Ehh neuh mij te lang....quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk dat hele lange stuk tekst van mij niet gelezen
Wel een leuke uitdaging dusquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmz...daar moet je én een dikke bankrekening voor hebben, én toevallig een berg keepers kunnen vinden met uitstekend SH
Neem er rustig je tijd voor. Dan zal je duidelijk worden waarom Gijs het wel lucratief vindtquote:
Dat is ook nog alleen maar het onderste gedeelte, dus valt helemaal mee!quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Neem er rustig je tijd voor. Dan zal je duidelijk worden waarom Gijs het wel lucratief vindt
Denk dat ik eerst maar vleugel+passen ga trainen, totdat ik zn huidige vleugelniveau heb ontdektquote:Ad de Jonge (77289501)
15 jaar en 107 dagen, volgende verjaardag: 23-03-2010
Team: YMFC College
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 14-03-2010 22:42 (3 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: matig (max. redelijk)
Vleugelspel: onbekend (max. goed)
Passen: onbekend (max. redelijk)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Poeh, leuk spelertje!quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:44 schreef Flappekz het volgende:
Max-pm van mn talentje is bekend geworden:
[..]
Denk dat ik eerst maar vleugel+passen ga trainen, totdat ik zn huidige vleugelniveau heb ontdekt
ik had t dan in mijn geval ook all1 maar over t 1e gedeelte en t laatste kan ik wel raden. Een keeper optrainen op sh en dan verkopen als ie goed, uitstekend of formidabel (ligt aan zn basis sh) is dan maak je al dikke winst. Ik bedoelde all1 dat t nog leuker is als je m ook verdedigen traint maar dat gaat helaas te lang duren denk ik .quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Neem er rustig je tijd voor. Dan zal je duidelijk worden waarom Gijs het wel lucratief vindt
Bijna goed!quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik had t dan in mijn geval ook all1 maar over t 1e gedeelte en t laatste kan ik wel raden. Een keeper optrainen op sh en dan verkopen als ie goed, uitstekend of formidabel (ligt aan zn basis sh) is dan maak je al dikke winst. Ik bedoelde all1 dat t nog leuker is als je m ook verdedigen traint maar dat gaat helaas te lang duren denk ik .
Heb ik dit mis?
Het is juist van uitstekend naar formidabel trainen in spelhervatten, omdat ie dan in de TV in plaats van t/m uitstekend spelhervatten en eens wordt vergeleken met formidabel t/m buitenaards spelhervatten en de TV daarvan ligt 8(!!) ton(!!) hoger. En aangezien mensen betalen naar de TV, is ie door één niveau optrainen dus 8 ton meer waard!quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik had t dan in mijn geval ook all1 maar over t 1e gedeelte en t laatste kan ik wel raden. Een keeper optrainen op sh en dan verkopen als ie goed, uitstekend of formidabel (ligt aan zn basis sh) is dan maak je al dikke winst. Ik bedoelde all1 dat t nog leuker is als je m ook verdedigen traint maar dat gaat helaas te lang duren denk ik .
Heb ik dit mis?
Toch leuk dat ze er 1 speler zo uitlichten.quote:Barry Wilhelmus: Hij is een van die spelers die vechtlust toevoegt aan het team, maar soms overdrijft hij het.
Driekus van der Molen: Hij is vermoedelijk zwak in Passen op dit moment.
Goed nieuws over Barry Wilhelmus, hij reageert goed op de Passen-training en is nu redelijk.
Ik heb Barry Wilhelmus tijdens de wedstrijd gevolgd, en ik zou zeggen dat hij goed kan worden in Verdedigen.
Het is geen onderdeel van onze huidige trainingsfocus, maar toch vind ik dat je moet weten dat Gisbert Voorhoeve de potentie heeft om waardeloos te worden in Vleugelspel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zelfde dus als in t begin all1 ligt de hoogte van de stats hoger.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het is juist van uitstekend naar formidabel trainen in spelhervatten, omdat ie dan in de TV in plaats van t/m uitstekend spelhervatten en eens wordt vergeleken met formidabel t/m buitenaards spelhervatten en de TV daarvan ligt 8(!!) ton(!!) hoger. En aangezien mensen betalen naar de TV, is ie door één niveau optrainen dus 8 ton meer waard!
Ook al zo'n leuke speler.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch leuk dat ze er 1 speler zo uitlichten.![]()
Dat wordt een toppertje!
Ja, omdat je hem dus één niveatje spelhervatten omhoog traint, wordt ie in eens vergeleken met veel waardevollere spelers en is ie dus automatisch meer waard.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het zelfde dus als in t begin all1 ligt de hoogte van de stats hoger.
Tja. Ik heb ze toch minimaal een keer of 6 per seizoen. Al vallen ze ook vaak niet in mn trainings gebied en doe ik er dus niets mee.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ook al zo'n leuke speler.
Had ik maar eens zoiets
quote:33. Sako Bokhorst
17 jaar en 42 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: 5/8-1/5 onbekend (max. matig)
Vleugelspel: 5/8-1/5 onbekend (max. matig)
Passen: 6/8-1/6 onbekend (max. redelijk)
Scoren: 6/85/6 matig (max. redelijk)
Spelhervatting: onbekend
dat begrijp ik, zo is t ook met passen, verdedigen, vleugelspel, scoren en positiespel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, omdat je hem dus één niveatje spelhervatten omhoog traint, wordt ie in eens vergeleken met veel waardevollere spelers en is ie dus automatisch meer waard.
Ik scout wanneer ik er aan denk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik pull tegenwoordig op woensdag maar dan zijn alle leuke spelers overduidelijk op dus ik ga ook weer terug naar de maandagochtend... dat beviel me veel beter
nicequote:Op donderdag 18 maart 2010 19:44 schreef Flappekz het volgende:
Max-pm van mn talentje is bekend geworden:
[..]
Denk dat ik eerst maar vleugel+passen ga trainen, totdat ik zn huidige vleugelniveau heb ontdekt
Dat is wel heul erg jammer.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:03 schreef MrMoon het volgende:
damn.. het spelertje dat misschien wel enige potentieel zou kunnen hebben, blijkt max matig scoren te kunnen halen en daar al op te zitten
Hopen dat ie ergens anders wel in uitblinkt!quote:
1 woord: huh?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |