abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79057965
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef Olle. het volgende:

[..]

je komt uit de generatie dat er nog geen scholingwerd gegeven betreffende grammatica en taalgebruik?
Hee een wijf met een mening, das grappig. Zure sloot.
泽西
pi_79057997
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef JSerry het volgende:

[..]

De desbetreffende gebruiker van je quote is een man.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:29:39 #79
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_79058027
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef JSerry het volgende:

[..]

ben je nou zo dom of ben je een kloon?
A man's got to do what a man's got to do
pi_79058064
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:47 schreef vosss het volgende:
Hij kan zich gewoon bij zn gemeente melden als hij zijn rekeningen niet meer kan betalen.
Als hij geen spaargeld meer heeft en elke maand al geld te kort komt dan komt hij waarschijnlijk sowieso al in aanmerking om de gemeentelijke belastingen kwijt te schelden
en daar mogen ze weer 2 maanden over doen, om dat te beoordelen
en nee, geld tekort komen betekent niet kwijtschelding.
Neem dat nou maar aan van een ervaringsdeskundige
Het enige dat ze snel konden regelen was een eventueel voedselpakket...
ja daar heb je veel aan als je je 3e maand huurschuld ingaat
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:30:25 #81
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_79058066
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef Rasher het volgende:
https://www.werk.nl/portal/page/portal/werk_nl/werknemer/zoekresultaten?searchmode=uitgebreid&search=true&beloningset=true&extLeverancierset=true&isOpdracht=false&headWords=&werklocatieType=regio®ios=0&straal=&plaats=&vacBankWerknl=true&contract=0&aantalUrenPerWeek=40&werktype=geen&beloningVast=true&vkv=true&selectedKenmerken=3&selectedKenmerken=2&zoekButton.x=100&zoekButton.y=11

Hoppa. Baantjes voor 45+ers waar ze geen kennis voor nodig hebben. Opleiding tijdens het werk. 642 vacatures.

Schrijf je in als ZZPer. Dan krijg je volledige uitkering om eigen bedrijf op te starten en ze vragen altijd wel ergens mensen die komen klussen op locatie. Verdient nog beter dan het minimumloon ook
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=zzper+gezocht&meta=&aq=f&aqi=g3&aql=&oq=&fp=9716a3e26fad4191
Veel van die baantjes zijn gereserveerd voor de sociaal zwakkere (Allochtonen en wajong) of worden enkel aangeboden in de grote steden.

Ik denk dat als die vriend instaat was om het begrip ZZP'r te begrijpen hij al lang geleden het magazijn achter zich had gelaten.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:30:53 #82
168121 retuow82
Het is friet!
pi_79058090
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:21 schreef Sounddragon het volgende:
en ja.. mijn vaste lasten zijn ook ongeveer gelijk aan mijn vaste lasten per maand.
Bij mij ook hoor, is niets bijzonders

Maar ondanks je typfout begrijp ik wat je bedoelt. Maar bij de situatie die TS opnoemt zie je dat er geen rekening is gehouden met het structureel overwerk in de uitkering, heeft hij het toch verkeerd aangepakt.

En nu hij het hoofd niet boven water kan houden zal hij toch moeten kijken waar hij op kan bezuinigen, hoe lullig dit ook klinkt voor iemand die al bijna 30 jaar werkt.
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_79058103
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:30 schreef Ryon het volgende:

[..]

Veel van die baantjes zijn gereserveerd voor de sociaal zwakkere (Allochtonen en wajong) of worden enkel aangeboden in de grote steden.

Ik denk dat als die vriend instaat was om het begrip ZZP'r te begrijpen hij al lang geleden het magazijn achter zich had gelaten.
Die banen heb ik uitgevinkt. Kan je allemaal apart aangeven.

Er zijn ook instellingen die je helpen met ZZPer te worden. Regelen alles voor je. Moet je wel weten hoe je moet Googlen
pi_79058113
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:28 schreef Lavrock het volgende:

[..]

De desbetreffende gebruiker van je quite is een man.
Wtf..
En dat was strike 2 idd.

Mijn relkloon alarm gaat af.
pi_79058117
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:29 schreef Olle. het volgende:

[..]

Welke mannelijke idioot noemt zichzelf dan ook zacht knuffeltje, vind je het gek dat je voor een wijf wordt aangezien, idioot.
泽西
pi_79058123
quote:

[..]

Mag ik gokken???
Ook leeg
pi_79058142
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:13 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Ach nee. In het begin niet. Totdat je zelf een mooie plek in de maatschappij hebt en dan zie je dat jouw centen gebruikt worden om nietsnutten te spekken.

Je volgt gewoon het pad dat Churchill al aangaf.
[..]
Dit dus.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_79058153
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:12 schreef JSerry het volgende:

[..]

Nee magazijnbediende, en inderdaad die mensen zijn ook nodig, mag je nooit op neer kijken, maar dat is niet van belang, deze jongen werkt al 28 jaar hard voor zijn geld, wordt buiten zijn schuld ontslagen en afgescheept met een fooitje, dat is schandalig.
Hij heeft dus nooit een vak geleerd, niet voor zichzelf begonnen, geen goede opleiding afgerond. Tja, dan vraag je erom.

Hoe lullig het ook is, veel mensen hebben gewoon de behoefte niet zich te ontwikkelen. Dan kun je niet verwachten dat je met je 44 jaar zonder echte talenten nog aan de bak komt, en had je jezelf van tevoren moeten indekken tegen eventueel ontslag.

Alleen verlies ik het doel van de OP een beetje. Is het gewoon klagen om het klagen? Moet iemand hem nu uit de shit helpen? Overheid moet dit soort mensen 'redden'? Begrip? Wat wil je?
pi_79058178
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:31 schreef JSerry het volgende:

[..]

Welke mannelijke idioot noemt zichzelf dan ook zacht knuffeltje, vind je het gek dat je voor een wijf wordt aangezien, idioot.
Liever een zacht knuffeltje dan een verbaalagressieveling..
Ook leeg
pi_79058184
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Mag ik gokken???
Hier is een gok niet nodig.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:33:50 #91
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_79058231
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:31 schreef JSerry het volgende:

[..]

ga je lekker druk maken om mijn understatement
Like I care!

maaruuuh er staan plaatjes voor die geven aan of iemand een man of vrouw is probeer die maar te gaan begrijpen
pi_79058240
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:31 schreef CrssY het volgende:

[..]

Hij heeft dus nooit een vak geleerd, niet voor zichzelf begonnen, geen goede opleiding afgerond. Tja, dan vraag je erom.

Hoe lullig het ook is, veel mensen hebben gewoon de behoefte niet zich te ontwikkelen. Dan kun je niet verwachten dat je met je 44 jaar zonder echte talenten nog aan de bak komt, en had je jezelf van tevoren moeten indekken tegen eventueel ontslag.

Alleen verlies ik het doel van de OP een beetje. Is het gewoon klagen om het klagen? Moet iemand hem nu uit de shit helpen? Overheid moet dit soort mensen 'redden'? Begrip? Wat wil je?
Je vraagt nergens om mafkees, je beseft alleen niet dat er ook nog mensen zijn die ook gewoon WERKEN voor hun geld en altijd gedaan hebben, van dit soort meningen gaat dit land nu oa naar de klote, niet werkende lerende subsidietrekkende, bonusvangende idioten.
泽西
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:34:05 #93
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_79058241
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Mag ik gokken???
jij mag dat!
pi_79058252
Ik denk nu eigenlijk dat het TS zelf betreft en niet een vriend van hem.
pi_79058274
quote:

[..]

jij bent toch ook gewoon een bitch
pi_79058279
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:34 schreef Lavrock het volgende:
Ik denk nu eigenlijk dat het TS zelf betreft en niet een vriend van hem.
Ik dacht dat het TS z'n vader was, maar deze vind ik ook goed.
pi_79058295
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:34 schreef JSerry het volgende:

[..]

Je vraagt nergens om mafkees, je beseft alleen niet dat er ook nog mensen zijn die ook gewoon WERKEN voor hun geld en altijd gedaan hebben, van dit soort meningen gaat dit land nu oa naar de klote, niet werkende lerende subsidietrekkende, bonusvangende idioten.

ik HAD medelijden met je(vriend)
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_79058307
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:34 schreef JSerry het volgende:

[..]

Deed die maat van je maar eens gewoon werken.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:35:47 #99
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_79058312
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:34 schreef SkereBoy het volgende:

[..]

jij bent toch ook gewoon een bitch
ik wel!
pi_79058324
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:24 schreef JSerry het volgende:

[..]

Mafkees
Doe nou gewoon eens normaal. Kerel.

Is beter voor je hart.

Of wou jij beweren dat je het normaal vindt dat de maandlasten bijna net zo hoog zijn als het loon (ex overuren)?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')