quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:51 schreef Kreator het volgende:
En aangezien dat de afgelopen 10 35 jaar totaal niet heeft gewerkt,
Goed plan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaaa, en dan ipv een zoete bruidstaart een grote stapel steaks!![]()
[..]
Ik geloof dat de CU hoog en laag kan springen en dat dan nog het homo-huwelijk niet teruggedraaid zal worden. Nederland is daar best trots op geloof ik.
Ik geloof niet dat Wilders de oplossing is. En ik zeg ook nergens dat ik een PvdA/CDA regering wilquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dubbel paspoort? Optiefen.
En alleen NL's paspoort? Hard aanpakken. Huidige maatregelen helpen niets. daar lachen ze om.
Bovendien zou ik het goed vinden als heel veel regels worden aangescherpt (zoals uitkeringen in het buitenland). Het immigratiebeleid is ook dramatisch, bureaucratisch en ondoorzichtig, dat moet ook worden aangepakt.
En aangezien dat de afgelopen 10 jaar totaal niet heeft gewerkt, moet er een andere wind gaan waaien. Nu weer op PvdA of CDA stemmen zou ik dan ook ontzettend naief, dom en ondoordacht vinden.
Misschien dat Wilders er in elk geval voor kan zorgen dat dit soort dingen beter geregeld gaan worden, of dat er meer over nagedacht wordt. (niet dat ik dat verwacht, maar hopen mag)
ik vint tad ok wel ijgenleik, maar julie geev onz voldertjez in eigu taal.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:58 schreef Ripley het volgende:
En qua integratie vind ik sowieso dat het beheersen van de taal een must is.
Crimineel tuig dat KEER OP KEER het verziekt, Nederlands paspoort afnemen, ongewenst vreemdeling verklaren en ze over de grenzen van de EU schoppen. Ga het dan maar ergens anders proberen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:58 schreef Ripley het volgende:
Met een dubbel paspoort zijn mensen nog steeds nederlands staatsburger en die kun je dus nog steeds niet uitzetten.
Ik denk dat ik gewoon bij de ierse pub blijf, vaak goed en goedkoop eten. En je kunt door blijven tankenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan.
Deal; op de meet gaan we bij het American Steakhouse in Utrecht eten. Wie niet mee wil, haalt maar een vegaburger bij de Mac ofzo. Ik zet het in de OP.
Ik schaam me echt verrot dat de GRISTENUNIE met hun walgelijke standpunten in de REGERING van Nederland zat.
Het is de partij die (samen met de debielen van de SGP) het verste van mij af staat, politiek gezien. Conservatief en links. Liever progressief en rechts.
Je vergeet (voor het gemak?) dat die jongens hier zijn geboren, vaak net als hun ouders, en dat ze dus in de eerste plaats gewoon Nederlander zijn. De Turkse/Marrokaanse regering geeft ze een extra paspoort. Die zou moeten wegvallen als je tegen dubbele paspoorten bent.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Crimineel tuig dat KEER OP KEER het verziekt, Nederlands paspoort afnemen, ongewenst vreemdeling verklaren en ze over de grenzen van de EU schoppen. Ga het dan maar ergens anders proberen.
Ze zijn tenslotte naast Nederlander OOK Marokkaan of Turk.
Als jij op school constant de les verziekt en je weigert ermee te stoppen, dan word je geschorst en van school getrapt. En al helemaal als je nog es ingeschreven staat bij een andere school ook.![]()
Wat de gedachte achter het behouden van het tuig is, is puur links sadisme. Het moet "spannend" blijven op straat ofzo.
Wat een zure doos is dat zeg.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:05 schreef Ripley het volgende:
Ow, en kan iemand Mariette Hamer afvoeren?
Mariette Hamerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:05 schreef Ripley het volgende:
Ow, en kan iemand Mariette Hamer afvoeren?
Nee, dat straalt ze gewoon uit met die houding en dat korte pittige kapsel van haar.quote:
Ik weet niet of ik er benquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan.
Deal; op de meet gaan we bij het American Steakhouse in Utrecht eten. Wie niet mee wil, haalt maar een vegaburger bij de Mac ofzo. Ik zet het in de OP.
Ik vind het ook 3x niks en het vrij haaks staan op de scheiding tussen Kerk en Staat. Maar dat scheen wat anders te zijn dan ik dacht, dus het mag wel.quote:Ik schaam me echt verrot dat de GRISTENUNIE met hun walgelijke standpunten in de REGERING van Nederland zat.
Het is de partij die (samen met de debielen van de SGP) het verste van mij af staat, politiek gezien. Conservatief en links. Liever progressief en rechts.
Die kan ik je wel even uitleggen. Mijn stiefvader is een Egyptenaar met dubbel paspoort.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:54 schreef Feitosa het volgende:
Dubbel paspoort vind ik ook zo achterlijk.
Haha echt he. Vrouwen dienen imo mooie lange haren te hebben. Prinsesjes hebben van oudsher ook lange haren.quote:
Doe mij maar kort haarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha echt he. Vrouwen dienen imo mooie lange haren te hebben. Prinsesjes hebben van oudsher ook lange haren.
Kijk, met jou kan ik praten. Biertje?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:13 schreef Socios het volgende:
Haha echt he. Vrouwen dienen imo mooie lange haren te hebben. Prinsesjes hebben van oudsher ook lange haren.
Goed argumentquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:13 schreef Socios het volgende:
[..]
als je even wacht op het eerstvolgende topic dat Mata opent, word je alles duidelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |