Gezien je wensen en budget ben jij het beste af met een PC.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:42 schreef joers1 het volgende:
Ja net...kom ik al een eind mee:) Dat soort tips bedoelde ik meer.
Wil geen mac/pc-discussie oplaaien, wist niet dat dat zo gevoelig lag hier
OK, in vervolg op mijn vorige post een iets uitgebreidere specificatie:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:34 schreef joers1 het volgende:
Wie kan me dán wel helpen met serieuze raad
Haha, sorryquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:46 schreef error_404 het volgende:
[..]
he gayfire![]()
Wie zegt dat ik mac fanboy ben...?
Vergeet je het OS nu niet ?quote:
Moet je ook geen topictitel kiezen met PC of Mac natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:44 schreef joers1 het volgende:
Dat wás dus ook de vraag...heb nergens gevraagd of Mac een optie was hoor....heb in één z\innetje geschreven da ter mensen zijn die me naar Mac wilden praten!!
En meteen je eerste blauwe scherm omdat je de verkeerde niet geheel virus vrije download hebt gebruiktquote:
Zelden zo'n vooringenomen troeppost gezien. Deerniswekkend.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:47 schreef KneusTeun het volgende:
Heel simpel, als je echt serieus fotografie wil doen ben je binnen met een mac, geen gekut alles werkt en alles draait de komende 6 jaar perfect.
Ook kun je dan een macbookpro halen en kun je altijd en overal je foto's bewerken en opslaan etc. (bijvoorbeeld vakantie)
Maar goed als je al zegt dat je er niet mee kan werken ben ik benieuwd welke wegwerp camera je hebt... ik neem aan dat je geen zin hebt om al die moeilijke instellingen te leren van al die dure camera's
Hoax.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En meteen je eerste blauwe scherm omdat je de verkeerde niet geheel virus vrije download hebt gebruikt
Linux, jeweet.quote:
Dankuquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zelden zo'n vooringenomen troeppost gezien. Deerniswekkend.
Ik WIL niet aan fotografie doen, ik doe aan fotografie, maar never mind, jou negeer ik verder maar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:47 schreef KneusTeun het volgende:
Heel simpel, als je echt serieus fotografie wil doen ben je binnen met een mac, geen gekut alles werkt en alles draait de komende 6 jaar perfect.
Ook kun je dan een macbookpro halen en kun je altijd en overal je foto's bewerken en opslaan etc. (bijvoorbeeld vakantie)
Maar goed als je al zegt dat je er niet mee kan werken ben ik benieuwd welke wegwerp camera je hebt... ik neem aan dat je geen zin hebt om al die moeilijke instellingen te leren van al die dure camera's
En het feit dat de gebruiker graag nog gamet en goede opslag wilt negeer je?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:47 schreef KneusTeun het volgende:
Scheelt dat ik 4 jaar een opleiding heb gedaan en ook veel ervaring heb met fotografie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:51 schreef joers1 het volgende:
[..]
Ik WIL niet aan fotografie doen, ik doe aan fotografie en niet bepaald aan compactcameraatjes.....maar dat ga ik jou verder niet uitleggen. Jij bent natuurlijk een meester op alle gebied...denk je zelf
zozo opleiding...en dat om een compactje te bedienen??quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Scheelt dat ik 4 jaar een opleiding heb gedaan en ook veel ervaring heb met fotografie.
Maar goed, jou keuze is PC dat mag en is denk ik voor jou de juiste keuze, het ging mij er meer om dat je topic vrij overbodig is en dat het vragen om bashen is
Je hebt 4 jaar vmbo gedaan plus wat ervaring met fotografie?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Scheelt dat ik 4 jaar een opleiding heb gedaan en ook veel ervaring heb met fotografie.
Een mac is beterquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:39 schreef joers1 het volgende:
[..]
en dát is dus wat ze me bi jde Paradigit oo kal zeiden.
Daar konden ze me voor 1400 euro wel een monsterlijke amchine samenstellen werd me gezegd. Maar ja...dát is dus de rvaag: wát moet daar in? wat is goed, wat is beter?
Op hardware-gebied kunnen ze me bijna alles wijsmaken
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:54 schreef joers1 het volgende:
[..]
zozo opleiding...end at om een compactje te bedienen?? huilebalk
Krijgen we dat verhaal weer.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:56 schreef koffiekoekje het volgende:
Een mac is beterOndersteund ook Steam en Windows.
Dat is juist het probleem volgens TS, die raden hem allemaal klakkeloos een Mac aan omdat iedereen dat nou eenmaal gebruikt in dat wereldje.quote:Probeer het anders even uit bij je collega fotografen. ipv het aan mensen te vragen die niet weten wat jij er mee doet.
Ga nou alsjeblieft niet door.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ging me meer om feit dat je had kunnen weten dat dit zou gebeuren, mac vs pc kan je op dit soort fora niet serieus nemen.
En als je dan na 5 posts gaat roepen dat mac geen optie is dan kan ik jou ook niet serieus nemen......
Niet als persoonlijke aanval bedoelt maar die ene post van mij was meer een reactie op het feit dat dit een nutteloos topic is...
Hoe slecht lopen games nou eigenlijk op een Mac ? Ik heb er geen idee van omdat ik nooit game. Voor wat betreft die opslag, daar zou ik als ik de TS was niet te moeilijk over denken; een externe HD is niet duur en tevens uit het zicht.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:52 schreef Adames het volgende:
En het feit dat de gebruiker graag nog gamet en goede opslag wilt negeer je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |