Purenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:10 schreef TheThirdMark het volgende:
Enkel het Belgische Bier mag aanbeden worden. Voor de rest is het kut met puren. (alhoewel dit weer de optie open zet om een kut te gaan aanbidden, dat dan weer wel).
Er gaat imo niets boven de onnavolgbare Mart Smeets. Hij weet ons normale stervelingen altijd haarfijn uit te leggen hoe het werkelijk zit. "Mag ik dat zeggen, natuurlijk mag ik dat zeggen" Mart is nl. een eckte baas.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef tong80 het volgende:
Marcel Wuyts, José de Cauwer. Steeds weer genieten. Pure cabaret.![]()
Ben al blij dat ie open bleef.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:16 schreef Ambrosius het volgende:
Wil je nou echt dat we je topics serieus nemen?
Marcel Wuyts?
Wieller?
Bij de ronde van Frankrijk mag dat, bij al het andere niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:11 schreef Lord_Cardigan het volgende:
eens, ik kijk ook altijd op sporza, vooral smeets vind ik zo'n drol, weet niets van wielrennen en denkt dat de kijker er ook niets van weet.
Jij bent serieus wel de laatste die mag klagen over iemand met spelfoutenquote:
en het beste is natuurlijk renaat schottequote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:31 schreef marcodej het volgende:
Michel Wuyts trek ik heel slecht, vooral Karl Vannieuwkerke vind ik een stuk beter.
Renaat op de motor. Geweldige verslaggever die zelfs doorgaat op de kasseien van de Haaghoekquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:58 schreef Beregd het volgende:
[..]
en het beste is natuurlijk renaat schotte
Renaat is koning.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:58 schreef Beregd het volgende:
[..]
en het beste is natuurlijk renaat schotte
Karlquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:31 schreef marcodej het volgende:
Michel Wuyts trek ik heel slecht, vooral Karl Vannieuwkerke vind ik een stuk beter.
Gans de Clerq bedoel je.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:49 schreef misteriks het volgende:
Ik apprecieer vooral Hans de Clerq. Aangename stem, redelijk rustig, maar barst van kennis en wielerinzicht. Hij doet het iig beter als commentator dan als voormalig wielrenner
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:31 schreef marcodej het volgende:
Die vind ik gweldig, vamiddag nog met die paardenquote:Op zondag 28 maart 2010 14:26 schreef TargaFlorio het volgende:
Mark Uytterhoeven, helaas al jaren niet meer de horen op de VRT.
Dat vind ik altijd wel leuk, een Nederlander die Vlaams probeert te praten. Die klinkt nooit als een Vlaming, maar altijd als een Nederlander die Vlaams probeert te pratenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:59 schreef Tommeke het volgende:
Amai zeg, op de site van mijn wielerclub is het een hele cultus om Wuyts en consorten te imiteren. Niet evident, zenne..
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel leuk, een Nederlander die Vlaams probeert te praten. Die klinkt nooit als een Vlaming, maar altijd als een Nederlander die Vlaams probeert te praten.
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:26 schreef TargaFlorio het volgende:
Mark Uytterhoeven, helaas al jaren niet meer de horen op de VRT.
Daarom was Erben zo goed bij het schaatsenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel leuk, een Nederlander die Vlaams probeert te praten. Die klinkt nooit als een Vlaming, maar altijd als een Nederlander die Vlaams probeert te praten.
Verder zijn de beste co-commentatoren altijd renners, het liefst zelfs nog actieve renners (of past gestopt). Ze moeten wel een beetje aanleg hebben, ik zou geen cross willen kijken met Kevin Pauwels als commentator.
't Gaat dan vooral via het Gastenboek. Na elke koers is de mening van illustere namen Michel Wuyts, Mark Uytterhoeven, Carl Berteele, José de Cauwer, Renaat Schotte, Stef van Melkebeke, Johnny Maesschalk maar ook Freddy Viaene te horen! Deftige namen tochquote:Op zondag 28 maart 2010 21:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Verder zijn de beste co-commentatoren altijd renners, het liefst zelfs nog actieve renners (of past gestopt). Ze moeten wel een beetje aanleg hebben, ik zou geen cross willen kijken met Kevin Pauwels als commentator.
Jawel hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 01:40 schreef TheThirdMark het volgende:
Denk dat tong nog steeds niet kan bevatten dat zijn topic nog steeds open is
yeessss thats the spiritquote:Op donderdag 1 april 2010 16:22 schreef horstjan het volgende:
Ik zet het geluid altijd uit en geef dan zelf het commentaar
wilde ik dus net postenquote:Op zondag 4 april 2010 13:06 schreef Aalbers het volgende:
''Iemand neemt de gelegenheid om zijn piemeltje wat lucht te geven''
Verslaggevers over iemand die staat te plassen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |