abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79065350
Ik vind dat sommige mensen wel erg dom reageren: Hij was maar magazijnmedewerker, zijn leven was gebaseerd op zijn overuren.

Je wilt niet weten hoe vaak dat gebeurt. Als je in de transport zit gebeurt dat ook, chauffeurs hebben doorgaans een leven wat ingericht is naar hun inkomen inclusief overuren.
Dat komt namelijk omdat het basissalaris debiel laag is in de logistiek. De hoge heren mogen zichzelf graag verrijken namelijk en de consument wil niet betalen en er moet toch ergens op bezuinigd worden.

Daarbij, de vriend van TS werkte er al 28 jaar. Dat vind ik wat anders dan iemand die een tijdelijk contract heeft. Ik had een tijdelijk contract maar leefde niet puur op de overuren. Dus ik kom nu nog wel rond.

We kunnen niet allemaal HBO-er in de Randstad zijn waarbij de banen voor het oprapen liggen. Mocht je denken dat het wel zo werkt: welcome to the real world.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:07:30 #227
261215 fullmetal
YZF-600R CAT
pi_79065415
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:53 schreef hadewijch het volgende:

[..]

Ja!

Mijn ouders stemmen allebei VVD, maar die zijn stom. Ze hebben geen hart voor mensen die het slecht hebben.
Over een paar jaar mag ik ook stemmen, maar ik ga echt nooit VVD stemmen.
In rusland geboren en gewoond in communisme. Elk mens die denkt dat communisme in Nederland ingevoerd moet worden is een volkomen debiel, op de level van een jihad moslim.
Redenen kun je opzoeken in je geschidenisboek.
Never trade the thrills of living for the security of existence.
pi_79065418
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:05 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ben je fucking dom ofzo? Dit subforum heet Klaagbaak. Een plek waar je je ervaringen neer kunt knallen als iets je tegenzit. Zolang mensen al bestaan hebben ze behoefte aan een luisterend oor en ookal is dit een forum: sommige mensen hebben hier genoeg aan.
Dat luisterend oor zoeken in KLB .
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_79065481
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:07 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Ik weet hoe de gemiddelde KLB'er is.
Het zit echter gewoon instinctief in een mens dat hij/zij het verhaal dat hem/haar dwarszit kwijt wilt. Het maakt geen fuck uit tegen wat voor publiek dat is.

Verdomme, heb de hele dag al een kutmood en begin in KLB de moraalridder uit te hangen ik moet echt aftaaien.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_79065497
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:07 schreef Disavowed het volgende:

[..]

quote:

Zegt genoeg, KLB was niet altijd zo en was in eerste instantie ook niet zo bedoeld, maarja zoals eerst zal het nooit meer worden denk ik
Een heer met stijl
pi_79065941
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

[..]

Zegt genoeg, KLB was niet altijd zo en was in eerste instantie ook niet zo bedoeld, maarja zoals eerst zal het nooit meer worden denk ik
Ik ken Fok veel langer dan dat .
pi_79066026
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:20 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Ik ken Fok veel langer dan dat .
Dan weet je waar ik op doel

Ik klooi ook weleens in een KLB topic dat puur is geopend om te trollen, maar van een topic als dit vind ik dat het best serieus geworden mag worden.
Een heer met stijl
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:23:22 #233
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79066051
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik klooi ook weleens in een KLB topic dat puur is geopend om te trollen, maar van een topic als dit vind ik dat het best serieus geworden mag worden.
The truth was in here.
pi_79066108
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

.

Maar in die zin steekt dit topic wel af ten opzichte van de rest .
pi_79087238
Ach met mijn 5000+ per maand gaat het allemaal goddelijk
pi_79087371
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:45 schreef JSerry het volgende:
Maatje van mij is 7 maanden geleden ontslagen ivm werkvermindering door de crisis. Hij verdiende met overwerken erbij gemiddeld tegen de 2000 euro per maand, nu dat hij niet meer werkt is hij terug gegaan, naar 70% van zijn netto salaris zonder overwerk.

Komt in dit geval neer op 1035 euro per 4 weken. dat is toch schandalig laag, deze jongen heeft altijd hard gewerkt, heeft een gezin te onderhouden, zijn vaste lasten liggen op gemiddeld 1450 euro per maand, waar moet hij van leven als je elke maand dat tekort komt, je zelf rot solliciteert maar nergens aan de bak komt.

Na deze zeven maanden is hij door zijn opgespaarde centjes heen, eten gaan ze vaak bij famillie en of vrienden/kenissen(ook bij mij soms) zijn huis kan hij niet meer betalen.

Klacht: Als je nooit gewerkt hebt heb je schijnbaar recht op alles, hij krijgt niks geen subsidie voor wat dan ook, nee te veel verdient het afgelopen jaar, wtf dat ging op aan vaste lasten hoor. Totaal geen vangnet voor hem, op straat kan hij gaan leven met zijn gezin.

Heb medelijden met hem desnoods mag hij bij mij intrekken met dat kromme kut beleid hier in dit land, kom je van buiten wordt je met open armen en geld+subsidie ontvangen, werk je hard voor je geld kun je oprotten.
Hij werkt nu helemaal niet dus heeft hij ook geen recht op meer geld.
No Guts, No Glory
pi_79087408
Backfire topics
Tevens: Ongeschoolde mensen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 02:16:35 #238
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_79087432
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 02:15 schreef Seam het volgende:
Backfire topics
Tevens: Ongeschoolde mensen

Sowieso.. ongeschoold zijn
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_79087435
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 02:12 schreef nuget het volgende:

[..]

Hij werkt nu helemaal niet dus heeft hij ook geen recht op meer geld.
Toch buitengewoon treurig dit. "Als je werk hebt en geld hebt dan hoor je erbij, zodra je dit niet hebt lig je eruit en is dit je eigen schuld". Jouw voorstel is dus dat mensen die zonder werk zitten 0 euro krijgen en op straat eindigen? Zo was het daadwerkelijk tot voor de Tweede Wereldoorlog. Nogmaals buitengewoon treurig dat mensen naar zo een situatie terugwillen
Een heer met stijl
pi_79087449
Laat maar zitten, ik zat nog in m'n serieuze modus, de Trollers nemen het topic nu weer over
Een heer met stijl
  zaterdag 13 maart 2010 @ 02:18:35 #241
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_79087467
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 02:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Toch buitengewoon treurig dit. "Als je werk hebt en geld hebt dan hoor je erbij, zodra je dit niet hebt lig je eruit en is dit je eigen schuld". Jouw voorstel is dus dat mensen die zonder werk zitten 0 euro krijgen en op straat eindigen? Zo was het daadwerkelijk tot voor de Tweede Wereldoorlog. Nogmaals buitengewoon treurig dat mensen naar zo een situatie terugwillen
tja, kijk ik ben een talentvol VMBO student. Ik kom er later wel. Wil het liefst psgolooch of eekonoom worden. Ik krijg dan ook gewoon lekker baantje
Als ik het kan, kan iedereen het. Voel je innerlijke energie aka de inner chi
pi_79087507
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 02:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Laat maar zitten, ik zat nog in m'n serieuze modus, de Trollers nemen het topic nu weer over
TS begint anders zelf met zijn idiote agressieve houding
En Michielos
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_79087510
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 02:18 schreef Michielos het volgende:

[..]

tja, kijk ik ben een talentvol VMBO student. Ik kom er later wel. Wil het liefst psgolooch of eekonoom worden. Ik krijg dan ook gewoon lekker baantje
Als ik het kan, kan iedereen het. Voel je innerlijke energie aka de inner chi
Een heer met stijl
  zaterdag 13 maart 2010 @ 02:23:32 #244
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79087556
Wat zijn mensen is een luxepositie toch allemaal heerlijk hard.

Damn, heb toen keer liever dat mijn belastingcentjes naar mensen zoals de vriend van TS gaan dan van die paupers die zogenaamd niet kunnen werken maar het zwart wel doen dus dubbel vangen, en die zijn er genoeg.

Zo ken ik iemand die zijn moeder in huis had gehaald ivm dat zijn moeder veel zorg nodig had maar eigenlijk nog te goed was voor een verzorgingstehuis en ook nog zijn broertje die gehandicapt is geraakt door een ongeluk.
Heel zijn huis aangepast ( huurhuis) met toestemming van de woningstichting en gemeente.
Paar jaar later is zijn broertje helaas overleden en zijn moeder is vrij vlot daarna naar een verzorgingstehuis gegaan omdat ze 24/7 zorg nodig had.

Hij moest zijn huis uit omdat hij niet gehandicapt was en dus geen gehadicaptenwoning mocht bewonen.

Hij is een eigen bedrijf begonnen, dat liep goed, daar woonde hij ook boven.
Toen werd hij ernstig ziek, bedrijf ging over de kop en hij is dus alles kwijt.

Hij is afgekeurd, krijg dus minder geld als hij verdiende, kan geen huis kopen ivm gezondheid maar krijgt ook geen urgentie op een huurwoning.
De wachtlijst hier is zo'n 5+ jaar en hij staat 2 jaar ingeschreven....

Hij staat dus eigenlijk gewoon op straat en kan het lekker uitzoeken.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_79087575
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 02:20 schreef Seam het volgende:

[..]

TS begint anders zelf met zijn idiote agressieve houding
Die kwamen na die debiele posts zonder inlevingsvermogen en ja ik ken KLB al jaren en ik weet dat je dat hier op dit late uur niet kan verwachten, maar dit topic was overdag gepost en vaak kan ik me in het TS-gebash vinden omdat ie zich daadwerkelijk aanstelt. Maar in deze OP deed niemand wat verkeerd
quote:
En Michielos
En Slijmbal
Een heer met stijl
  zaterdag 13 maart 2010 @ 02:25:44 #246
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_79087589
gast, de grootste mongool kan nog werk krijgen. er zijn mensen die met minder rondkomen, en ja ook gezinnen. Dus dat ie niet huilt en gewoon gaat putjesscheppen ofzo.
Ik kan met mijn VMBO nog een goede baan krijgen. Ik heb wel een IQ van 180 ongeveer om het te supporten maar goed
pi_79087625
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 02:23 schreef snakelady het volgende:
Wat zijn mensen is een luxepositie toch allemaal heerlijk hard.
Ze krijgen een denkwijze waarin ze geloven dat hun huidige succes en levensstandaard hun eigen verdienste is, dat ze ooit gesteund zijn in hun opleiding (sowieso het hele basisonderwijs en middelbareschoolonderwijs, maar ook een eventuele vervolgopleiding) vergeten ze voor het gemak even. Inherent aan deze denkwijze is dat minder fortuinlijke medeburgers dit altijd zondermeer te danken hebben aan zichzelf, namelijk omdat ze lui waren of een of ander stom foutje gemaakt hebben die ze zelf nooit zouden maken
quote:
Damn, heb toen keer liever dat mijn belastingcentjes naar mensen zoals TS gaan dan van die paupers die zogenaamd niet kunnen werken maar het zwart wel doen dus dubbel vangen, en die zijn er genoeg.

Zo ken ik iemand die zijn moeder in huis had gehaald ivm dat zijn moeder veel zorg nodig had maar eigenlijk nog te goed was voor een verzorgingstehuis en ook nog zijn broertje die gehandicapt is geraakt door een ongeluk.
Heel zijn huis aangepast ( huurhuis) met toestemming van de woningstichting en gemeente.
Paar jaar later is zijn broertje helaas overleden en zijn moeder is vrij vlot daarna naar een verzorgingstehuis gegaan omdat ze 24/7 zorg nodig had.

Hij moest zijn huis uit omdat hij niet gehandicapt was en dus geen gehadicaptenwoning mocht bewonen.

Hij is een eigen bedrijf begonnen, dat liep goed, daar woonde hij ook boven.
Toen werd hij ernstig ziek, bedrijf ging over de kop en hij is dus alles kwijt.

Hij is afgekeurd, krijg dus minder geld als hij verdiende, kan geen huis kopen ivm gezondheid maar krijgt ook geen urgentie op een huurwoning.
De wachtlijst hier is zo'n 5+ jaar en hij staat 2 jaar ingeschreven....

Hij staat dus eigenlijk gewoon op straat en kan het lekker uitzoeken.
En hij heeft geen werk, dus ook geen recht op geld volgens bepaalde users hier
Een heer met stijl
pi_79087647
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 02:25 schreef Michielos het volgende:
gast, de grootste mongool kan nog werk krijgen. er zijn mensen die met minder rondkomen, en ja ook gezinnen. Dus dat ie niet huilt en gewoon gaat putjesscheppen ofzo.
Ik kan met mijn VMBO nog een goede baan krijgen. Ik heb wel een IQ van 180 ongeveer om het te supporten maar goed
pi_79087670
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 02:25 schreef Michielos het volgende:
Nogmaals kijk verder dan je neus lang is, omdat het bij jou zo gegaan is en dat het goed gaat betekent niet dat iedereen die het zoals jou zou doen het eveneens zou zo vergaan. En hij krijgt 70% van zijn laatste salaris, dat vervalt als ie een baan krijgt, dus hij moet wèl een baan vinden die iig hoger dan die 70% ligt die hij nog krijgt.
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 02:29 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ja ik weet het, er zijn hier ongetwijfeld mensen die hier keihard trollen en momenteel niet bijkomen van het lachen om zichzelf, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat een groot aantal mensen daadwerkelijk zo een plaat voor hun kop hebben dat ze menen wat ze zeggen

Een heer met stijl
  zaterdag 13 maart 2010 @ 02:31:53 #250
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_79087680
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:53 schreef hadewijch het volgende:

[..]

Ja!

Mijn ouders stemmen allebei VVD, maar die zijn stom. Ze hebben geen hart voor mensen die het slecht hebben.
Over een paar jaar mag ik ook stemmen, maar ik ga echt nooit VVD stemmen.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')