Nee iddquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:53 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Nu al dicht, murp weer boos. Tis ook nooit goed.
Kopieëren en plakken vanuit irfanview of paint of whatever?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:53 schreef Dottey het volgende:
Elke keer als ik het plaatje wil openen in PS, krijg ik een failure.
Ieder ander plaatje geeft geen problemen. Ik zeg: Handig
Ik ben niet voor een gat te vangenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Kopieëren en plakken vanuit irfanview of paint of whatever?
Mee uit shoppen nemenquote:
voorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:45 schreef HaJee het volgende:
Mijne komt zo binnen. Heb er twee gemaakt maar vind er één iets te fout voor de verkiezing. Zal ik die nog wel even gewoon in het topic laten zien ? En zo ja : voor of na de verkiezing ?
je hebt nog tot 15:00quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:48 schreef Minifan het volgende:
Hmm, zal ook maar weer iets proberen te bedenken
Oke, dankjequote:
Oké komt 'ie. Als ik die foto's aan de muur zo zie zijn het volgens mij Joodse mensen, daarom vond ik deze te fout.quote:
Lawl!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:51 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké komt 'ie. Als ik die foto's aan de muur zo zie zijn het volgens mij Joodse mensen, daarom vond ik deze te fout.
[ [url=
ik denk dat je de juiste inzending naar mij hebt gestuurd. Ik persoonlijk vind deze minder.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:51 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké komt 'ie. Als ik die foto's aan de muur zo zie zijn het volgens mij Joodse mensen, daarom vond ik deze te fout.
[ [url=
Wat ben jij creatief....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Lawl!
Ik zat ook nog te denken aan een bejaardenzaal waarin het erg stinkt. "Wie hebben er in hun broek gepoept?", of op een dementerendenafdeling: "Wie weet nog wie hun kinderen zijn?" of in de schoolbanken van een basisschool: "Wie weet hoeveel 2 plus 4 is?"
Mijn inzending was misschien IETS over the top!quote:
Ik doelde het meest op de foto rechts van de huwelijksfoto. Bovendien heeft die man een grote neus.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik denk dat je de juiste inzending naar mij hebt gestuurd. Ik persoonlijk vind deze minder.
FYI huwelijksfoto laat geen kapje zien op zijn kop
Dus eigenlijk mogen we alleen maar photoshoppen/painten en verder geen sociale conversatie houden? En dan raar vinden dat de gemiddelde fokker als niet sociaal persoon word gezienquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:53 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Nu al dicht, murp weer boos. Tis ook nooit goed.
De slowchat ging vannacht wel een beetje erg ver hier he?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk mogen we alleen maar photoshoppen/painten en verder geen sociale conversatie houden? En dan raar vinden dat de gemiddelde fokker als niet sociaal persoon word gezien
Oh ja ?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
De slowchat ging vannacht wel een beetje erg ver hier he?
true...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
ach vrijdag nacht enzo...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
en commentaren.. en bespreken van foto's en nieuwe opdrachten bedenken en gewoon onderling conversatie voeren als ware "strijders".. dus SCbattlequote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
true...
Maar ik doelde in een eerdere post meer op een topic waar we beslissen welk plaatje we doen enzo en wie de deadline doet en een ander topic puur voor de opdracht-post, battlepost en uitslag post. Niet een SC....
liefdesverklaringen neem ik toch altijd vrij serieus..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel handig, nu moet ik steeds helemaal terug lezen als ik alle batles die heb gemist wil zien en als je mee wil doen kan je snel even kijken welk plaatje en tot hoe laat enzo.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
true...
Maar ik doelde in een eerdere post meer op een topic waar we beslissen welk plaatje we doen enzo en wie de deadline doet en een ander topic puur voor de opdracht-post, battlepost en uitslag post. Niet een SC....
Dat dus.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:12 schreef maok het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel handig, nu moet ik steeds helemaal terug lezen als ik alle batles die heb gemist wil zien en als je mee wil doen kan je snel even kijken welk plaatje en tot hoe laat enzo.
Eigenlijk zou dat een topic moeten zijn die steeds even open gaat als er plaatjes moeten worden gepost en voor de poll. Dan kan hier ook eerst beslist worden wat het volgende plaatje wordt en pas als hij in dat andere topic staat is het definitief de volgende opdracht. Dan krijg je ook geen verwarring meer wel plaatje het nou wordt.
Ja en hoe noemen we dit dan? conversatie Battle...?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:12 schreef maok het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel handig, nu moet ik steeds helemaal terug lezen als ik alle batles die heb gemist wil zien en als je mee wil doen kan je snel even kijken welk plaatje en tot hoe laat enzo.
Eigenlijk zou dat een topic moeten zijn die steeds even open gaat als er plaatjes moeten worden gepost en voor de poll. Dan kan hier ook eerst beslist worden wat het volgende plaatje wordt en pas als hij in dat andere topic staat is het definitief de volgende opdracht. Dan krijg je ook geen verwarring meer wel plaatje het nou wordt.
PS/P Battle - eSCalatiequote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja en hoe noemen we dit dan? conversatie Battle...?
Moet om 15.00 werken. Hoop dat 't lukt om de verkiezing daar te volgen. Doe de rest van de dag dus ook niet meer mee helaas.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:29 schreef Dottey het volgende:
* Dottey roept om.. nog een half uurtje...
oma en opa foto
inleveren: PM naar Dottey
zijn er ook foto's gemaakt gisterenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Moet om 15.00 werken. Hoop dat 't lukt om de verkiezing daar te volgen. Doe de rest van de dag dus ook niet meer mee helaas.
Je hebt een PMquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:29 schreef Dottey het volgende:
* Dottey roept om.. nog een half uurtje...
oma en opa foto
inleveren: PM naar Dottey
Doorposten dusquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:46 schreef Minifan het volgende:
Misschien is het handig om de battlepost in het nieuwe topic te zetten, dan hoeven mensen niet zo te zoeken.
Topquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:56 schreef henkde_j het volgende:
Kut, nog maar 5 minuten om te starten. Dat gaat 'm niet worden ben ik bang. Maar aan de volgende challenge doe ik mee
soa includedquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, what happens at our parties, stays at our parties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |