bagger, en dan kunnen we gezellig met z'n allen baggeren.
quote:Nee
Als hij gaat fokken dan heeft hij wel geen tijd meer voor haar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Maak een account aan voor hem, en laat dan Fok op dat account openstaan op z'n pc, dat als hij achter z'n pc gaat zitten, stiekem wel gewoon gaat rondkijken op Fok en dan komt die uit bij onzin /bagger, en dan kunnen we gezellig met z'n allen baggeren.
Samen FOK!kenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als hij gaat fokken dan heeft hij wel geen tijd meer voor haar.
Ja twylight verwaarloost mij ook al ..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als hij gaat fokken dan heeft hij wel geen tijd meer voor haar.
Maar het komt wel goed tussen jullie !quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja twylight verwaarloost mij ook al ..![]()
Dan komt hij in PUB SC en dan zegt hij:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja twylight verwaarloost mij ook al ..![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan komt hij in PUB SC en dan zegt hij:
Ik zit nu hier op FOK! terwijl er boven in mijn bed een naakt meisje ligt![]()
![]()
![]()
Ik was dan ook in slaap gevallenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan komt hij in PUB SC en dan zegt hij:
Ik zit nu hier op FOK! terwijl er boven in mijn bed een naakt meisje ligt![]()
![]()
![]()
Whehheheequote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik was dan ook in slaap gevallen![]()
kijk eerst mijn filmpje, ik vond hem zo grappigquote:
wij baggeren overalquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:40 schreef murp het volgende:
wat zijn jullie een hecht groepje, zijn jullie uit en SC-topic gevallen ofzo?
Wij vormen een clanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:40 schreef murp het volgende:
Ik ken het liedje nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
hahahaha omijngod jongens ik ga helemaal stuk![]()
![]()
![]()
Ik zag pumpkinsoup gisteren voor het eerst.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:40 schreef murp het volgende:
Hebben jullie gemeet ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zag pumpkinsoup gisteren voor het eerst.![]()
![]()
inderdaadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijk die reactie van Jackson011
Kopen we een mat voor eroverheen te leggenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar het wordt zo'n troep. En ik haat opruimen
Ik hou niet zo van ontspoorde zinnen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kopen we een mat voor eroverheen te leggen
Serieus?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sinds gister pas !
Ze doet al best lang aan de nachtbagger !
Maar de laatste paar weken niet meer, omdat ik steeds in slaap valquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sinds gister pas !
Ze doet al best lang aan de nachtbagger !
Ik zal er op letten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van ontspoorde zinnen.
ik miste je al hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:48 schreef gniffie het volgende:
hihi, jullie hebben zo veel lol zonder mij en nu voel ik me verdrietig
Slaapkopquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Maar de laatste paar weken niet meer, omdat ik steeds in slaap val
WELNEE kom er bijquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:48 schreef gniffie het volgende:
hihi, jullie hebben zo veel lol zonder mij en nu voel ik me verdrietig
Nee, ik moet beter mijn best gaan doen, want als ik die baan bij de politie wil dan moet ik er op gaan letten.quote:
Ik kom er alleen nog maar voor Stoeprand en naatje_1.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |