lol faalhaasquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:09 schreef JSerry het volgende:
[..]
Jij bent een zeer vervelend verwend persoon wist je dat? Zo niet weet je het nu, met je rotkop.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:14 schreef JSerry het volgende:
[..]
Nee die lul loopt te zuigen, en dat weet hij zelf erg goed, verwent nest. Met zijn tering harses.
Leer lezenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:15 schreef Fortitude het volgende:
Wat voor werk doet die?
En U doet meneer?? Leven van de staat? Studiesubsidie?? Toen was deze Meneer(voor jouw) al lang aan het werk toen JIJ nog in de luiers lag of eerder, sukkel.quote:
Meneer?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:18 schreef JSerry het volgende:
[..]
En U doet meneer?? Leven van de staat? Studiesubsidie?? Toen was deze Meneer(voor jouw) al lang aan het werk toen JIJ nog in de luiers lag of eerder, sukkel.
ik wil niet veel zeggen...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:18 schreef JSerry het volgende:
[..]
En U doet meneer?? Leven van de staat? Studiesubsidie?? Toen was deze Meneer(voor jouw) al lang aan het werk toen JIJ nog in de luiers lag of eerder, sukkel.
Ik zit sinds 1 Augustus vorig jaar in hetzelfde schuitje als de maat van TS; alleen had ik netto ieeetsie meer als 2 roodjes (2600¤) gewoon omdat ik standaard 70 -80 uur p/w werkte, en als je dat 8 jaar doet, dan ga je daar naar leven, zelfs je hypotheek krijg je op basis van strukturele overuren.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef retuow82 het volgende:
Als 1035 euro 70% van zijn netto inkomen is waarmee hij nu moet rondkomen dan kreeg hij 1478 euro netto binnen toen hij werkte (overwerk niet meegeteld). En dan vaste lasten hebben van 1450 euro?!?
Niet om heel lullig over te willen komen maar heel je uitgavepatroon baseren op het feit dat je over kunt werken is ook niet de slimste manier.
Dan is het gewoon een verwende kuthoer, om het even voor mij, maar laat maar 1991 zag ik al, generatie in de schoot geworpen gekregen, verloren.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:20 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen...
maar als jij al niet eens weet dat het een mevrouw is hoe kun jij dan in godsnaam weten dat dit persoon jonger is dan jouw vriend?
Nee helemaal niet, ik stel gewoon pijnlijke feiten aan het licht.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:14 schreef JSerry het volgende:
[..]
Nee die lul loopt te zuigen, en dat weet hij zelf erg goed, verwent nest.
Als jij nu even een naaktfoto erbij pakt en in je vuistje gaat kloppen is je frustratie zo verdwenen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:21 schreef JSerry het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een verwende kuthoer, om het even voor mij, maar laat maar 1991 zag ik al, generatie in de schoot geworpen gekregen, verloren.
hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:21 schreef JSerry het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een verwende kuthoer, om het even voor mij, maar laat maar 1991 zag ik al, generatie in de schoot geworpen gekregen, verloren.
Mafkeesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, ik stel gewoon pijnlijke feiten aan het licht.
Ga leren schoonmaken, ik kom uit een generatie dat wijven hun bek moesten houden, weet je genoeg.quote:
Je komt uit Afrika?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:25 schreef JSerry het volgende:
[..]
Ga leren schoonmaken, ik kom uit een generatie dat wijven hun bek moesten houden, weet je genoeg
Ja, en dat was stom. Opleidingen heb je niet voor niets, ook in de jaren 80 had je al prima beroepsopleidingen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:18 schreef JSerry het volgende:
[..]
Ja rot op naar je eigen land dan idioot.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:25 schreef Lavrock het volgende:
[..]
WE HEBBEN EEN NEGER IN ONS MIDDEN!!11!!![]()
![]()
Ik praatte over jou.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:26 schreef JSerry het volgende:
[..]
Ja rot op naar je eigen land dan idioot.
je komt uit de generatie dat er nog geen scholingwerd gegeven betreffende grammatica en taalgebruik?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:25 schreef JSerry het volgende:
[..]
Ga leren schoonmaken, ik kom uit een generatie dat wijven hun bek moesten houden, weet je genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |