dat heb ik ook hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Doe nou gewoon eens normaal. Kerel.
Is beter voor je hart.
Of wou jij beweren dat je het normaal vindt dat de maandlasten bijna net zo hoog zijn als het loon (ex overuren)?
Ja en wat is dat plaatje als ik niet verder kijk in je fobo een knuffel, like wtf, zacht eitje.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:33 schreef Olle. het volgende:
[..]
ga je lekker druk maken om mijn understatement
Like I care!
maaruuuh er staan plaatjes voor die geven aan of iemand een man of vrouw is probeer die maar te gaan begrijpen
Waarom zijn zijn vaste lasten net zo hoog als zijn inkomen? Heeft hij niet geleerd te sparen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:34 schreef JSerry het volgende:
[..]
Je vraagt nergens om mafkees, je beseft alleen niet dat er ook nog mensen zijn die ook gewoon WERKEN voor hun geld en altijd gedaan hebben, van dit soort meningen gaat dit land nu oa naar de klote, niet werkende lerende subsidietrekkende, bonusvangende idioten.
Het enige zachte eitje hier is degene die scheldwoorden nodig heeft.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:37 schreef JSerry het volgende:
[..]
Ja en wat is dat plaatje als ik niet verder kijk in je fobo een knuffel, like wtf, zacht eitje.
het plaatje voor je naam Doofyquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:37 schreef JSerry het volgende:
[..]
Ja en wat is dat plaatje als ik niet verder kijk in je fobo een knuffel, like wtf, zacht eitje.
Dan leef je imo op de grote voet.....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat heb ik ook hoor
als je modaal verdient, houd je echt niet veel over
als de vaste lasten bijna zo hoog zijn als een inkomen KAN toch helemaal niet gespaard worden, daarvoor dien je een overschot te hebbenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zijn zijn vaste lasten net zo hoog als zijn inkomen? Heeft hij niet geleerd te sparen?
Ah ik las er inderdaad overheen. Handig, niet je best doen om iets fatsoenlijks op te bouwen en wel een gezin stichten. En ja, zomaar werken is niet iets opbouwen. Doorgroeien is iets opbouwen.quote:
Eens. Als de vriend ook dit niveau heeft dan verbaast het me niks dat hij zo in de problemen zit.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ben ik nu de enige die zich ergert aan TS? Dacht dat dit topic een steunbetuiging voor een vriend was, maar TS verpest zijn eigen topic..
Klacht: TS verkloot zijn eigen topic!
Ben je nou zo dom of speel je het maar, er is weinig te sparen he dan. Tering zeg, niet iedereen verdient zijn geld met uit het raam staren.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zijn zijn vaste lasten net zo hoog als zijn inkomen? Heeft hij niet geleerd te sparen?
Die maat van je op dit moment dus welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:40 schreef JSerry het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of speel je het maar, er is weinig te sparen he dan. Tering zeg, niet iedereen verdient zijn geld met uit het raam staren.
Wat weet je van mij? Ik werk bijna fulltime (binnen aantal weken fulltime, 40-55 uur p/w). Ik heb geen rijke ouders, geen opleiding, ik krijg ook geen subsidie, ik krijg ook geen bonussen. Wél weet ik dat ik in de nabije toekomst mijn eigen bedrijf zal hebben, omdat ik over de juiste kwaliteiten beschik om mijn toekomst te vormen. Ik ben 20, en ik wil niet in de positie zitten van jouw vriend die op zijn 44e in een magazijn moet werken en nog niet de eindjes aan elkaar kan knopen. En ja, ik heb (denk ik net als jij) ook een hekel aan omhooggevallen HBO-ertjes, dus wek niet de indruk dat ik dat ben.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:34 schreef JSerry het volgende:
[..]
Je vraagt nergens om mafkees, je beseft alleen niet dat er ook nog mensen zijn die ook gewoon WERKEN voor hun geld en altijd gedaan hebben, van dit soort meningen gaat dit land nu oa naar de klote, niet werkende lerende subsidietrekkende, bonusvangende idioten.
Zijn meer de domme opmerkingen van verwende mensen hoor die dit topic verpesten, die denken dat ieder persoon bakken met geld(toegeschoven krijgt)verdient.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ah ik las er inderdaad overheen. Handig, niet je best doen om iets fatsoenlijks op te bouwen en wel een gezin stichten. En ja, zomaar werken is niet iets opbouwen. Doorgroeien is iets opbouwen.
[..]
Eens. Als de vriend ook dit niveau heeft dan verbaast het me niks dat hij zo in de problemen zit.
Hoe kan je nou sparen als je geen geld hebt?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gast, doe even normaal met je bolle rotkop. 1400 euro is een debiel hoog bedrag voor vaste maandlasten en dat weet jij net zo goed als je werkeloze paupervriend. Kan je wel net gaan zitten doen of wij allemaal een stelletje mongolen zijn maar jouw realiteitszin is ook ver te zoeken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:40 schreef JSerry het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of speel je het maar, er is weinig te sparen he dan. Tering zeg, niet iedereen verdient zijn geld met uit het raam staren.
je hebt ook domme opmerkingen van topic starters hier hoor!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:42 schreef JSerry het volgende:
[..]
Zijn meer de domme opmerkingen van verwende mensen hoor die dit topic verpesten, die denken dat ieder persoon bakken met geld(toegeschoven krijgt)verdient.
Neemt niet weg dat hij ver boven zijn stand leefde, zich niet had voorbereid op een calamiteit, zoals ontslag, geen opleiding heeft gevolgd, zich niet heeft ontwikkeld en zichzelf buiten de huidige arbeidsmarkt heeft geplaatst.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:34 schreef JSerry het volgende:
[..]
nee hoor, heb een simpel huurhuis, een tweedehandse auto, ben al een aantal jaren niet op vakantie geweest...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan leef je imo op de grote voet.....
Je kan beginnen met het omlaag brengen van je vaste lasten...dan zou je geld over kunnen houden en dat wegzetten. ipv het uitgeven aan een extra biertje ofzo.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:42 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hoe kan je nou sparen als je geen geld hebt?
Uri Geller? Ben jij het? Toveren met geld? Je deed toch alleen lepeltjes buigen?
Tja verdienen is nou eenmaal gerelateerd aan wat voor functie je vult. Niet hoe hard je werkt. Dit is de wereld waar wij in leven. Jouw vriend heeft daar gewoon slecht op ingespeeld. Dat is alles wat deze mensen zeggen. En of ze verwent zijn voor Nederlandse standaarden weet je niet. Nagenoeg iedereen krijgt hier de kans om wat van zijn leven te maken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:42 schreef JSerry het volgende:
[..]
Zijn meer de domme opmerkingen van verwende mensen hoor die dit topic verpesten, die denken dat ieder persoon bakken met geld(toegeschoven krijgt)verdient.
Dan moet je eens naar je uitgavenpatroon eens bekijken. Ik zit op bovenmodaal en als ik zie wat ik overhou met een eigen huis, its like wtf.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als de vaste lasten bijna zo hoog zijn als een inkomen KAN toch helemaal niet gespaard worden, daarvoor dien je een overschot te hebben
Maximale aan hypotheek genomen? Je zou niet de eerste zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar je uitgavenpatroon eens bekijken. Ik zit op bovenmodaal en als ik zie wat ik overhou met een eigen huis, its like wtf.
Hij heeft ook kinderen he! Die vreten geld. 1450 met de kids erbij is vrij aannemelijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:47 schreef Rasher het volgende:
Ik las net iets 1450 vaste lasten. Die vaste lasten zijn echt te hoog. Een huis huren in een tokkie buurt zou niet meer dan 400 euro per maand moeten kosten. Van een minimumloon kan je geen villa betalen. Simpel. Gas water en licht max. 200 euro als je heel de dag thuis zit. Verzekering, ziekte, inboedel etc. zit ik op 200 euro alles bij elkaar. Plus nog tv, telefoon internet 50 euro.
= 850 euro vaste lasten, dat is bijna de helft. En dan tel ik het nog ruim!
Daarnaast krijg je als je een uitkering hebt huursubsidie en hoef je minder belasting te betalen.
Die maat van je moet eerst leren niet boven zijn eigen stand te leven.
Ik snap dat ook niet zo goed, ik woon nog wel in Amsterdam Westerpark, nou niet één van de meest goedkope plaatsen in het land en ik haal dat soort bedragen voor vaste lasten echt bij lange na niet, echt heel bizar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:47 schreef Rasher het volgende:
Ik las net iets 1450 vaste lasten. Die vaste lasten zijn echt te hoog.
Die maat van je moet eerst leren niet boven zijn eigen stand te leven.
Nee, juist niet. En toch nog zo`n 6, 700 euro sparen per maand.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:49 schreef Rasher het volgende:
[..]
Maximale aan hypotheek genomen? Je zou niet de eerste zijn
Iemand met een goed argument.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:46 schreef mierenfokker het volgende:
Moet je maar geen werk doen wat ook door een Pool (die 2 keer zo weinig verdient, 2 keer zo hard werkt en 2 keer zo lang) overgenomen kan worden
Dan kun je aannemen dat hij minstens vier nakomelingen heeft en dat die in hetzelfde magazijn werken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:52 schreef mierenfokker het volgende:
Maar dat soort volk neemt toch altijd al op de 20ste kinderen. Die moeten dus nu al 20 zijn. Kunnen ze lekker voor pappie zorgen
Goh hoeveel kinderen vreten bij jou mee dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet zo goed, ik woon nog wel in Amsterdam Westerpark, nou niet één van de meest goedkope plaatsen in het land en ik haal dat soort bedragen voor vaste lasten echt bij lange na niet, echt heel bizar.
Of gezellig samen op de bank zitten, de hele dag, met de tv op SBS6 of zoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:54 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Dan kun je aannemen dat hij minstens vier nakomelingen heeft en dat die in hetzelfde magazijn werken.
Oh, dacht dat je bedoelde dat je niks overhieldquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, juist niet. En toch nog zo`n 6, 700 euro sparen per maand.
En samen een pak shag roken en kankeren op de samenleving.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Of gezellig samen op de bank zitten, de hele dag, met de tv op SBS6 of zo
Ja, afhalen en bezorgen van eten kost ook een paar centen!!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En samen een pak shag roken en kankeren op de samenleving.
Terwijl Ronnie van Bemmel als achtergrondmuziek aanstaat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En samen een pak shag roken en kankeren op de samenleving.
De rookpauze is afgelopen. Die is nu natuurlijk weer aan het werk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:58 schreef Olle. het volgende:
TS is er zelf neit meer?
precies, ik lach hier om de reacties van de alleenstaandenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:54 schreef Ticker het volgende:
[..]
Goh hoeveel kinderen vreten bij jou mee dan?
Hoeveel mensen moet jij kleden van dat geld?
Klets geen onzin man, iedereen gaat naar zijn salaris levenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:44 schreef Oksel het volgende:
Mensen die boven hun stand leven en dan gaan huilen als ze hun hypotheek niet meer kunnen betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |