Purenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:10 schreef TheThirdMark het volgende:
Enkel het Belgische Bier mag aanbeden worden. Voor de rest is het kut met puren. (alhoewel dit weer de optie open zet om een kut te gaan aanbidden, dat dan weer wel).
Er gaat imo niets boven de onnavolgbare Mart Smeets. Hij weet ons normale stervelingen altijd haarfijn uit te leggen hoe het werkelijk zit. "Mag ik dat zeggen, natuurlijk mag ik dat zeggen" Mart is nl. een eckte baas.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef tong80 het volgende:
Marcel Wuyts, José de Cauwer. Steeds weer genieten. Pure cabaret.![]()
Ben al blij dat ie open bleef.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:16 schreef Ambrosius het volgende:
Wil je nou echt dat we je topics serieus nemen?
Marcel Wuyts?
Wieller?
Bij de ronde van Frankrijk mag dat, bij al het andere niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:11 schreef Lord_Cardigan het volgende:
eens, ik kijk ook altijd op sporza, vooral smeets vind ik zo'n drol, weet niets van wielrennen en denkt dat de kijker er ook niets van weet.
Jij bent serieus wel de laatste die mag klagen over iemand met spelfoutenquote:
en het beste is natuurlijk renaat schottequote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:31 schreef marcodej het volgende:
Michel Wuyts trek ik heel slecht, vooral Karl Vannieuwkerke vind ik een stuk beter.
Renaat op de motor. Geweldige verslaggever die zelfs doorgaat op de kasseien van de Haaghoekquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:58 schreef Beregd het volgende:
[..]
en het beste is natuurlijk renaat schotte
Renaat is koning.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:58 schreef Beregd het volgende:
[..]
en het beste is natuurlijk renaat schotte
Karlquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:31 schreef marcodej het volgende:
Michel Wuyts trek ik heel slecht, vooral Karl Vannieuwkerke vind ik een stuk beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |