Ik moet eigenlijk vooral lachen om zijn ontwapenende hoofd.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
En Toon Hermans vind ik altijd zo traag. Volgens mij zijn het ook vooral ouwe mensen die daarvan houden.
Toon kreeg met dat hoofd van hem, zonder ook maar iets te zeggen, de zaal plat van het lachen. Indrukwekkend.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk vooral lachen om zijn ontwapenende hoofd.
Qua venijn hou ik ook wel van van Kooten (en ja.... ook de Bie in combinatie).
Ik vind Najib ook een stuk leuker dan Teeuwen. En ik ben misschien een tikkie van de ouwe stempel, maar ik vind Freek de Jonge ook leuk. Hoewel ik de meeste adhd ratelmachines ook niet mot. (Bert Visser of die Dolf nogiets.... dun, druk en mager). Jochem Meijer vind ik dan wel weer geinig af en toe.
Nah ja... er zijn maar weinig cabaretiers die mij kunnen laten gieeeeren van het lachen.
Dolf Jansenquote:
En weinig kunstschilders die indruk op je makenquote:Nah ja... er zijn maar weinig cabaretiers die mij kunnen laten gieeeeren van het lachen.
Dat is logisch, want zo'n zaal zit vol met fans van hem.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:03 schreef mediaconsument het volgende:
Toon kreeg met dat hoofd van hem, zonder ook maar iets te zeggen, de zaal plat van het lachen. Indrukwekkend.
Heb een tijdje terug Ubuntu op mijn pc gezet, was ook even wennen, maar op een of andere manier werkt het zo veel degelijker dan windows. Vond het dan ook erg frappant dat er geen antivirus/spyware ofzo nodig was.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:47 schreef Darkwolf het volgende:
Holy shit! De Nokia N900 is echt de bom!![]()
Letterlijk een Linux computer in je broekzak. Dit is wel even wennen als verwent Windows gebruiktert, maar ben nu al verliefd op de vrijheid en mogelijkheden. Nokia heeft standaard de Xterminal al meegeleverd en met een klein scriptje heb je met een simpel commando volledige root access. Beat that Android, Windows Mobile and especially... Apple!![]()
Voorbeeldje "gewoon, omdat het kan": http://openattitude.com/2(...)debian-for-the-n900/
Nou, dan vind ik het echt een eer en een heel groot compliment dat je de schilderijen van mijn vriend mooi vindtquote:Op maandag 22 maart 2010 11:54 schreef nokwanda het volgende:
Kunstschilders en onder de indruk zijn. imo is er teveel gedoe over Kunst met de Grote K. Ik schilder ook. Ik zou het geen kunst willen noemen. Het is iets wat ik toevallig goed kan, maar ik ben een typische broodschilder met een paar eigen kenmerken.
Dan doe je dat toch?quote:
Arme Bastard *petpetpet*quote:
Als je een gezin hebt kun je niet zomaar zeggen "I call it a day"quote:Op maandag 22 maart 2010 15:37 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch?
Powernaps zijn.![]()
Je bent even geborsteld?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Arme Bastard *petpetpet*
Is het zo erg vandaag?
Ben zelf ongewoon actief en goed gehumeurd voor een maandag!
En heb ook wat leuks op werk mee gemaakt. Maar dit krijg jij eventjes persoonlijk per PM als ik een momentje heb!
Komt omdat er dan meer bloed naar je hersenen gaat/nodig isquote:Op maandag 22 maart 2010 15:39 schreef Bastard het volgende:
Ik moet wat langer tukken dan een powernap.. ben verrot van het weekendword oud
als ik moe word krijg ik warme oren,.. ik heb warme oren
![]()
Shutter Island is wel een goeie film
Precies.. 2 kleuters die ellkaar in de haren zitten het hele weekend.. maar ik had ze mooi tuk zondag, lekker lang gewandeld, daarna waren ze geslooptquote:Op maandag 22 maart 2010 15:39 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Als je een gezin hebt kun je niet zomaar zeggen "I call it a day"
Zie je.. mn hersenen vragen meer bloed dan anders..quote:Op maandag 22 maart 2010 15:40 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Komt omdat er dan meer bloed naar je hersenen gaat/nodig is
Oh, heb je het nou weer over mediaconsument en mijquote:Op maandag 22 maart 2010 15:41 schreef Bastard het volgende:
Precies.. 2 kleuters die ellkaar in de haren zitten het hele weekend..
Die heb ik een paar dagen terug ook gezien.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:39 schreef Bastard het volgende:
Ik moet wat langer tukken dan een powernap.. ben verrot van het weekendword oud
als ik moe word krijg ik warme oren,.. ik heb warme oren
![]()
Shutter Island is wel een goeie film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door mediaconsument op 22-03-2010 15:56:56 ]As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
quote:
Denk je na het weekend weer rustig op het werk te zittenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, heb je het nou weer over mediaconsument en mij...
Niet spoileren aubquote:Op maandag 22 maart 2010 15:48 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Die heb ik een paar dagen terug ook gezien.
Wat denk jij dat de waarheid achter dat verhaal is? Is hij gek, of wordt hij erin geluisd?
Ik ben dan wel geen paardquote:Op maandag 22 maart 2010 15:49 schreef Darkwolf het volgende:
![]()
Maar... om je even extra nieuwschierig te maken... ergens heeft "het" er wel mee te maken, ergens!
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:48 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Die heb ik een paar dagen terug ook gezien.
Wat denk jij dat de waarheid achter dat verhaal is? Is hij gek, of wordt hij erin geluisd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |