Er zijn ook gratis stand-upsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:43 schreef sbientje het volgende:
stand up comedian??betalen mensen geld voor de grappen van die knaas?
kelvin isquote:
Nee..die vond ik al heel lang mooi (door een zweeds liedje)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
daarnaar vernoemd? (of daardoor op de naam gekomen?)
Kunnen we ff wat te drinken pakkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:44 schreef Joooo-pi het volgende:
Wat? Nu al reclames?
leukquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nee..die vond ik al heel lang mooi (door een zweeds liedje)
en toen kwam die gekke serie
Ik stem na de uitzending.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
In die lange reclame hebben jullie allemaal even tijden om te stemmen
Tenzij je al gestemd heb natuurlijk
!- XFA Survival Game (kandidaten-ronde) #1 -!
doe ik na de uitzendingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
In die lange reclame hebben jullie allemaal even tijden om te stemmen
Tenzij je al gestemd heb natuurlijk
!- XFA Survival Game (kandidaten-ronde) #1 -!
Ja, maar begint pas 21.10 ofzo...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat al een paar weken bezig was
ik ga later kijkenquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:42 schreef iBenny het volgende:
Sesamstraat is afgelopen... ga maar naar bed![]()
![]()
Ik moest ook al lachen om die tekst van dat lied en zijn kinderlijke uitstralingquote:
quote:
Als ik dadelijk in de finale maar goed genoeg is, daar gaat het omquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Laat 'm dan over 3, 4 jaar het weer proberen. Nu is het nog niet goed genoeg.
zit ie eigenlijk nog in de kast? of weet ie het al...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
Dion blijf ik gewoon niet leuk vinden en die houding heeft niets met leeftijd te maken volgens mij, die blijft gewoon zo irritant als hij ouder wordt.
volgens mij ook niet idd, er zijn zat jongens van die leeftijd die zich een stuk normaler gedragen dan dat.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
Dion blijf ik gewoon niet leuk vinden en die houding heeft niets met leeftijd te maken volgens mij, die blijft gewoon zo irritant als hij ouder wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |