Die zien er goed uit! Klinken ze beter dan de PL30?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:30 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik zou de PL30 laten liggen, ik heb ze zelf ook
Neem de Beta Brainwavz
Jup, stukken beter (ik heb ze beiden)quote:Op maandag 22 maart 2010 21:59 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Die zien er goed uit! Klinken ze beter dan de PL30?
Ah wat een heerlijk snelle reactie, dankje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:11 schreef Klonk het volgende:
ehmmm, het zijn gewone postpakjes of dikke enveloppen, en die worden gewoon met de post bezorgd.
en ophalen op het postkantoor alleen als ze niet door de brievenbus passen en er niemand thuis was
zal ik nog verschil horen als ik een fiio e5 erbij koop (heb de goedkoopste philips 16gb mp3 gekocht)quote:
Verschil zul je wel horen, maar je kan dan beter de PL-50 van Soundmagic nemen ipv Brainwavz + Fiioquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:52 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
zal ik nog verschil horen als ik een fiio e5 erbij koop (heb de goedkoopste philips 16gb mp3 gekocht)
Maar wel foutquote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:12 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ah wat een heerlijk snelle reactie, dankje.
Er staat wel Focal Industrial Centre op 't pakketje dat ik van DX kreeg:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:35 schreef Japppo het volgende:
Verstuurd DX tegenwoordig met als afzender Focal Industries?
Heb een briefje van de postbode liggen. Heb toevallig gister wel iets bij Focalprice besteld, maar dat lijkt me wel heel snel. Verwacht wel iets van DX.
Dat heb ik inderdaad ook gezien maar dan alleen nog maar de helikopters, de vliegtuigen zijn nergens meer te bekennen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:20 schreef Luco het volgende:
Subcategorie van Hobbies and Toys.
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.801
Dat is hetzelfde als dat er bepaalde kaartjes die N1ntendo niet leuk vind er niet meer verkrijgbaar zijn.. Flutquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:11 schreef Superlam het volgende:
Toen ik een jaar terug op DX keek was er altijd zeer veel keuze uit r/c vliegtuigen en helikopters, nu wilde ik er vandaag een gaan kopen, maar nu kan ik er bijna geen meer vinden. Weet iemand waar ze heen zijn
2 inderdaad nog, dan wordt het denk ik maar een helikopter.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:32 schreef Luco het volgende:
Het zijn er niet veel meer inderdaad..
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.814
Was idd van DXquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:42 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Er staat wel Focal Industrial Centre op 't pakketje dat ik van DX kreeg:
DX Room 225-226, block B
Focal Industrial Centre, 21 Man Lok Street,
Hung Hom, Kow Loon, Hong Kong
Heb ik ook zo vaak niet dat ze nooit snel zijn maar moet toch altijd weer een dag wachten als ik gevraagd heb.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:42 schreef thecuriousone het volgende:
wie vindt deze goedkoper? Beste prijs tot nu tot $3.88:
[ link | afbeelding ]
Toch eventjes klagen over Rachel. Heb haar prijs gevraagd voor verschillende Tao Bao artikelen. Onmiddellijk goedkeuring voor bestelling doorgegeven en nu laat ze al dagen op zich wachten...
ja god, ik heb dat gezeik ook. Moet 4 producten van het oude DP hebben. krijg 3 dagen later antwoord. "sorry no longer available"quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:21 schreef thecuriousone het volgende:
Vandaag eindelijk bericht van Rachel. Ze heeft de orders ingegeven maar door het lange wachten zijn enkele producten al niet meer te krijgen!
Gast... Dat was iemand anders die aan het klagen was over goedkope oordoppies. Maar soms heb ik gewoon het idee dat mensen gewoon bestellen om het bestellen, niet eens omdat het zo veel goedkoper of beter is. En dat vind ik toch wel iets sneu, geld wordt dan niet in eigen economie gepompt en het kost weer cumulatief extra transport = milieu vervuiling. Veel troep in dit topic kan ik hier zo krijgen bij de plaatselijke action oid. Onzin om alles dus zo maar vanuit Azie over te laten komen.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:36 schreef robbey het volgende:
[..]
Gast... Eerst klagen over die goedkope oordopjes en dan dit. Je hebt inderdaad veel goedkopere maar die SoundMagic dingen evenaren gewoon het geluid van 150+ euro oordoppen.
Oftewel... ze klinken GOED!
quote:Op zondag 21 maart 2010 00:36 schreef robbey het volgende:
[..]
Gast... Eerst klagen over die goedkope oordopjes en dan dit. Je hebt inderdaad veel goedkopere maar die SoundMagic dingen evenaren gewoon het geluid van 150+ euro oordoppen.
Oftewel... ze klinken GOED!
Speciaal vanwege deze huilpost heb ik mijn bestelling zojuist in 5 aparte pakjes laten versturen. Ik hoop dat ze er 5 aparte vliegtuigen voor laten vliegen!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:45 schreef Apekoek het volgende:
Het kost weer cumulatief extra transport = milieu vervuiling. Veel troep in dit topic kan ik hier zo krijgen bij de plaatselijke action oid. Onzin om alles dus zo maar vanuit Azie over te laten komen.
Waar the fuck denk jij dat de Action haar troep vandaan haaltquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
En dat vind ik toch wel iets sneu, geld wordt dan niet in eigen economie gepompt [..] Veel troep in dit topic kan ik hier zo krijgen bij de plaatselijke action oid. Onzin om alles dus zo maar vanuit Azie over te laten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |