CD , CP, LPF en nu de PVV. Allemaal werden ze afgebrand en in het verdomhoekje gezet.quote:
Jaaa, en dan ipv een zoete bruidstaart een grote stapel steaks!quote:
Ik geloof dat de CU hoog en laag kan springen en dat dan nog het homo-huwelijk niet teruggedraaid zal worden. Nederland is daar best trots op geloof ik.quote:Nu de GrrristenUnie is opgerot, mag dat weer.
hahaha neequote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:39 schreef STING het volgende:
[..]
Sta je lekker in de stal met je hooivork en laptop?
Dan ben je 1 vd weinigen (ook vd PVV stemmers).quote:
VVD niet bijvoorbeeld. Het gaat niet om rechts, het gaat om vreemdelingenhaat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
CD , CP, LPF en nu de PVV. Allemaal werden ze afgebrand en in het verdomhoekje gezet.
You think?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan wel, maar denk dat je daar alleen maar meer problemen mee krijgt
Het gaat om culturen die zich niet wensen te conformeren naar westerse maatstaven.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
VVD niet bijvoorbeeld. Het gaat niet om rechts, het gaat om vreemdelingenhaat.
Ik zou ze niet over een kam willen scheren.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
CD , CP, LPF en nu de PVV. Allemaal werden ze afgebrand en in het verdomhoekje gezet.
Ik ken zat mensen uit die culturen die dat wel doen, waaronder familie van me. En die worden in hetzelfde hoekje geplaatst.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het gaat om culturen die zich niet wensen te conformeren naar westerse maatstaven.
En dat gaat niet hier.
Die waren sowieso allemaal niet een beetje rechts.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Meerderheid van de kranten en de gehele publieke omroep zijn zo links als wat.
De vraag is of de PVV dat gat gaat dichten, of groter maakt. Wel is gebleken dat de huidige tedere aanpak niet werkt, maar of Wilders dan een antwoord is, is maar de vraag.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:42 schreef Feitosa het volgende:
Het gaat om culturen die zich niet wensen te conformeren naar westerse maatstaven.
Het programma op hun site, onder het kopje visie komt uit 2006. Dus mja, kan er niet veel over zeggen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan ben je 1 vd weinigen (ook vd PVV stemmers).
En inderdaad, er zijn nogal wat tokkies die PVV stemmen vanwege de hoofddoekjes en dat is fout. Maar ik vind wel dat Nederland iets nieuws nodig heeft. 4 keer een CDA/PVDA combi bleek niet te werken en men is vastgeroest in extreem foute denkbeelden. Bovendien vind ik dat staat en godsdienst gescheiden moeten blijven en er zijn nogal wat partijen die dat dus niet doen.
Mijn ouders kenden Janmaat persoonlijk. Zo,n foute visie had de man niet , alleen had ie op een bepaald moment teveel verkeerde figuren in de partij.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou ze niet over een kam willen scheren.
CD & CP waren gewoon extremistische partijen en werden om die reden niet serieus genomen.
LPF is heel snel in elkaar geflanst en onze Pimheeft nooit de rotte appelen eruit kunnen halen en heeft zichzelf om zeep geholpen.
PVV zit een beetje tussen de LPF en de CD in, meer neigend naar CD dan de LPF en kan me dan ook wel voorstellen waarom ze niet serieus worden genomen. Kan ook niet anders met die poëtische uitspraken van Wilders.
...er zijn genoeg mensen die niet te hard rijden, maar dat betekent toch ook niet dat je geen controles hoeft te houden. Extreme kutmarokkanen uitzetten lijkt mij een ontzettend goed plan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:43 schreef Ripley het volgende:
Ik ken zat mensen uit die culturen die dat wel doen, waaronder familie van me. En die worden in hetzelfde hoekje geplaatst.
Juist. Polariseren werkt niet, zeker als je te maken hebt met tweede generatie mensen die niet meer weg gaan, maar zo ook geen plek krijgen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
De vraag is of de PVV dat gat gaat dichten, of groter maakt. Wel is gebleken dat de huidige tedere aanpak niet werkt, maar of Wilders dan een antwoord is, is maar de vraag.
Als ze geen NL paspoort hebben, ben ik het met je eens. Zodra ze dat wel hebben, vind ik niet dat je ze anders moet behandelen dan andere extreme kutfigurenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
...er zijn genoeg mensen die niet te hard rijden, maar dat betekent toch ook niet dat je geen controles hoeft te houden. Extreme kutmarokkanen uitzetten lijkt mij een ontzettend goed plan.
Alleen zijn de meeste extreme kutmarokkanen nederlands staatsburger, dus dat zal niet gaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
...er zijn genoeg mensen die niet te hard rijden, maar dat betekent toch ook niet dat je geen controles hoeft te houden. Extreme kutmarokkanen uitzetten lijkt mij een ontzettend goed plan.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ze geen NL paspoort hebben, ben ik het met je eens. Zodra ze dat wel hebben, vind ik niet dat je ze anders moet behandelen dan andere extreme kutfiguren
Pim wist heel goed wat ie moest doen met kutmarrokaantjesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alleen zijn de meeste extreme kutmarokkanen nederlands staatsburger, dus dat zal niet gaan.
Dubbel paspoort? Optiefen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:47 schreef Ripley het volgende:
Alleen zijn de meeste extreme kutmarokkanen nederlands staatsburger, dus dat zal niet gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |