Hee een wijf met een mening, das grappig. Zure sloot.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef Olle. het volgende:
[..]
je komt uit de generatie dat er nog geen scholingwerd gegeven betreffende grammatica en taalgebruik?
De desbetreffende gebruiker van je quote is een man.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef JSerry het volgende:
[..]
Hee een wijf met een mening, das grappig. Zure sloot.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef JSerry het volgende:
[..]
Hee een wijf met een mening, das grappig. Zure sloot.
en daar mogen ze weer 2 maanden over doen, om dat te beoordelenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:47 schreef vosss het volgende:
Hij kan zich gewoon bij zn gemeente melden als hij zijn rekeningen niet meer kan betalen.
Als hij geen spaargeld meer heeft en elke maand al geld te kort komt dan komt hij waarschijnlijk sowieso al in aanmerking om de gemeentelijke belastingen kwijt te schelden
Veel van die baantjes zijn gereserveerd voor de sociaal zwakkere (Allochtonen en wajong) of worden enkel aangeboden in de grote steden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef Rasher het volgende:
https://www.werk.nl/portal/page/portal/werk_nl/werknemer/zoekresultaten?searchmode=uitgebreid&search=true&beloningset=true&extLeverancierset=true&isOpdracht=false&headWords=&werklocatieType=regio®ios=0&straal=&plaats=&vacBankWerknl=true&contract=0&aantalUrenPerWeek=40&werktype=geen&beloningVast=true&vkv=true&selectedKenmerken=3&selectedKenmerken=2&zoekButton.x=100&zoekButton.y=11
Hoppa. Baantjes voor 45+ers waar ze geen kennis voor nodig hebben. Opleiding tijdens het werk. 642 vacatures.
Schrijf je in als ZZPer. Dan krijg je volledige uitkering om eigen bedrijf op te starten en ze vragen altijd wel ergens mensen die komen klussen op locatie. Verdient nog beter dan het minimumloon ook
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=zzper+gezocht&meta=&aq=f&aqi=g3&aql=&oq=&fp=9716a3e26fad4191
Bij mij ook hoor, is niets bijzondersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:21 schreef Sounddragon het volgende:
en ja.. mijn vaste lasten zijn ook ongeveer gelijk aan mijn vaste lasten per maand.
Die banen heb ik uitgevinkt. Kan je allemaal apart aangeven.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Veel van die baantjes zijn gereserveerd voor de sociaal zwakkere (Allochtonen en wajong) of worden enkel aangeboden in de grote steden.
Ik denk dat als die vriend instaat was om het begrip ZZP'r te begrijpen hij al lang geleden het magazijn achter zich had gelaten.
Wtf..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:28 schreef Lavrock het volgende:
[..]
De desbetreffende gebruiker van je quite is een man.
Welke mannelijke idioot noemt zichzelf dan ook zacht knuffeltje, vind je het gek dat je voor een wijf wordt aangezien, idioot.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:29 schreef Olle. het volgende:
[..]
ben je nou zo dom of ben je een kloon?
Mag ik gokken???quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:29 schreef Olle. het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:13 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ach nee. In het begin niet. Totdat je zelf een mooie plek in de maatschappij hebt en dan zie je dat jouw centen gebruikt worden om nietsnutten te spekken.
Je volgt gewoon het pad dat Churchill al aangaf.
[..]
Hij heeft dus nooit een vak geleerd, niet voor zichzelf begonnen, geen goede opleiding afgerond. Tja, dan vraag je erom.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:12 schreef JSerry het volgende:
[..]
Nee magazijnbediende, en inderdaad die mensen zijn ook nodig, mag je nooit op neer kijken, maar dat is niet van belang, deze jongen werkt al 28 jaar hard voor zijn geld, wordt buiten zijn schuld ontslagen en afgescheept met een fooitje, dat is schandalig.
Liever een zacht knuffeltje dan een verbaalagressieveling..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:31 schreef JSerry het volgende:
[..]
Welke mannelijke idioot noemt zichzelf dan ook zacht knuffeltje, vind je het gek dat je voor een wijf wordt aangezien, idioot.
ga je lekker druk maken om mijn understatementquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:31 schreef JSerry het volgende:
[..]
Welke mannelijke idioot noemt zichzelf dan ook zacht knuffeltje, vind je het gek dat je voor een wijf wordt aangezien, idioot.
Je vraagt nergens om mafkees, je beseft alleen niet dat er ook nog mensen zijn die ook gewoon WERKEN voor hun geld en altijd gedaan hebben, van dit soort meningen gaat dit land nu oa naar de klote, niet werkende lerende subsidietrekkende, bonusvangende idioten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:31 schreef CrssY het volgende:
[..]
Hij heeft dus nooit een vak geleerd, niet voor zichzelf begonnen, geen goede opleiding afgerond. Tja, dan vraag je erom.
Hoe lullig het ook is, veel mensen hebben gewoon de behoefte niet zich te ontwikkelen. Dan kun je niet verwachten dat je met je 44 jaar zonder echte talenten nog aan de bak komt, en had je jezelf van tevoren moeten indekken tegen eventueel ontslag.
Alleen verlies ik het doel van de OP een beetje. Is het gewoon klagen om het klagen? Moet iemand hem nu uit de shit helpen? Overheid moet dit soort mensen 'redden'? Begrip? Wat wil je?
jij bent toch ook gewoon een bitchquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:29 schreef Olle. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het TS z'n vader was, maar deze vind ik ook goed.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:34 schreef Lavrock het volgende:
Ik denk nu eigenlijk dat het TS zelf betreft en niet een vriend van hem.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:34 schreef JSerry het volgende:
[..]
Je vraagt nergens om mafkees, je beseft alleen niet dat er ook nog mensen zijn die ook gewoon WERKEN voor hun geld en altijd gedaan hebben, van dit soort meningen gaat dit land nu oa naar de klote, niet werkende lerende subsidietrekkende, bonusvangende idioten.
Deed die maat van je maar eens gewoon werken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:34 schreef JSerry het volgende:
[..]
Je vraagt nergens om mafkees, je beseft alleen niet dat er ook nog mensen zijn die ook gewoon WERKEN voor hun geld en altijd gedaan hebben, van dit soort meningen gaat dit land nu oa naar de klote, niet werkende lerende subsidietrekkende, bonusvangende idioten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |