Jezusquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:23 schreef Furdinand het volgende:
Kies voor iets waar je wat aan hebt. geen mac dus...
Ja, macs zijn vreselijk, je kan er helemaal niks mee, die dingen zijn alleen mooi, volgens mij kunnen ze niet eens aan enzo.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:23 schreef Furdinand het volgende:
Kies voor iets waar je wat aan hebt. geen mac dus...
snap je wel hoe een pc aan moet dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:29 schreef Rian. het volgende:
[..]
Ja, macs zijn vreselijk, je kan er helemaal niks mee, die dingen zijn alleen mooi, volgens mij kunnen ze niet eens aan enzo.
Natuurlijk kan dat, maar náast die Imac kun je gegarandeerd een betere (qua specs) PC zetten voor hetzelfde geld.quote:
en dát is dus wat ze me bi jde Paradigit oo kal zeiden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, maar náast die Imac kun je gegarandeerd een betere (qua specs) PC zetten voor hetzelfde geld.
dat is natuurlijk je eigen gebrek (no offence) en niet dat van de computerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:37 schreef joers1 het volgende:
Ik heb wel eens mee gewerkt, maar ik kan er maar niet aan wennen.
en DUS valt de Mac afquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:39 schreef error_404 het volgende:
[..]
dat is natuurlijk je eigen gebrek (no offence) en niet dat van de computer
Heb je al op tweakers gekeken?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:39 schreef joers1 het volgende:
en dát is dus wat ze me bi jde Paradigit oo kal zeiden.
Daar konden ze me voor 1400 euro wel een monsterlijke amchine samenstellen werd me gezegd. Maar ja...dát is dus de rvaag: wát moet daar in? wat is goed, wat is beter?
Op hardware-gebied kunnen ze me bijna alles wijsmaken
Ben je dom of doe je dom, je vraagt eerst mac of pc, vervolgens zet je neer dat ie al afvalt omdat je er niet mee kan werken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:37 schreef joers1 het volgende:
Psies...Mac valt af...dat was meer gebaseerd op het feit dat "anderen" (m.n. fotografen) zeiden dat Mac de beste vervolgstap was. Maar dat gaat voor mij wss. niet op. Ik heb wel eens mee gewerkt, maar ik kan er maar niet aan wennen.
hoeft niet perse een gebrek te zijn. Kan ook gewoon met voorkeuren te maken hebben.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:39 schreef error_404 het volgende:
[..]
dat is natuurlijk je eigen gebrek (no offence) en niet dat van de computer
Natuurlijk zeiden ze dat daar; ze verkopen daar geen mac en ze zien wel handelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:39 schreef joers1 het volgende:
en dát is dus wat ze me bi jde Paradigit oo kal zeiden.
als je verteld dat je een budget van 1500 eypo hebt wel jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:41 schreef error_404 het volgende:
[..]
Natuurlijk zeiden ze dat daar; ze verkopen daar geen mac en ze zien wel handel
idem mijn reactiequote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben je dom of doe je dom, je vraagt eerst mac of pc, vervolgens zet je neer dat ie al afvalt omdat je er niet mee kan werken.
Is inderdaad net zo dom als dezelfde vraag stellen bij een mac storequote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:41 schreef error_404 het volgende:
[..]
Waarom open je zo'n topic als je toch niet met een Mac wil werken?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:37 schreef joers1 het volgende:
Psies...Mac valt af...dat was meer gebaseerd op het feit dat "anderen" (m.n. fotografen) zeiden dat Mac de beste vervolgstap was. Maar dat gaat voor mij wss. niet op. Ik heb wel eens mee gewerkt, maar ik kan er maar niet aan wennen.
En dat wist je een half uur terug nog niet ? Vraag dan gewoon welke hardware je nodig hebt.quote:
Blijkbaar net zoiets als patat/friet bij ONZ/KLB....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:42 schreef joers1 het volgende:
Ja net...kom ik al een eind mee:) Dat soort tips bedoelde ik meer.
Wil geen mac/pc-discussie oplaaien, wist niet dat dat zo gevoelig lag hier
Optyfen, mac fanboyquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:41 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dan heb ik de TT verkeerd begrepen denk ik.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:44 schreef joers1 het volgende:
Dat wás dus ook de vraag...heb nergens gevraagd of Mac een optie was hoor....heb in één z\innetje geschreven da ter mensen zijn die me naar Mac wilden praten!!
jIn je TT stel je die vraag, dus kun je ook verwachten dat mensen zo reageren natuurlijk...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:44 schreef joers1 het volgende:
Dat wás dus ook de vraag...heb nergens gevraagd of Mac een optie was hoor....heb in één z\innetje geschreven da ter mensen zijn die me naar Mac wilden praten!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |