Ja!quote:
Waar haal jij deze informatie van daan, kan je deze persoon? Thuis hangen sowieso niet, genoeg geleerd en solliciteerd overal waar het maar kan. En btw uitzendbureaus schrijf hij zichzelf in die hebben mooie praatjes maar geen werk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:50 schreef wise het volgende:
had hij maar goed moeten studeren en optijd verder wezen zoeken.
Eigen schuld
genoeg werk en anders uitzendbureau, maar nee, meneer blijft lekker thuis hangen![]()
![]()
Wat dacht je van eten, kleren, kinderen enz als je vaste lasten al je bijn netto salaris zijn, dat is geen luxe hoor, verwend meneertje, er zijn ook gewoon mensen die hard moeten werken voor hun geld hoor, en het inderdaad van het overwerk moeten hebben, niet idereen krijgt voor niks zijn geld.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef Rekkie het volgende:
Tja dat is het risico van een luxe leventje....
Dit zijn de minimale lasten voor deze persoon, valt net buiten de subsidieregelingen zoals huursubsidie zorgtoeslag enz, zo is dat geregeld in NL.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef JSerry het volgende:
[..]
Wat dacht je van eten, kleren, kinderen enz als je vaste lasten al je bijn netto salaris zijn, dat is geen luxe hoor, verwend meneertje, er zijn ook gewoon mensen die hard moeten werken voor hun geld hoor, en het inderdaad van het overwerk moeten hebben, niet idereen krijgt voor niks zijn geld.
Die is dood.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef CrssY het volgende:
Je maakt je eigen geluk. En nee, je maat heeft nergens recht op omdat ie ooit 2 jaar hard gewerkt heeft. Optyfen.
By the way, z'n vriendin is werkloos? Ga wat doen ofzo
Als hij het van het overwerk moest hebben, dan is het gewoon luxe... en leef je boven je stand.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef JSerry het volgende:
[..]
Wat dacht je van eten, kleren, kinderen enz als je vaste lasten al je bijn netto salaris zijn, dat is geen luxe hoor, verwend meneertje, er zijn ook gewoon mensen die hard moeten werken voor hun geld hoor, en het inderdaad van het overwerk moeten hebben, niet idereen krijgt voor niks zijn geld.
Heb jij wel eens leren lezen?? Deze persoon is 44 jaar, zal mischien wat anders wezen als je 18 bent ofzo, maar hij solliciteerd zich een slag in de ronte schrijf ik toch al 7 maanden lang, ben je leesblind ofzo??quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef Rasher het volgende:
Kut klacht![]()
Als je wil werken is er werk. Nu 2 keer ontslag genomen. 1 keer afgelopen zomer en een paar weken geleden. Had beide keren binnen een week een andere baan.
Moet je wel van je luie reet af komen en solliciteren. Maar als je ipv 8 uur werkt, 8 uur lang sollicitatie brieven gaat schrijven heb je gegarandeerd een baan.
Zeker een baan die 1500 euro netto opbrengt
Het is inderdaad ook een klote situatie waar niemand zich in zou willen bevinden maar als ze zelf al zien dat ze in het dagelijks leven afhankelijk zijn van het overwerk dan moet je keuzes gaan maken in je dagelijkse leven, nu bijt het je drie keer zo hard terug.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef JSerry het volgende:
[..]
Zijn vrouw is drie jaar geleden overleden, dus dat gaat helaas niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:03 schreef JSerry het volgende:
[..]
Heb jij wel eens leren lezen?? Deze persoon is 44 jaar, zal mischien wat anders wezen als je 18 bent ofzo, maar hij solliciteerd zich een slag in de ronte schrijf ik toch al 7 maanden lang, ben je leesblind ofzo??
Dus hij is gewoon niet geschoold genoeg..... zijn leeftijd is het probleem niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:03 schreef JSerry het volgende:
[..]
Heb jij wel eens leren lezen?? Deze persoon is 44 jaar, zal mischien wat anders wezen als je 18 bent ofzo, maar hij solliciteerd zich een slag in de ronte schrijf ik toch al 7 maanden lang, ben je leesblind ofzo??
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:04 schreef JSerry het volgende:
[..]
Zijn vrouw is drie jaar geleden overleden, dus dat gaat helaas niet.
Ik ga mij direct aanmelden voor de nieuwe Uri Geller.quote:
Gast leer eens quoten, dat is al de tweede keer dat je jezelf quotequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:04 schreef JSerry het volgende:
[..]
Zijn vrouw is drie jaar geleden overleden, dus dat gaat helaas niet.
Ja en hij dus niet op 1800 netto, schrijf ik toch, met overwerk op 2000, maar overwerk wordt niet meegeteld, je krijgt 70% van je netto salaris.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:03 schreef RealZeus het volgende:
Apart, ik zat toen ik nog werkte op een euro of 1800 netto en nu is mijn netto WW uitkering iets van 1100 euro.
Dan heeft de vriend van TS toch iets verkeerd gedaan of lichtelijk zwart overgewerkt.
We zijn niet allemaal HBO-er , hè?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:06 schreef Oksel het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar geen werk te vinden? Ik heb nu de keuze uit 2 banen, ondanks dat ik geen werkervaring heb.. 1 week bezig met solliciteren. Er is genoeg werk, tenminste, voor een HBO'er.
Jij bent een zeer vervelend verwend persoon wist je dat? Zo niet weet je het nu, met je rotkop.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gast leer eens quoten, dat is al de tweede keer dat je jezelf quote_!
Overwerk niet mee geteld?? Die 1800 was inclusief overwerk en dat heeft het UWV gewoon mee gerekend.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:08 schreef JSerry het volgende:
[..]
Ja en hij dus niet op 1800 netto, schrijf ik toch, met overwerk op 2000, maar overwerk wordt niet meegeteld, je krijgt 70% van je netto salaris.
Pics van zijn hoofd?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:09 schreef JSerry het volgende:
[..]
Jij bent een zeer vervelend verwend persoon wist je dat? Zo niet weet je het nu, met je rotkop.
Doe eens niet zo agressief.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:09 schreef JSerry het volgende:
[..]
Jij bent een zeer vervelend verwend persoon wist je dat? Zo niet weet je het nu, met je rotkop.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:09 schreef JSerry het volgende:
[..]
Dat!quote:
Als z'n vriend ook zo is kan ik begrijpen dat 'ie niet aan de bak komt. Of hij moet uitsmijter worden.quote:
Nee magazijnbediende, en inderdaad die mensen zijn ook nodig, mag je nooit op neer kijken, maar dat is niet van belang, deze jongen werkt al 28 jaar hard voor zijn geld, wordt buiten zijn schuld ontslagen en afgescheept met een fooitje, dat is schandalig.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal HBO-er , hè?
Ik gok dat TS zijn vriend chauffeur is.
dapper dat je dat kunt garanderen!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef Rasher het volgende:
Kut klacht![]()
Als je wil werken is er werk. Nu 2 keer ontslag genomen. 1 keer afgelopen zomer en een paar weken geleden. Had beide keren binnen een week een andere baan.
Moet je wel van je luie reet af komen en solliciteren. Maar als je ipv 8 uur werkt, 8 uur lang sollicitatie brieven gaat schrijven heb je gegarandeerd een baan.
Zeker een baan die 1500 euro netto opbrengt
Ach nee. In het begin niet. Totdat je zelf een mooie plek in de maatschappij hebt en dan zie je dat jouw centen gebruikt worden om nietsnutten te spekken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:53 schreef hadewijch het volgende:
[..]
Ja!![]()
![]()
Mijn ouders stemmen allebei VVD, maar die zijn stom. Ze hebben geen hart voor mensen die het slecht hebben.![]()
Over een paar jaar mag ik ook stemmen, maar ik ga echt nooit VVD stemmen.
quote:"If you're not a liberal when you're 20, you have no heart.
If you're not a conservative when you're 40, you have no head."
Dan kan hij nog achtentwintig maandlonen ontvangen als hij het slim aanpakt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:12 schreef JSerry het volgende:
[..]
Nee magazijnbediende, en inderdaad die mensen zijn ook nodig, mag je nooit op neer kijken, maar dat is niet van belang, deze jongen werkt al 28 jaar hard voor zijn geld, wordt buiten zijn schuld ontslagen en afgescheept met een fooitje, dat is schandalig.
Nee die lul loopt te zuigen, en dat weet hij zelf erg goed, verwent nest.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als z'n vriend ook zo is kan ik begrijpen dat 'ie niet aan de bak komt. Of hij moet uitsmijter worden.
lang niet overal kerel!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:06 schreef Oksel het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar geen werk te vinden? Ik heb nu de keuze uit 2 banen, ondanks dat ik geen werkervaring heb.. 1 week bezig met solliciteren. Er is genoeg werk, tenminste, voor een HBO'er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |