quote:
hehe.. zelf even snel wat spaghetti naar binnen gewerkt.. zo maar weer klussen..quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:39 schreef Flappekz het volgende:
Ik zit zooooooooooo vol, maar de wraps waren zoooooooooooo lekker![]()
DAMN zo dwingen ze me dus 4-4-2 met 2 vleugel spelers te gaan spelen ipv 4-3-3 met 3 cm's en 3 ca'squote:Op woensdag 17 maart 2010 17:25 schreef Flappekz het volgende:
De nieuwe veranderingen:
[..]
Dit stuk komt maandag pas online, maar heeft heel even in de Vlaamse HT online gestaan, per ongeluk. Dit is dan ook het Vlaamse MyHT-verhaaltje
Hehehehehehehehehehequote:Op woensdag 17 maart 2010 19:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
DAMN zo dwingen ze me dus 4-4-2 met 2 vleugel spelers te gaan spelen ipv 4-3-3 met 3 cm's en 3 ca's
quote:Door het vrij behoorlijke voetbalweer kwamen er 187 fans naar New Dam Lane. YMFC had deze week geoefend op de 2-5-3-formatie en de coach besloot deze vandaag dan ook uit te proberen. De coach had deze talenten uitgezocht om te starten: Loeffen - van Eupen, Oude Aling - Haarman, de Jonge, Eijsvogel, Kruijdenberg, ten Hoopen - Reyskens, Wiekens, van Doorne.
De coach van LV's stuurde zijn jongens in een 5-3-2-formatie de wei in. De volgende jonkies kwamen het veld op: Deijkers - Netelenbos, Leeflang, van der Schrier, van der Geer, Weijermans - van Lingen, Schaft, Ribbens - Treijtel, Koemans.
Omdat YMFC nog niet zo bekend was met de gebruikte tactiek, daalde de organisatie naar matig. De spelers van YMFC renden als kippen zonder kop over het veld, waardoor het organisatieniveau zakte naar zwak. De teams gingen met een 0-0 stand de rust in. Dit was hun kans om voetbalplaatjes te gaan ruilen! Deze helft bleek YMFC met 76 procent balbezit het meest energiek.
De YMFC-spelers namen tijdens de rust de aanpak nog eens goed door, waarna de organisatie goed werd. De organisatie binnen het team van YMFC viel terug naar zwak omdat niet iedereen de instructies van de coach over de nieuwe speelwijze helemaal goed had begrepen.
Ik zeg niet dat ik t doen ga!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehehehehehehehehehe![]()
![]()
![]()
Possie aan de wingers
Overigens, wat hele belangrijke spelers gaan worden:
Wingers met veeeeel PM
Centrale verdedigers met veeeeeeeeeel PM
Je dinnetje krijgt een aardig pak slaag.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:27 schreef Flappekz het volgende:
Onwijs boeiende jeugdpot spelen Vullie en ik trouwens. Nog 12 minuten te spelen:
[..]
Goed bezig Nicoquote:De 2-4-3-opstelling van Nootjes zag er veelbelovend uit
Daar moet je ook een B team voor hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:36 schreef Merson het volgende:
4 weken voor m'n keeper en 1 week blessure voor m'n nieuwe mid. Kut-friendly!
Werkt dat ja? En die keep werd getraind op verdedigen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar moet je ook een B team voor hebben.Je denkt toch niet dat ik mn wk keep in mn friendly's opstel? Daar heb ik een matig keep voor.
Je nieuwe mid opstellen voor een vorm update is prima maar haal m er dan uit na 5 minuten....
Oh, en zo nieuw was die niet. Heb m al een week of 2 :p.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:51 schreef Merson het volgende:
[..]
Werkt dat ja? En die keep werd getraind op verdedigen.
w00t! Zelf-quote!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:51 schreef Merson het volgende:
[..]
Oh, en zo nieuw was die niet. Heb m al een week of 2 :p.
Tuurlijk werkt dat. Als je een speler niet opstelt kan hij ook niet geblesseerd raken. Als je m verdedigen wil trainen loop je natuurlijk t risico dat ie geblesseerd kan raken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:51 schreef Merson het volgende:
[..]
Werkt dat ja? En die keep werd getraind op verdedigen.
Je keep niet maar je mid wel zei je net. Maar mocht je die bedoelen dan had je m beter niet op kunnen stellen hè. Koop een waailappen B team of gebruik oud jeugd team spelers die je niet verkoopt voor de posities die je niet traint.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:51 schreef Merson het volgende:
[..]
Oh, en zo nieuw was die niet. Heb m al een week of 2 :p.
Ja om t ff duidelijker te maken oid door je eigen quote over je keeper te gebruiken om (waarschijnlijk) nog iets te zeggen over je mid....quote:
Als ik een speler op maandag koop die in mijn A-team gaat spelen de zondag erna, dan stel ik deze gewoon op tijdens de friendly. Puur om hem training te geven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je keep niet maar je mid wel zei je net. Maar mocht je die bedoelen dan had je m beter niet op kunnen stellen hè. Koop een waailappen B team of gebruik oud jeugd team spelers die je niet verkoopt voor de posities die je niet traint.
Training qua conditie of koop jij trainies die zo goed zijn dat ze meteen met je A team mee kunnen? Als t all1 is als conditie training haal je m er neem ik aan uit na 5 minuten?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ik een speler op maandag koop die in mijn A-team gaat spelen de zondag erna, dan stel ik deze gewoon op tijdens de friendly. Puur om hem training te geven.
Ik koop ook soms trainees die meteen in mijn A-team kunnen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Training qua conditie of koop jij trainies die zo goed zijn dat ze meteen met je A team mee kunnen? Als t all1 is als conditie training haal je m er neem ik aan uit na 5 minuten?
Oja dat heb je dacht ik al eens uitgelegd. All1 heeft dat niet veel te maken met een beginnend team. Daar gaf ik tips voor. Jij hebt geen tips van mij nodig.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik koop ook soms trainees die meteen in mijn A-team kunnen.
Alles voor de optimale training hequote:Op woensdag 17 maart 2010 19:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je dinnetje krijgt een aardig pak slaag.
Snap ik. Das alles waar de jeugd goed voor is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Alles voor de optimale training he
Da's zuur ....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |