Die mindere bijdrage wordt een beetje uit zn verband getrokken imho.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:27 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar daarentegen gaat een 3e IM ook minder bijdrage (een 4e en 5e bestaat niet eens meer) en kun je juist met een tDFW nog je middenveld pimpen..
Maar we zullen uiteraard zien. Voor de U20 worden ze iig gewoon doorgetraind..
Klopt. Maar een tDFW zal die afname teniet kunnen doen..quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die mindere bijdrage wordt een beetje uit zn verband getrokken imho.
Ja, een derde CM gaat minder bijdragen dan dat ie nu doet, maar zijn bijdrage is nog altijd groter dan die van een TDFW/WTM/OCD.
Maar de "extra krachten" van een TDFW gaan minder naar het middenveld, en meer naar de vleugelsquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:39 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Klopt. Maar een tDFW zal die afname teniet kunnen doen..
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En er heeft er eentje geaccepteerd, dus ik ga komende week naar Kazachstan
Probleem is dat ik nog nergens getallen van heb gezien..quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar de "extra krachten" van een TDFW gaan minder naar het middenveld, en meer naar de vleugels
Je vindt Hattrick leuker dan seks?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:08 schreef elby1988 het volgende:
En jullie leiden me af van mijn tentamen seksuologie welke ik aan het bestuderen ben
Er zit een wereld van verschil tussen de praktijk (quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:52 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Of bijv: "Koro is een ziektebeeld waarbij mannen de waan krijgen dat hun geslachtsdeel krimpt en zich in het lichaam terugtrekt."
Damn wat een lap text.....quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:49 schreef Flappekz het volgende:
Interessante post in het HT-forum, voor degenen die snel veel geld willen verdienen:
[..]
Zit wel wat in
17j en 58 dagen 1 niveau op getraint (nu redelijk keepen) en nu al voor de 3e keer verkochtquote:Je ontvangt voor deze speler: 360 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Kan best korter:quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Damn wat een lap text.....Ik heb verdikkeme de heule dag mn balkon staan schrobben, het ooit witte beton was donkergroen (nee ik heb er geen graszoden op gelegd.
) Ik met algen verwijderaar (hoe spel ik dat goed?) aan de slag. Pffff en dan moet ik nu zin hebben om zo een lap text te lezen omdat t me interessant lijkt.... Kan dat niet korter?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan best korter:
[ afbeelding ]
Er staat beschreven hoe je een hoop ht-geld kan verdienen door de TV een klein beetje te manipuleren!quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
17j en 58 dagen 1 niveau op getraint (nu redelijk keepen) en nu al voor de 3e keer verkochtHopen dat ie nu bij een keepers trainer zit die m wel verder traint.
(Met slecht verdedigen en matig spelhervatten dacht ik geen slechte om op te trainen.
)
Edit :
Op naar Crna Gora komende woensdag!![]()
1 woord: hogedrukreinigerquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Damn wat een lap text.....Ik heb verdikkeme de heule dag mn balkon staan schrobben, het ooit witte beton was donkergroen (nee ik heb er geen graszoden op gelegd.
) Ik met algen verwijderaar (hoe spel ik dat goed?) aan de slag. Pffff en dan moet ik nu zin hebben om zo een lap text te lezen omdat t me interessant lijkt.... Kan dat niet korter?
Als ik mn balkon zo kan vullen (zodat ik t groene niet meer zie) kan t idd korter ja!quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan best korter:
[ afbeelding ]
Ja ja ja ja ik weet t.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Er staat beschreven hoe je een hoop ht-geld kan verdienen door de TV een klein beetje te manipuleren!
1 woord : Stageloperquote:
Ik train nu nog wing, komend seizoen wss over naar pm. Kost me hoogstwaarschijnlijk wel weer een degradatie, maar ach....quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
Mocht ik niet promoveren ga ik kijken wat t me oplevert om mn trainies passen, positiespel en vleugelspel bij te leren t komende seizoen. Ok ze krijgen dan in 1 seizoen maar weinig training maar dat schijnt nou net genoeg te zijn voor een dik pak geld extra.
Ik zal jullie aan t begin van t seizoen hun stats (en tv van dat moment) geven en op de hoogte houden van stijgingen zodat jullie ook kunnen zien wat t me uiteindelijk meer op zou leveren.
Hmmz...daar moet je én een dikke bankrekening voor hebben, én toevallig een berg keepers kunnen vinden met uitstekend SHquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:27 schreef Gijs_ het volgende:
Ik vind het keeper spelhervatten idee ook wel goed klinken, voor één of twee seizoen om flink te cashen! Zal eens berekenen wat het me gaat kosten om keepers aan te schaffen die aan de kenmerken voldoen.
Ik train (op 1 seizoen sh na) altijd al verdedigen. Ik zit nu aan t moment dat ik moet kiezen of verder trainen of verkopen met een flink aantal van mn A team. Goed moment om over te stappen op die andere trainingen. Ben erg benieuwd en eigenlijk zit ik te twijfelen of ik t niet nu meteen al zou doen. Maar ja dan is wel meteen mn kampioenschap weg dus ik wacht nog wel tot zondag.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik train nu nog wing, komend seizoen wss over naar pm. Kost me hoogstwaarschijnlijk wel weer een degradatie, maar ach....
Als je over gaat stappen he....dan moet je waarschijnlijk een boel spelers verkopen denk ik?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik train (op 1 seizoen sh na) altijd al verdedigen. Ik zit nu aan t moment dat ik moet kiezen of verder trainen of verkopen met een flink aantal van mn A team. Goed moment om over te stappen op die andere trainingen. Ben erg benieuwd en eigenlijk zit ik te twijfelen of ik t niet nu meteen al zou doen. Maar ja dan is wel meteen mn kampioenschap weg dus ik wacht nog wel tot zondag.
een keeper spelhervatten trainen is niet voldoende vind ik. Koop er dan ook een zooi 17 jarige met redelijk keepen bij zodat je ook verdedigen trainen kan zonder trainings verlies.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:27 schreef Gijs_ het volgende:
Ik vind het keeper spelhervatten idee ook wel goed klinken, voor één of twee seizoen om flink te cashen! Zal eens berekenen wat het me gaat kosten om keepers aan te schaffen die aan de kenmerken voldoen.
Jij hebt duidelijk dat hele lange stuk tekst van mij niet gelezenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
een keeper spelhervatten trainen is niet voldoende vind ik. Koop er dan ook een zooi 17 jarige met redelijk keepen bij zodat je ook verdedigen trainen kan zonder trainings verlies.
Ik hoef geen nieuwe trainies te kopen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je over gaat stappen he....dan moet je waarschijnlijk een boel spelers verkopen denk ik?
Dan kun je beter wachten tot begin komend seizoen, dan liggen de prijzen altijd een stuk hoger dan nu.
Moet je alleen ff kijken wanneer je je nieuwe trainees koopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |