Ik heb hetzelfde gedaan in Vietnam, eens zien of iemand per ongeluk op accept klikt!quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's zuur ....
Ik heb zojuist geloof ik half Kazachstan uitgedaagd...now we wait
Voor een pak slaag van je vriendin?quote:
ja, maar zo hard slaat ze niet. Naar een tijdje raak je er aan gewendquote:
Zit wel wat inquote:Beste Managers,
Op deze manier willen wij, Thommie.nl (7203462) en JWtje (205703), jullie op de hoogte brengen van een methode ontwikkelt door bovenstaande personen. Deze manier van trainen noemen wij Transfer compare Training (TcT).
Wij zijn voor jullie op zoek gegaan naar dé manier om geld te verdienen. De uitkomst willen wij gedeeltelijk met HT-land delen. Wees ervan bewust dat wij niet alles zullen prijsgeven, maar het idee erachter willen wij wel met jullie delen! Ook zullen wij hier een 3-tal uitgewerkte voorbeelden geven om het principe achter de methode duidelijk te maken voor een ieder. Zodat hij of zij zelf op zoek kan gaan naar een training die goed past bij haar team.
• Stel je voor dat je bijvoorbeeld met één pop op spelhervatten een gemiddelde winst van 800 k per pop kan halen!
• Stel je voor dat je bijvoorbeeld met één pop van zwak naar matig verdedigen een gemiddelde winst van 800 k per pop kan halen!
• Stel je voor dat je bijvoorbeeld met één pop van slecht naar zwak passen een gemiddelde winst van 400 k per pop kan halen!
En zo zijn er nog veel meer verborgen mogelijkheden in Hattrick voor elke trainingsvorm te vinden, als je maar weet hoe je daarop moet zoeken. Hieronder zal het idee, dat voor elk niveau manager in elke klasse, toepasbaar is uitgelegd worden;
Veel managers schaffen spelers aan op basis van de transfervergelijking. Men gebruikt de gemiddelde prijs van een speler als leidraad voor het betalen van een bedrag. Het volgen van diverse spelers leert ons dat deze spelers ook daadwerkelijk voor deze bedragen verkocht worden! Stel nu eens dat je deze transfervergelijking zo in je voordeel kan “manipuleren” dat de transfervergelijking na een vaardigheidsverbetering van bijvoorbeeld een ”nutteloze” subskill die erg snel traint ineens een stuk hoger uitkomt.
Voorbeeld 1
Zoek op de transferlijst naar een speler met het volgende zoekprofiel;
Leeftijd: 20 , Positiespel Wereldklasse, Passen: matig, Vleugelspel: Max Zwak, Scoren: Max Zwak. En als laatste Verdedigen: Zwak
Als je bij de transfervergelijking kijkt zul je zien dat de gemiddelde prijs ongeveer 2.9 miljoen is. En je zult zien dat als je onderaan kijkt bij de transfervergelijking het volgende staat:
Leeftijd = 20
Positiespel = wereldklasse
Passen = matig
Verdedigen <= zwak
Vleugelspel <= zwak
Scoren <= zwak
Keepen <= zwak
Vervolgens train je deze speler 1 level omhoog op verdedigen, dan heeft hij de volgende vaardigheden; Leeftijd: 20 , Positiespel Wereldklasse, Passen: matig, Vleugelspel: Max Zwak, Scoren: Max Zwak. En als laatste Verdedigen: Matig. Als je nu bij zo een speler bij de transfervergelijking kijkt zul je zien dat de gemiddelde prijs 3.6 miljoen is. En als je onderaan bij de transfervergelijking kijkt zie je ineens het volgende staan;
Leeftijd = 20
Positiespel = wereldklasse
Passen = matig
Verdedigen tussen matig en goed
Vleugelspel <= zwak
Scoren <= zwak
Keepen <= zwak
Dus door de Training van Zwak naar Matig verdedigen komt de speler in de transfervergelijking van Matig t/m Goed verdedigen terecht i.p.v. <= zwak verdedigen. Dus 1 level optrainen van zwak naar matig verdedigen levert bij zo een zoekprofiel een winst op van gemiddeld 700 k. Het bijhouden van de verkoopbedragen van deze spelers laat zien dat de spelers ook daadwerkelijk voor dat bedrag verkocht worden.
Dit is echter één voorbeeld uit de letterlijk tientallen mogelijkheden om op een andere manier geld te verdienen. Dit is behoorlijk recht toe recht aan en bij een aantal managers bekend. Echter er is meer! Waarbij je denkt, hoe is dit nu mogelijk!
Voorbeeld 2
Zo train je dus in het volgende voorbeeld een speler op van slecht naar zwak passen, waardoor ineens zijn vleugelspel in de transfervergelijking veranderd van <= matig naar tussen matig en goed! Ja je leest het goed! Van slecht naar zwak passen optrainen veranderd de transfervergelijking behorende bij het onderstaande zoekprofiel ineens naar Vleugelspel tussen matig en goed!.
Leeftijd: Zoek maar wat winstgevends uit! Verdedigen: Uitstekend t/m Bovennatuurlijk, Passen: Slecht, Vleugelspel: Matig en Positiespel: Max Zwak.
En wij zien je denken! Wat heeft Passen nu met vleugelspel te maken!? Ik heb geen idee, maar het werkt wel! Voor managers die dit trainen is dit natuurlijk erg belangrijke informatie! Want juist toegepast levert je dit flink geld op, omdat ten eerste de winsten behoorlijk groot zijn en ten tweede de trainingsnelheid door het lage vaardigheidsniveau erg snel traint!
Zo zijn er letterlijk tientallen zoekprofielen waarmee dit diverse trucjes te doen zijn. En waarmee dus astronomische bedragen te verdienen zijn. Train bijv. slecht positiespel op en je transfervergelijking voor verdedigen veranderd ineens naar een veel hogere transfervergelijking welke uit onderzoek blijkt ook nog eens gewoon betaald wordt alsof het de normaalste zaak van de wereld is! Wij gaan hier verder alle zoekprofielen niet verder behandelen, aangezien wij deze informatie voor het advies gebruiken voor onze leden binnen onze federatie Superior Tips & Tricks(91138) en het is verder aan een ieder om te beslissen zich hier wel of niet verder in te verdiepen. Er is voor élke manager op élk niveau middels deze manier een zeer lucratief zoekprofiel beschikbaar.
Voorbeeld 3
Als laatste willen we één van de lucratiefste “trainingen” met jullie delen; Het trainen van keepers op spelhervattingen van Uitstekend naar Formidabel Spelhervattingen. Hierdoor komt de speler in de transfervergelijking van t/m Uitstekend spelhervattingen terecht in goed t/m buitenaards spelhervattingen. Het grappige is dat de spelers daadwerkelijk verkocht worden voor de gemiddelde verkoopprijs! Met het juiste zoekprofiel zul je zien dat deze spelers met 1 level poppen op spelhervatten ineens richting de gemiddeld 800 k meer waard zijn! Er zijn zelfs uitschieters van boven het miljoen.
In het volgende voorbeeld reken ik even uit voor je wat je winst zal zijn over een seizoen genomen;
Ik ga uit van het negatiefste geval dat 1 level optrainen 2 weken gaat duren;, dus de winst zal theoretisch een stuk meer kunnen bedragen
11 pops per week. Dus 11 x 800 k = 8,8 miljoen winst per week. 8,8 miljoen x 16,5 weken per seizoen = 145.200.000 Miljoen.
Natuurlijk heb je voor het bovenstaande voorbeeld veel geld nodig, maar wij hebben tientallen “zoekprofielen” in beeld gebracht waarmee je tussen een range van 15 mil. per seizoen tot in het bovenstaande geval minimaal 145 miljoen kunt verdienen. Daar komen nog eens een aantal nieuwe mogelijkheden bij, want stel nu eens dat je 2 van dit soort trainingen kunt combineren! Of dat je middels deze manier de afschrijvingen op je selectie tegen kan gaan door een kleine training! De mogelijkheden zijn legio en het opent voor de manager die zich hierin verdiept deuren die tot nu toe gesloten bleven.
Voor een ieder die bovenstaande een verfrissende kijk vind op het aspect van geld verdienen binnen Hattrick, wens ik je of veel succes met je onderzoek naar een eigen lucratieve training of wellicht spreken we elkaar binnen onze federatie waar wij alles al grotendeels in beeld hebben gebracht!.
Met vriendelijke groet,
Thommie.nl (7203462) en JWtje (205703)
Interessant verhaal... alleen moet je wel kriskras gaan trainen lijkt mequote:Op donderdag 18 maart 2010 09:49 schreef Flappekz het volgende:
Interessante post in het HT-forum, voor degenen die snel veel geld willen verdienen:
[..]
Zit wel wat in
Je moet veel tijd hebben en bijvoorbeeld spelhervatting gaan trainenquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Interessant verhaal... alleen moet je wel kriskras gaan trainen lijkt me
En er heeft er eentje geaccepteerd, dus ik ga komende week naar Kazachstanquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's zuur ....
Ik heb zojuist geloof ik half Kazachstan uitgedaagd...now we wait
Geen flauw idee....sorryquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:52 schreef elby1988 het volgende:
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: uitmuntend
Vleugelspel: slecht
Passen: zwak
Scoren: uitmuntend
Spelhervatting: slecht
21 jaar, 100 dagen.. Wat is hij waard? TV heeft geen opties...
Echt geen flauw idee, maar ik gok zo rond de 1-1,5 mlnquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:52 schreef elby1988 het volgende:
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: uitmuntend
Vleugelspel: slecht
Passen: zwak
Scoren: uitmuntend
Spelhervatting: slecht
21 jaar, 100 dagen.. Wat is hij waard? TV heeft geen opties...
Maar hij heeft weer geen passen. Hm ik verhoog mn gok tot 1,3-1,6 mlnquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:18 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Het wordt nog lastiger: Hij is ook nog technisch
Als dat zo is pleeg ik zelfmoord.. een uitmuntend kost al 1.3 miljoenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar hij heeft weer geen passen. Hm ik verhoog mn gok tot 1,3-1,6 mln
Wat? Is dat technisch zo duur?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:21 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Als dat zo is pleeg ik zelfmoord.. een uitmuntend kost al 1.3 miljoenIk ga toch wel voor de 2.5.. goede optie voor passen trainer!
Edit; even gekeken, zelfde speler met 1 lvl minder positiespel en matig passen gaat eruit voor 4 miloen...
* FrituurVetPet frituren gaatquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:22 schreef The_Hives het volgende:
gelukkig heb je meer verstand van FrituurVet
Weleens gehoord van een Technical Defensive Forward a.k.a. tresquartista?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat? Is dat technisch zo duur?
Ik hou me er verder van buiten dan
Ja, wie is hier nou de snackbar?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
* FrituurVetPet frituren gaat
ook uitmuntend scoren hequote:Op donderdag 18 maart 2010 13:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
Uitmuntend midjes van 22jaar zijn trouwens wel goedkoper dan 1,3 mln hoor. Er gaan er op het moment zelfs een paar niet uit voor 600k zie ik...
doe mij ff een frikandelletje speciaal, 2 kipcorns mayo, een berehap pindasaus en een raspatat oorlogquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
* FrituurVetPet frituren gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |